Wow, 24 med første ja.. godt den gjorde nytten helt til 32 med andremann. Godt å høre at du vet flere som har holdt så lenge. Jeg har nok flere spørsmål hvis jeg blir gravid!
![]()
Bare å spørre når den tid kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, 24 med første ja.. godt den gjorde nytten helt til 32 med andremann. Godt å høre at du vet flere som har holdt så lenge. Jeg har nok flere spørsmål hvis jeg blir gravid!
![]()
Hvordan var det med livmorhalsen og lengde? Har lest så mye forskjelligJa, ble konsert etter grove celleforandringer i februar 2018 og ble gravid i mai 2018, fødte en frisk jente januar 2019 37+0.
Så fint å høreSniker fra september 2026. Jeg ble konisert i januar 2023, og fødte til termin i september 2024Er nå gravid igjen med termin i september i år
Og regner med det går knirkefritt denne gangen også.

Jeg hørte aldri noe rundt det ved graviditeten så regner med at den var helt fin, jeg måtte ikke fjerne mye.Hvordan var det med livmorhalsen og lengde? Har lest så mye forskjellig
Den jeg tok nå var mye svakere, så da regner jeg i dag som eggløsningsdagen.Jeg ville også regnet med at eggløsning skjer nå, jeg tror også man ikke skal henge seg for mye opp i tallene ettersom man ikke bruker tester som hører til appen. I tillegg så er det nok lurt å se på testene sine, disse ville jeg tolket som positive.
Jeg fikk high 1.07 på Premom men clearblue digital ga meg fast smiley og den er ganske «streng». Jeg regner min som peak nå og eggløsning mest sannsynlig i morgen.
Så braJeg hørte aldri noe rundt det ved graviditeten så regner med at den var helt fin, jeg måtte ikke fjerne mye.

Ja det hadde jeg gjort iallfallDen jeg tok nå var mye svakere, så da regner jeg i dag som eggløsningsdagen.Prøvde å legge inn peak manuelt, men fikk feilmelding. Lurer på om det er fordi jeg ikke har registrert mensen etter sae.
![]()
Ja jeg tror man må fjerne en god del før det skal bli ett «problem».Så bra
Jeg måtte ikke fjerne mye jeg heller, så satser på at det er bra![]()

Jeg aner ikke, men nevner det til lege og jordmor så fort jeg blir gravid.Ja jeg tror man må fjerne en god del før det skal bli ett «problem».
Jeg vet ikke hvorfor jeg fødte tidlig, vannet gikk 36+6 men fødte 37+0 så hun er en dag etter prematur-grensen, jeg hadde svangerskapsdiabetes aner ikke om det hadde noe å si heller. Jeg skulle uansett settes i gang noen dager senere, glad jeg ikke gikk lenger for hun var regnet til å bli godt over 4000g![]()

Ååå så bra! Nå skjer detEndelig, endelig!!
Bedre sent enn aldri, og jeg håper det er gullegget jeg har ruget på så lenge nå!
Vis vedlegget 480709

Føler at jeg har ligget og drømt i hele natt. Veldig virkelige drømmer.

4dpo og ble overrasket over mengden utflod da jeg stod opp, helt til jeg kom på at jeg tokk Cyclogest i gårkveld3DPOFøler at jeg har ligget og drømt i hele natt. Veldig virkelige drømmer.
Ellers hatt mye utflod de siste dagene
Hvordan går det med dere andre?![]()

Gøy! Tester du ofte?Nå begynner det å ligne noe
Tror jeg får eggløsning i dag l i morgen![]()

Spennende, har du merket noen symptomer?8 dpo i dag, kjenner jeg har så lyst til å teste!!![]()
Hvorfor tenker du at det var et feil kjøp?Jeg har EL i dag/i morgen. Kjenner på kroppen det er noe. Har testa med Clearblue digital advanced, men var ett feilkjøp. Det gikk rett fra fast smilefjes og jeg fikk aldri det blinkende, så ganske usikker her. Men merker litt på kroppen.
Så håper jeg bare så inderlig at jeg treffer.
Kjempespennende å følge med å lese her på dere som er over på DPO-dager nå!![]()

Jeg hadde mye utflod og mye intense drømmer som sikkelig tidlige gravidtetstegn tidligere..krysser fingrene3DPOFøler at jeg har ligget og drømt i hele natt. Veldig virkelige drømmer.
Ellers hatt mye utflod de siste dagene
Hvordan går det med dere andre?![]()