• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

IKM uke 13 & 14

Jeg har EL i dag/i morgen. Kjenner på kroppen det er noe. Har testa med Clearblue digital advanced, men var ett feilkjøp. Det gikk rett fra fast smilefjes og jeg fikk aldri det blinkende, så ganske usikker her. Men merker litt på kroppen.
Så håper jeg bare så inderlig at jeg treffer.
Kjempespennende å følge med å lese her på dere som er over på DPO-dager nå! :)
Jeg har heller aldri fått det blinkende, den har gått rett til fast smiley..

Med de to forrige fikk jeg symptomer fra 8 dpo. Fikk først negativ test, men var helt overbevist om at jeg var gravid. Følte meg liksom annerledes, uten å kunne sette helt ord på det. Fikk svak positiv 10 og 12 dpo om jeg ikke husker helt feil. Is i magen foreløpig, spent på hvor lenge det går. Veldig spennende å følge med på dere andre, siden det er en del som allerede har hatt eller har el. :)

Oiiii nå er det mange i spennende DPO land! Heia heia! :smiley-bounce016
Håper å få se mange fine streker snart :excited001
Det gjør ventetiden på EL litt mindre kjedelig å kunne symptomspotte og myse på tester med andre!

Jeg hadde mye utflod og mye intense drømmer som sikkelig tidlige gravidtetstegn tidligere..krysser fingrene :Heartpink
Så gøy å høre :love2 hvor tidlig var det? Hvis du husker det da

Ooooh. Skal du gå på de lenge? :happy:
Skulle egentlig starte ved positiv test, men siden det er siste pp antageligvis, så kjører jeg på fra 3dpo. Litt for å slippe å stresse med å teste tidlig. Vet ikke hvor lenge, blir nok ultralyd hos gynekolog og så høre da, hvis det skulle klaffe. Ved positiv test skal jeg ta to ganger om dagen

bev28 - 28 - B2 - PP2 etter SA - EL 19.03 ca - IKM ca 2/4

Tester ikke etter EL denne runden, da jeg har hatt det ganske regelmessig på dagen 2 uker etter siste dag med mens. Så det blir rett og slett masse pulings denne uka for å forhåpentligvis treffe :laughing002

Hvorfor tenker du at det var et feil kjøp?
Jeg har aldri fått blinkende smiley fordi LH stiger så raskt hos meg, tror ikke det er sånn at man må innom alle tre symbolene for at det skal være riktig altså :D
Før har jeg hatt blinkende smiley først i to dager, deretter fast smiley. Føler heller ikke på meg at EL har kommet enda (da har den også kommet tidligere enn før), ser ikke sånn ut på utfloden min enda. Så tenker det fastenede smilefjeset kom alt for tidlig. Men - legger inn aksjer nå så tar jeg det litt utover også så får vi se :)

Skal egentlig ha EL i morgen, men Premom sa 0,1 i morgen, så det bør ha steget litt til kvelden om dét skal skje.
Siden jeg hadde en kjemisk begynte jeg å blø ca. 5 dager etter skjema i månedsskiftet, så nå ble jeg plutselig redd for at EL kan ha vært tidlig i helga (og normalt etter syklus selv om jeg var gravid der en kort stund), selv om jeg først sluttet å blø på torsdag. I så fall var det nok action litt for sent. :arghh:
Men mer vannete utflod i dag tyder kanskje på at selve EL også er for sen, og at det fortsatt er håp.

Back
Topp