Pippi
♡
Synes den så sterk ut? Kanskje det nærmer seg igjen?![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper det!
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den så sterk ut? Kanskje det nærmer seg igjen?![]()
Ikke noe særlig med symptomer på verken det ene eller det andre enda, så bare å smøre seg med tålmodighet. Legger ved min test fra i dag, men det er tatt etter at den har tørket litt. Vet ikke om jeg tør å slutte og teste før jeg har fått TR/positiv g-test/klart positiv EL-test jeg. Har bestilt ny batch med tester i alle fallHåper det!skal passe på å legge inn masse aksjer de neste dagene
har du fått noen symptomer?
Ikke noe særlig med symptomer på verken det ene eller det andre enda, så bare å smøre seg med tålmodighet. Legger ved min test fra i dag, men det er tatt etter at den har tørket litt. Vet ikke om jeg tør å slutte og teste før jeg har fått TR/positiv g-test/klart positiv EL-test jeg. Har bestilt ny batch med tester i alle fall![]()
Begynte å blø natt til lørdag, så da er jeg nok ikke gravid lengre![]()
Det er ikke festeblødning da?![]()
Nei er nok ikke det... Kom mye mere blod enn vanlig mensen, og blør litt fortsatt![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så tristklem
TakkGår greit nå.. Det er uansett mye bedre at det skjer så tidlig, å ikke etter flere måneder.
Vi satser på nyttårsspire istede
Dette var trist å leseBegynte å blø natt til lørdag, så da er jeg nok ikke gravid lengre![]()
Dette var trist å lese
Stor lykketilklem!
Takk![]()
Skal ta en test i morgen, men føler på meg at den blir negativ. Men det kan kanskje ta et par dager før den blir negativ igjen?
Har ikke prøvd den biten her før, så jeg aner egentli ikke hvordan det skal være.. :-S
Tok noen dager før mine ble skikkelig negative etter SAn jeg hadde forrige mnd.Takk
Skal ta en test i morgen, men føler på meg at den blir negativ. Men det kan kanskje ta et par dager før den blir negativ igjen?
Har ikke prøvd den biten her før, så jeg aner egentli ikke hvordan det skal være.. :-S
Tok noen dager før mine ble skikkelig negative etter SAn jeg hadde forrige mnd.
Blødde i 14 dg før det gav seg, men da rensket hvertfall kroppen godt opp
etter seg selv, og så ble jeg jo gravid igjen med engang, så håper virkelig at du også
får det til med en gang igjen.![]()
Tok noen dager før mine ble skikkelig negative etter SAn jeg hadde forrige mnd.
Blødde i 14 dg før det gav seg, men da rensket hvertfall kroppen godt opp
etter seg selv, og så ble jeg jo gravid igjen med engang, så håper virkelig at du også
får det til med en gang igjen.![]()
Den må ha vært rett etter blødningene gav seg, jeg testet ikke etter det,Tok det forresten lang tid før du fikk eggløsning igjen?
Den må ha vært rett etter blødningene gav seg, jeg testet ikke etter det,
men brukte første kraftige blødninsdag til å beregne IKM, så må ha vært sånn ca da![]()
Tusen takk.Ok. Takk for svar
Å gratulerer med spire!
Tusen takk.
Siste uka jeg blødde var det bare mer som spotting, brukte bare truseinnlegg, de kraftigste blødningene
var i ca 3 dager og det var virkelig kraftig, så avtok det gradvis helt til det sluttet helt etter ca to uker,
men har hørt om andre som har blødd mye kortere også.
Håper du slipper litt billigere unna![]()