**IKM Uke 12**

Og her fremdeles intet nytt. Vurderer å kjøpe en test, har CB+ liggende men
minner for mye om forrige pp da jeg mistet så får meg ikke til å ta den.. enda hvertfall.
De derre BT-testene mine gidder jeg ikke prøve engang, etter rare streker tidligere,
er helt overevist om at det var en feil på den sendingen jeg mottok,
så de skal få gå i søpla.
Har bare pleid å bestille tester på nett og kjøpt på apotek, men mener
jeg leste at noen hadde kjøpt i butikk, selger de det i de fleste butikker, evt hvilke?
Pleier de å være i hyllene eller kjøpes de i kassen? Kan ikke huske å ha sett det
i butikkene, men har jo ikke sett etter det heller da :p
Er de noe bra?

Har fremdeles ikke et halvt symptom, blir sprø av dette jeg, om jeg
ikke er gravid så kan vel den dumme TR bare komme vel, nesten en uke over
IKM nå, og jeg er aldri aldri ustabil, pleier å ligge på
26 til 28 dager, og jeg regner etter 28 dager siden det er mest vanlig for meg :confused:
Rsfu :) de selger dem på rema, kiwi og meny som jeg har sett :) enten ved kassa eller ved bind og tamponger

Ikm idag, svak positiv for 2 dager siden og litt sterkere men fortsatt svak positiv idag.
Venter til søndag og ser om TR dukker opp hvis ikke tester jeg igjen da :)

Velkommen inn i varmen sitter med samme følelsen som deg <3 CD 36 her også

Godt å ikke være alene.. el-testene har siden jeg startet å teste på cd 20 vært nær positiv, men aldri helt sikker positiv tror jeg :( hvordan har dine tester vært?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Kommer TR når man ikke har hatt EL da?
Dumt spørsmål kanskje men jeg har ingen erfaring med det :rolleyes:

Hmm, vet ikke? Har ingen symptomer på hverken det ene eller andre.. :/

Godt å ikke være alene.. el-testene har siden jeg startet å teste på cd 20 vært nær positiv, men aldri helt sikker positiv tror jeg :( hvordan har dine tester vært?

Har ikke tatt noen EL tester kun Tafset på tappen. Skulle hatt ikm den 14 mars. Men ingenting ennå også har jeg en følelse på at kanskje det endelig skjedde sist lørdag men det vil tiden vise :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Rsfu :) de selger dem på rema, kiwi og meny som jeg har sett :) enten ved kassa eller ved bind og tamponger
Å takk takk for svar, jeg får stikke innom en av de butikkene etterpå da :)
Huff he he, , jeg er såååååå redd for å tisse på pinne,
samtidig veldig spent, akkurat nå føler jeg meg håpefull, så
guhhhud som jeg håper på positivt, må jo være en grunn til at TR ikke er kommet,
er godt over IKM så burde gi et sikkert svar nå.
Mens jeg sitter og skriver nå, murrer det plutselig mer, så spørs vel om TR kommer,
jeg blir sprø o_O
Vet ikke om jeg tør ta test dag, men greit å få en i hus siden jeg har CB angst og ikke
tør røre den, ja vet jeg er rar.. erremuuuulig liksom å være redd for å tisse på
en pinne :scared001 :D

Akkurat det samme her også! Har testet siden CD 7, og fortsatt ikke fått en eneste ordentlig positiv test! Er på CD 36 jeg også tror jeg. Har du bilder av dine tester? Hadde vært interessant og sett :P Jeg har i alle fall fått konstatert at jeg ikke har HCG i kroppen nå, så jeg får vel bare vente.. På tanta... Eller EL... Eller positiv test senere? Eller? Ingenmannsland, helt klart! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kommer TR når man ikke har hatt EL da?
Dumt spørsmål kanskje men jeg har ingen erfaring med det :rolleyes:
Jeg troor man kan ha sykluser uten EL ja, så da kan vel TR komme uten å ha hatt EL. Kroppen ass.....

