IKM uke 13 & 14

Jeg har tidligere opplevd at graviditetstest har blitt falsk positiv av å ligge ved siden av eltesten.

Her er aksjer lagt og venter fortsatt på peaken. Det kjennes litt godt ut å være kommet et steg videre igjen.
Screenshot_20260315_084044_Premom.jpg

Oi så spennende, litt for spennende.. :hilarious:
Aldri sett før! Jeg ser jo også streken på g-testen! Har du tatt en ny test? :joyful:
Ja, dette er litt for spennende :hilarious: men er kjent med at babyplan gjerne gir skyggestreker. ChatGPT mente den så mer grålig ut enn rosa.

Gubben ser også dette her! (Når mannfolk ser strek så er det strek har jeg lært :hilarious::hilarious::hilarious:)

Men har noen her erfaring med at fargestoff kan hoppe mellom el-test og gtest?

Med tanke på at jeg opprinnelig skulle ha tr den 28/02, og den var forsinket med en uke så lurer jeg på om eggløsningen min følger den gamle syklusen istedet :bookworm:

Dpo 2 i dag regner jeg med, så da blir det oppstart av albyl-e. Har ikke prøvd det før, så spent på om det kan hjelpe. Starter opp med Progesteron i morgen tenker jeg, så trenger jeg ikke å teste så tidlig

Dpo 2 i dag regner jeg med, så da blir det oppstart av albyl-e. Har ikke prøvd det før, så spent på om det kan hjelpe. Starter opp med Progesteron i morgen tenker jeg, så trenger jeg ikke å teste så tidlig
Har du gått på progesteron før? Jeg skal prøve det denne runden Utrogestan så spent på om det hjelper på spotting helt fra 8 dpo

Flere som får progesteron? Her har det vært snakk om progesteron og cerclage dersom jeg i det hele tatt blir gravid. Usikker på hvor rask oppstart det evt blir. Er det noe fordeler/ulemper? Prøver å ikke tenke så mye på det, siden første steg er å se om det går. Men tankene streifer innom uansett såklart.

Kjenner kroppen forbereder seg på EL, så håper alt funker som det skal :Heartpink Tester etter EL for første gang, bare for å se at det kommer som det skal. Men pleier å kjenne el-smerter godt i alle fall.

Det egget ser ut som det er klart snart og da håper vi at det er en babystrek snart! :Heartpink

Jeg har EL neste helg og føler det er så langt unna, kjenner jeg mister konsentrasjon på jobb av å telle dager og tenke og håpe, ikke så bra
Ja, lovte meg selv å ikke være en testetøs i form av el-test osv, men jeg sviktet så hardt på det :hilarious:

Håper på babystreker for oss alle :Heartbigred:Heartbigred

Så kveldens el-test og tok en g-test for moro skyld fordi jeg er en testetøs.. :hilarious:

Så lurer jeg på om jeg ser syner? Og hvis ikke så lurer jeg på om fargestoffet fra EL-testen kan hoppe over til G-test? For de lå inntil hverandre littegrann, så lurer mest på det.

Og jeg tror det bare er det at de lå inntil hverandre i 10++ sekunder som gjør at jeg ser syner!
:anyone
:hilarious:
Eller er dette bare den berømte skyggestreken?
Sjukt!!

Har du gått på progesteron før? Jeg skal prøve det denne runden Utrogestan så spent på om det hjelper på spotting helt fra 8 dpo
Ja, prøvde det for noen pper siden. Fikk en del bivirkninger, så valgte heller å vente på positiv test med å starte. Denne ppen går jeg all in. Håper det hjelper for deg, kan jo tyde på litt ustabil lutealfase med spotting så tidlig. Når skal du starte opp?

Back
Topp