IKM uke 13 & 14

Jeg ville også regnet med at eggløsning skjer nå, jeg tror også man ikke skal henge seg for mye opp i tallene ettersom man ikke bruker tester som hører til appen. I tillegg så er det nok lurt å se på testene sine, disse ville jeg tolket som positive.

Jeg fikk high 1.07 på Premom men clearblue digital ga meg fast smiley og den er ganske «streng». Jeg regner min som peak nå og eggløsning mest sannsynlig i morgen.
Den jeg tok nå var mye svakere, så da regner jeg i dag som eggløsningsdagen. :) Prøvde å legge inn peak manuelt, men fikk feilmelding. Lurer på om det er fordi jeg ikke har registrert mensen etter sae.:)

Vedlegg

• Screenshot_20260316_152814_Premom.jpg
    Screenshot_20260316_152814_Premom.jpg
    26,2 KB · Visninger: 28
Så bra :-)

Jeg måtte ikke fjerne mye jeg heller, så satser på at det er bra :joyful:
Ja jeg tror man må fjerne en god del før det skal bli ett «problem».

Jeg vet ikke hvorfor jeg fødte tidlig, vannet gikk 36+6 men fødte 37+0 så hun er en dag etter prematur-grensen, jeg hadde svangerskapsdiabetes aner ikke om det hadde noe å si heller. Jeg skulle uansett settes i gang noen dager senere, glad jeg ikke gikk lenger for hun var regnet til å bli godt over 4000g :smiley-ashamed004

Ja jeg tror man må fjerne en god del før det skal bli ett «problem».

Jeg vet ikke hvorfor jeg fødte tidlig, vannet gikk 36+6 men fødte 37+0 så hun er en dag etter prematur-grensen, jeg hadde svangerskapsdiabetes aner ikke om det hadde noe å si heller. Jeg skulle uansett settes i gang noen dager senere, glad jeg ikke gikk lenger for hun var regnet til å bli godt over 4000g :smiley-ashamed004
Jeg aner ikke, men nevner det til lege og jordmor så fort jeg blir gravid.

Jeg har født 36+4, 39+6 og 35+0 så iom jeg fødte såpass tidlig sist gang så vil jeg prøve å gå hvert fall til uke 36.
Har en privat jordmor/gynekolog i nærheten som kjenner til all historikk så kommer til å be hu om å sjekke alt!
Fikk svake rier/kraftige kynnere fra uke 27 så skjønte tidlig at sistemann ville komme tidligere :hilarious:

Haha, her var mine 2320, 3020 og 2455 ved fødsel. Så er spent på nestemann :hilarious: :joyful:

Jeg har EL i dag/i morgen. Kjenner på kroppen det er noe. Har testa med Clearblue digital advanced, men var ett feilkjøp. Det gikk rett fra fast smilefjes og jeg fikk aldri det blinkende, så ganske usikker her. Men merker litt på kroppen.
Så håper jeg bare så inderlig at jeg treffer.
Kjempespennende å følge med å lese her på dere som er over på DPO-dager nå! :)

Jeg har EL i dag/i morgen. Kjenner på kroppen det er noe. Har testa med Clearblue digital advanced, men var ett feilkjøp. Det gikk rett fra fast smilefjes og jeg fikk aldri det blinkende, så ganske usikker her. Men merker litt på kroppen.
Så håper jeg bare så inderlig at jeg treffer.
Kjempespennende å følge med å lese her på dere som er over på DPO-dager nå! :)
Hvorfor tenker du at det var et feil kjøp?
Jeg har aldri fått blinkende smiley fordi LH stiger så raskt hos meg, tror ikke det er sånn at man må innom alle tre symbolene for at det skal være riktig altså :D

Oiiii nå er det mange i spennende DPO land! Heia heia! :smiley-bounce016
Håper å få se mange fine streker snart :excited001
Det gjør ventetiden på EL litt mindre kjedelig å kunne symptomspotte og myse på tester med andre!

3DPO :happy: Føler at jeg har ligget og drømt i hele natt. Veldig virkelige drømmer.
Ellers hatt mye utflod de siste dagene :wacky:

Hvordan går det med dere andre? :love2
Jeg hadde mye utflod og mye intense drømmer som sikkelig tidlige gravidtetstegn tidligere..krysser fingrene :Heartpink

Back
Topp