Å takk takk for svar, jeg får stikke innom en av de butikkene etterpå da :)
Huff he he, , jeg er såååååå redd for å tisse på pinne,
samtidig veldig spent, akkurat nå føler jeg meg håpefull, så
guhhhud som jeg håper på positivt, må jo være en grunn til at TR ikke er kommet,
er godt over IKM så burde gi et sikkert svar nå.
Mens jeg sitter og skriver nå, murrer det plutselig mer, så spørs vel om TR kommer,
jeg blir sprø o_O
Vet ikke om jeg tør ta test dag, men greit å få en i hus siden jeg har CB angst og ikke
tør røre den, ja vet jeg er rar.. erremuuuulig liksom å være redd for å tisse på
en pinne :scared001 :D
Det kommer til å gå bra skal du se :) har murringer jeg også i dag men det kan også bety graviditet :D

Masse lykke til :?

Da har jeg fått tak i RFSU test, de hadde den på coop extra ved kassen.
Vet ikke helt om jeg tør ta den enda men, må uansett vente til neste dobesøk, det
står i vedlegget at det holder med å holde seg to timer .. hjælpes.. :rolleyes:

Akkurat det samme her også! Har testet siden CD 7, og fortsatt ikke fått en eneste ordentlig positiv test! Er på CD 36 jeg også tror jeg. Har du bilder av dine tester? Hadde vært interessant og sett :P Jeg har i alle fall fått konstatert at jeg ikke har HCG i kroppen nå, så jeg får vel bare vente.. På tanta... Eller EL... Eller positiv test senere? Eller? Ingenmannsland, helt klart! :p

Har lagt ut bilde på denne gruppen tidligere, testene er ennå ganske lik, kanskje svakere om noe, skjønner ikke hva kroppen min styrer med.. men hadde ikke du positiv test? Slår ikke de ut kun på hcg? Håper at vi får El snart hvertfall begynner å bli lei av å teste uten å se noe fremgang.. har du lagt dine tester ut i dagboka? Bruker å Være innom å lese den, men husker ikke om du har lagt ut EL-tester :)

Har ikke tatt noen EL tester kun Tafset på tappen. Skulle hatt ikm den 14 mars. Men ingenting ennå også har jeg en følelse på at kanskje det endelig skjedde sist lørdag men det vil tiden vise :)

Så spennende! Hadde vært gøy om den satt på første! Er selv på pp2, men første hvor jeg tester etter el :) noen har fått positiv test 8 dpo så er ikke lenge til du kan begynne å teste om du har lyst :)

Ingenmannsland med andre ord, huff ikke gøy.
Lykke til da, håper du har hatt EL og har en spire på vei :)

Tørr ikke håpe så lenge jeg ikke har noen tegn til at noe har skjedd.. ingenmannsland er det verste landet :p har ikke rukket å teste el i dag, skal gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb, men tror ikke det er noe der.. håper bare det skjer noe snart. Nesten det samme hva som kommer bare noe skjer.. har ikke lyst på eviglange sykluser heller. .

Da har jeg fått tak i RFSU test, de hadde den på coop extra ved kassen.
Vet ikke helt om jeg tør ta den enda men, må uansett vente til neste dobesøk, det
står i vedlegget at det holder med å holde seg to timer .. hjælpes.. :rolleyes:

Gleder meg til å se resultatet :D vi kan hjelpe å tyde testen :) krysser fingrene :)

Det kommer til å gå bra skal du se :) har murringer jeg også i dag men det kan også bety graviditet :D

Masse lykke til :?

Takk takk, venter litt enda, kanskje neste dobesøk.. nerver ass :p

Gleder meg til å se resultatet :D vi kan hjelpe å tyde testen :) krysser fingrene :)

Takk takk :)
Jada, om det er noe på den skal jeg ta bilde med moben og dele ;)
Men ikke sikker på om jeg tør ta den, er så redd for å bli skuffa.
Uansett så deler jeg resultatet når jeg hopper i det, heller mest mot å
ta den men nerve nerve :rolleyes:

Takk takk :)
Jada, om det er noe på den skal jeg ta bilde med moben og dele ;)
Men ikke sikker på om jeg tør ta den, er så redd for å bli skuffa.
Uansett så deler jeg resultatet når jeg hopper i det, heller mest mot å
ta den men nerve nerve :rolleyes:

Ja jeg skjønner hva du mener.. man håper jo at den skal vise noe når man tar den, men tenker at det kanskje er bedre å vite enn å Være usikker.. jeg ville ikke klart å holde meg, men det er bare slik jeg er :p

Back
Topp