Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Spennende! Krysser fingerne for gulleggetNå begynner det å ligne noe
Tror jeg får eggløsning i dag l i morgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Krysser fingerne for gulleggetNå begynner det å ligne noe
Tror jeg får eggløsning i dag l i morgen![]()

Hehe, er det sånn stikkpille?4dpo og ble overrasket over mengden utflod da jeg stod opp, helt til jeg kom på at jeg tokk Cyclogest i gårkveld![]()

Ååh så spennede. Når tenker du å teste?8 dpo i dag, kjenner jeg har så lyst til å teste!!![]()

Jeg har heller aldri fått det blinkende, den har gått rett til fast smiley..Jeg har EL i dag/i morgen. Kjenner på kroppen det er noe. Har testa med Clearblue digital advanced, men var ett feilkjøp. Det gikk rett fra fast smilefjes og jeg fikk aldri det blinkende, så ganske usikker her. Men merker litt på kroppen.
Så håper jeg bare så inderlig at jeg treffer.
Kjempespennende å følge med å lese her på dere som er over på DPO-dager nå!![]()
Ja, inn i hufsaHehe, er det sånn stikkpille?![]()

Bare av og til små hint om menssmerter, typ bare sekunder? Er veldig spent, da jeg ikke har hatt mens etter SA i februar. Men har hatt eggløsning.Spennende, har du merket noen symptomer?
Hufsa, artig ord for detJa, inn i hufsa![]()
Håper pilla gjør susen og at du lykkes 
Så gøy å høreOiiii nå er det mange i spennende DPO land! Heia heia!
Håper å få se mange fine streker snart
Det gjør ventetiden på EL litt mindre kjedelig å kunne symptomspotte og myse på tester med andre!
Jeg hadde mye utflod og mye intense drømmer som sikkelig tidlige gravidtetstegn tidligere..krysser fingrene![]()
hvor tidlig var det? Hvis du husker det daOoooh. Skal du gå på de lenge?Ja, inn i hufsa![]()

Skulle egentlig starte ved positiv test, men siden det er siste pp antageligvis, så kjører jeg på fra 3dpo. Litt for å slippe å stresse med å teste tidlig. Vet ikke hvor lenge, blir nok ultralyd hos gynekolog og så høre da, hvis det skulle klaffe. Ved positiv test skal jeg ta to ganger om dagenOoooh. Skal du gå på de lenge?![]()
Før har jeg hatt blinkende smiley først i to dager, deretter fast smiley. Føler heller ikke på meg at EL har kommet enda (da har den også kommet tidligere enn før), ser ikke sånn ut på utfloden min enda. Så tenker det fastenede smilefjeset kom alt for tidlig. Men - legger inn aksjer nå så tar jeg det litt utover også så får vi seHvorfor tenker du at det var et feil kjøp?
Jeg har aldri fått blinkende smiley fordi LH stiger så raskt hos meg, tror ikke det er sånn at man må innom alle tre symbolene for at det skal være riktig altså![]()
Ja, muligens ikke feilkjøp da. Jeg er bare vant til å få blinkende førstJeg har heller aldri fått det blinkende, den har gått rett til fast smiley..