BabyØnske2023
Flørter med forumet
Oi så spennende, litt for spennende.. 
Aldri sett før! Jeg ser jo også streken på g-testen! Har du tatt en ny test?

Aldri sett før! Jeg ser jo også streken på g-testen! Har du tatt en ny test?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, dette er litt for spennendeOi så spennende, litt for spennende..
Aldri sett før! Jeg ser jo også streken på g-testen! Har du tatt en ny test?![]()
men er kjent med at babyplan gjerne gir skyggestreker. ChatGPT mente den så mer grålig ut enn rosa.

)
Ja, er akkurat det jeg tror har skjedd her !Jeg har tidligere opplevd at graviditetstest har blitt falsk positiv av å ligge ved siden av eltesten.
Her er aksjer lagt og venter fortsatt på peaken. Det kjennes litt godt ut å være kommet et steg videre igjen.
Vis vedlegget 480651
Det er veldig kjipt, for man får et sånt sjokk av håp når det skjer.Ja, er akkurat det jeg tror har skjedd her !
Ja, jeg var sikker på at det var tilfelle med fargehopp fra el-test og gtest her så var ikke «nå er jeg gravid» håp her akkurat nåDet er veldig kjipt, for man får et sånt sjokk av håp når det skjer.

Gårsdagens kontra dagensNå begynner el-testen å stige greit igjen så vi skal jobbe på![]()

Det egget ser ut som det er klart snart og da håper vi at det er en babystrek snart!Gårsdagens kontra dagens![]()

Har du gått på progesteron før? Jeg skal prøve det denne runden Utrogestan så spent på om det hjelper på spotting helt fra 8 dpoDpo 2 i dag regner jeg med, så da blir det oppstart av albyl-e. Har ikke prøvd det før, så spent på om det kan hjelpe. Starter opp med Progesteron i morgen tenker jeg, så trenger jeg ikke å teste så tidlig
Tester etter EL for første gang, bare for å se at det kommer som det skal. Men pleier å kjenne el-smerter godt i alle fall.Ja, lovte meg selv å ikke være en testetøs i form av el-test osv, men jeg sviktet så hardt på detDet egget ser ut som det er klart snart og da håper vi at det er en babystrek snart!
Jeg har EL neste helg og føler det er så langt unna, kjenner jeg mister konsentrasjon på jobb av å telle dager og tenke og håpe, ikke så bra

Sjukt!!Så kveldens el-test og tok en g-test for moro skyld fordi jeg er en testetøs..
Så lurer jeg på om jeg ser syner? Og hvis ikke så lurer jeg på om fargestoffet fra EL-testen kan hoppe over til G-test? For de lå inntil hverandre littegrann, så lurer mest på det.
Og jeg tror det bare er det at de lå inntil hverandre i 10++ sekunder som gjør at jeg ser syner!
Eller er dette bare den berømte skyggestreken?
Ja, prøvde det for noen pper siden. Fikk en del bivirkninger, så valgte heller å vente på positiv test med å starte. Denne ppen går jeg all in. Håper det hjelper for deg, kan jo tyde på litt ustabil lutealfase med spotting så tidlig. Når skal du starte opp?Har du gått på progesteron før? Jeg skal prøve det denne runden Utrogestan så spent på om det hjelper på spotting helt fra 8 dpo