**IKM Uke 12**

Ja jeg skjønner hva du mener.. man håper jo at den skal vise noe når man tar den, men tenker at det kanskje er bedre å vite enn å Være usikker.. jeg ville ikke klart å holde meg, men det er bare slik jeg er :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Joa, men jeg er jo bortimot en uke over IKM så har liksom
venta så lenge og blir den negativ og TR fremdeles ikke kommer
så blir vet jeg jo ikke så veldig mye mer om hva som skjer
med kroppen. Har jo ikke akkurat slutta å kose med gubben for å
si det sånn så om EL er på bærtur så er det jo enda mulig uansett resultat..
så føler meg litt sånn blahh nå .. nei, jeg kommer til å ta den. Kanskje blir jeg glad :)
Jaja, bare å vente på å måtte tisse da :P

Joa, men jeg er jo bortimot en uke over IKM så har liksom
venta så lenge og blir den negativ og TR fremdeles ikke kommer
så blir vet jeg jo ikke så veldig mye mer om hva som skjer
med kroppen. Har jo ikke akkurat slutta å kose med gubben for å
si det sånn så om EL er på bærtur så er det jo enda mulig uansett resultat..
så føler meg litt sånn blahh nå .. nei, jeg kommer til å ta den. Kanskje blir jeg glad :)
Jaja, bare å vente på å måtte tisse da :P
Nesten som jeg skulle skrevet det selv:p

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Åhhh herreguuuud jenter, jeg er GRAVID, hadde virkelige ikke trua ha ha jeg tok feil !!!
Først ble hele området bare mørkerosa, så kom streken tydelig frem.
og blir bare tydeligere og tydeligere.
Jeg griner, jeg tror det ikke, prøver å ta bilde men skjelver på hendene .
Gratulerer så mye:D!!!

Her kan jeg oppdatere med at jeg begynte å spotte igår, kunne også skimte tegn til en strek igår. Spotter litt mer i dag, og ser mer tegn til en strek nå på testen jeg tok etter jobb. vet ikke om dere klarer å se den?
ImageUploadedByBV Forum1395412397.994837.jpg

Så da er det enten skyggestrek som tilfeldigvis ble litt sterkere, eller så er det kjemisk igjen. Er 11 dpo i dag og fikk TR denne dagen forrige syklus..

Åhhh herreguuuud jenter, jeg er GRAVID, hadde virkelige ikke trua ha ha jeg tok feil !!!
Gratulerer så MASSE MASSE!! Det er fantastisk :D glad for deres skyld, nå er det bare å glede seg over tiden framover!

Her kan jeg oppdatere med at jeg begynte å spotte igår, kunne også skimte tegn til en strek igår. Spotter litt mer i dag, og ser mer tegn til en strek nå på testen jeg tok etter jobb. vet ikke om dere klarer å se den?
Vis vedlegget 54371
Så da er det enten skyggestrek som tilfeldigvis ble litt sterkere, eller så er det kjemisk igjen. Er 11 dpo i dag og fikk TR denne dagen forrige syklus..
Jeg ser streken klart! Mange som spotter den første tiden i graviditeten, håper den holder seg ;) du får bare teste hver morgen dagene fremover og håpe på sterkere streker!! Hvisker ihvertfall et forsiktig gratuøwrermog hold oss oppdatert :)

TEST210314.jpg

Her er testen :) Og den er mye tydligere irl,har bare mob å ta bilde med :)
Måtte det gå bra denne gangen da .. jeg skjønner det ikke helt,
trodde ikke mine egne øyne, sa bare HÆ høyt til meg selv :P

Vis vedlegget 54371
Ser strekene ja :)

Vis vedlegget 54371
Ser helt klart en strek der :) ikle tenk så mye på spottingen så lenge det bare er spotting kan det være et godt tegn :D

