**IKM Uke 12**

Glemte bilde.... :p

Nå kom det plutselig sidelengs.. jaja .

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Bah! De ser jo helt ut som mine hvis jeg hadde satt alle testene fra samme tidspunkt på dagen (formiddagen) under hverandre. Håpløst.. Har du tatt noen g-test eller?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bah! De ser jo helt ut som mine hvis jeg hadde satt alle testene fra samme tidspunkt på dagen (formiddagen) under hverandre. Håpløst.. Har du tatt noen g-test eller?

Nei har ikke gjort det.. burde jeg prøve? Er redd for at den er negativ og redd for at den er falsk positiv som med dine..

13 dpo i dag :) ikke tegn til tr enda! Lurer på om jeg skal prøve å ta en g-test i morgen eller ikke... er litt redd for å bli skuffa... men får litt håp når jeg ser de som har testet positivt her da :D

Nei har ikke gjort det.. burde jeg prøve? Er redd for at den er negativ og redd for at den er falsk positiv som med dine..
Nei altså, jeg er vel ikke det beste eksempelet.. :P Men man kan jo ha EL uten positiv test, så det kaaaan jo hende :) Jeg funderte jo på om EL-testene kunne være sterke fordi de slo ut på HCG. Så i teorien er det vel mulig. Om du får spøkelsesstreker som meg, hadde jeg nok ikke villet stole på det. Men får du sterk strek, er det jo iallefall ingen tvil!

Nei altså, jeg er vel ikke det beste eksempelet.. :P Men man kan jo ha EL uten positiv test, så det kaaaan jo hende :) Jeg funderte jo på om EL-testene kunne være sterke fordi de slo ut på HCG. Så i teorien er det vel mulig. Om du får spøkelsesstreker som meg, hadde jeg nok ikke villet stole på det. Men får du sterk strek, er det jo iallefall ingen tvil!

Jaa, får jeg positiv test vet jeg jo at el har vært ;) kanskje jeg skal tørre å prøve i morgen :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Da kan man vel trygt si at jeg kan flyttes til passert ikm:P ikke noe te ingen positiv test.

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

TR kom i dag :( Jeg gir opp... Hadde troen denne gangen og ble skikkelig lei meg... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er spennende å følge dere:). Håper dere som fortsatt venter snart får positive tester:).

Her kan jeg oppdatere at jeg ikke har spottet noe ennå i dag. Jeg pleier å få sterkest tester på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tok en på morgenen i dag og den var like sterk som den på ettermiddagen igår:). Krysser fingre for at TR holder seg unna, selvom det føles som hun kommer hvert minutt:)...
ImageUploadedByBV Forum1395480709.845235.jpg

Jeg syns jeg ser strekene tydligere i virkeligheten enn på bildene jeg tar.:)..

Tok en g-test nå nettopp og den var negativ så går ut i fra at EL ennå ikke har vært og jeg får bare fortsette å teste selv om IKM er i dag hvis denne syklusen er lik den forige..

Det er spennende å følge dere:). Håper dere som fortsatt venter snart får positive tester:).

Her kan jeg oppdatere at jeg ikke har spottet noe ennå i dag. Jeg pleier å få sterkest tester på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tok en på morgenen i dag og den var like sterk som den på ettermiddagen igår:). Krysser fingre for at TR holder seg unna, selvom det føles som hun kommer hvert minutt:)...
Vis vedlegget 54446

Er jo ingen tvil på disse bildene da :D synes de er veldig tydelige, gratulerer :)

Vis vedlegget 54446
Du er jo gravid!!! :) kanskje kjøpe en digital og se i morgen? Slår den ut er det jo definitivt en liten spire :-D

Vis vedlegget 54446
Mange flotte og sterkere tester :D gratulerer :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Back
Topp