Snart passert ikm for denne uka og ingen positiv test eller TR :(

Vis vedlegget 54377
Her er testen :) Og den er mye tydligere irl,har bare mob å ta bilde med :)
Måtte det gå bra denne gangen da .. jeg skjønner det ikke helt,
trodde ikke mine egne øyne, sa bare HÆ høyt til meg selv :p

Gratulerer!! :D var jo en kjempe positiv test også! Ååå, nå ble jeg veldig glad :)
Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 mnd! :)

Har lagt ut bilde på denne gruppen tidligere, testene er ennå ganske lik, kanskje svakere om noe, skjønner ikke hva kroppen min styrer med.. men hadde ikke du positiv test? Slår ikke de ut kun på hcg? Håper at vi får El snart hvertfall begynner å bli lei av å teste uten å se noe fremgang.. har du lagt dine tester ut i dagboka? Bruker å Være innom å lese den, men husker ikke om du har lagt ut EL-tester :)

Nå fant jeg endelig bildet av testene dine. Var noen sider å bla bakover ja :P Og da jeg så det, kom jeg på at jeg hadde sett det før og tenkt at de så litt ut som mine. Hva er det kroppene våre driver på med egentlig?? :P Har dine blitt noe svakere nå, eller er de fortsatt nesten positive?

Jo, jeg fikk jo egentlig positiv test. To tester med Doc Morris. Men tok blodprøve dagen etter hos legen, og HCG var på under 1. Så da må jeg rett og slett ha fått falsk positiv. Vanvittig frustrerende siden de virkelig ga meg håp :( Men men, godt å få det helt på det rene i alle fall!

Nå har jeg ikke vært i dagboka mi og sjekka om du har sett testene mine, men tror de skal ligge der. Slenger de med her også. Det er en haaaug av tester :P siste testen ser så sterk ut fordi den ikke hadde tørka. Men den var negativ. Samme med dagens.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395423895217.jpg
    1395423895217.jpg
    33,4 KB · Visninger: 124
Gratuleeeerer så mye!!! :D

Tusen takk alle sammen, jeg er sååå nervøs men glad, kjempeglad :)
Håper dere alle kommer etter fort som bare det.

:)

Så spennende! Hadde vært gøy om den satt på første! Er selv på pp2, men første hvor jeg tester etter el :) noen har fått positiv test 8 dpo så er ikke lenge til du kan begynne å teste om du har lyst :)

Ja det hadde vært kjempe gøy :D har hatt litt "festesyntomer" i dag så skal prøve å holde meg til onsdag :D

Nå fant jeg endelig bildet av testene dine. Var noen sider å bla bakover ja :P Og da jeg så det, kom jeg på at jeg hadde sett det før og tenkt at de så litt ut som mine. Hva er det kroppene våre driver på med egentlig?? :P Har dine blitt noe svakere nå, eller er de fortsatt nesten positive?

Jo, jeg fikk jo egentlig positiv test. To tester med Doc Morris. Men tok blodprøve dagen etter hos legen, og HCG var på under 1. Så da må jeg rett og slett ha fått falsk positiv. Vanvittig frustrerende siden de virkelig ga meg håp :( Men men, godt å få det helt på det rene i alle fall!

Nå har jeg ikke vært i dagboka mi og sjekka om du har sett testene mine, men tror de skal ligge der. Slenger de med her også. Det er en haaaug av tester :P siste testen ser så sterk ut fordi den ikke hadde tørka. Men den var negativ. Samme med dagens.

Ja kan legge ved et bilde av alle testene fram til i dag.. vet ikke hva jeg skal si om de annet enn at de irriterer meg! :p ja fikk litt forhåpninger når jeg så din test om at kanskje det kunne være derfor de ikke ble svakere, men nå er det vel bare å vente da :/ hvorfor må vi ha så rare sykluser å tester? ?

Glemte bilde.... :p

Nå kom det plutselig sidelengs.. jaja .

Vedlegg

• 1395424650509.jpg
    1395424650509.jpg
    42,3 KB · Visninger: 115
Back
Topp