Jada
<3
Kommer TR når man ikke har hatt EL da?CD 36 i dag.. skal ha IKM i morgen, men tror ikke EL har vært..![]()
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Dumt spørsmål kanskje men jeg har ingen erfaring med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer TR når man ikke har hatt EL da?CD 36 i dag.. skal ha IKM i morgen, men tror ikke EL har vært..![]()
RsfuOg her fremdeles intet nytt. Vurderer å kjøpe en test, har CB+ liggende men
minner for mye om forrige pp da jeg mistet så får meg ikke til å ta den.. enda hvertfall.
De derre BT-testene mine gidder jeg ikke prøve engang, etter rare streker tidligere,
er helt overevist om at det var en feil på den sendingen jeg mottok,
så de skal få gå i søpla.
Har bare pleid å bestille tester på nett og kjøpt på apotek, men mener
jeg leste at noen hadde kjøpt i butikk, selger de det i de fleste butikker, evt hvilke?
Pleier de å være i hyllene eller kjøpes de i kassen? Kan ikke huske å ha sett det
i butikkene, men har jo ikke sett etter det heller da
Er de noe bra?
Har fremdeles ikke et halvt symptom, blir sprø av dette jeg, om jeg
ikke er gravid så kan vel den dumme TR bare komme vel, nesten en uke over
IKM nå, og jeg er aldri aldri ustabil, pleier å ligge på
26 til 28 dager, og jeg regner etter 28 dager siden det er mest vanlig for meg![]()
Velkommen inn i varmen sitter med samme følelsen som deg <3 CD 36 her ogsåCD 36 i dag.. skal ha IKM i morgen, men tror ikke EL har vært..![]()
Velkommen inn i varmen sitter med samme følelsen som deg <3 CD 36 her også
Kommer TR når man ikke har hatt EL da?
Dumt spørsmål kanskje men jeg har ingen erfaring med det![]()
Ingenmannsland med andre ord, huff ikke gøy.Hmm, vet ikke? Har ingen symptomer på hverken det ene eller andre.. :/
Har ikke tatt noen EL tester kun Tafset på tappen. Skulle hatt ikm den 14 mars. Men ingenting ennå også har jeg en følelse på at kanskje det endelig skjedde sist lørdag men det vil tiden viseGodt å ikke være alene.. el-testene har siden jeg startet å teste på cd 20 vært nær positiv, men aldri helt sikker positiv tror jeghvordan har dine tester vært?
Å takk takk for svar, jeg får stikke innom en av de butikkene etterpå daRsfude selger dem på rema, kiwi og meny som jeg har sett
enten ved kassa eller ved bind og tamponger
Akkurat det samme her også! Har testet siden CD 7, og fortsatt ikke fått en eneste ordentlig positiv test! Er på CD 36 jeg også tror jeg. Har du bilder av dine tester? Hadde vært interessant og settGodt å ikke være alene.. el-testene har siden jeg startet å teste på cd 20 vært nær positiv, men aldri helt sikker positiv tror jeghvordan har dine tester vært?
Jeg troor man kan ha sykluser uten EL ja, så da kan vel TR komme uten å ha hatt EL. Kroppen ass.....Kommer TR når man ikke har hatt EL da?
Dumt spørsmål kanskje men jeg har ingen erfaring med det![]()
Det kommer til å gå bra skal du seÅ takk takk for svar, jeg får stikke innom en av de butikkene etterpå da
Huff he he, , jeg er såååååå redd for å tisse på pinne,
samtidig veldig spent, akkurat nå føler jeg meg håpefull, så
guhhhud som jeg håper på positivt, må jo være en grunn til at TR ikke er kommet,
er godt over IKM så burde gi et sikkert svar nå.
Mens jeg sitter og skriver nå, murrer det plutselig mer, så spørs vel om TR kommer,
jeg blir sprø
Vet ikke om jeg tør ta test dag, men greit å få en i hus siden jeg har CB angst og ikke
tør røre den, ja vet jeg er rar.. erremuuuulig liksom å være redd for å tisse på
en pinne![]()
![]()
Akkurat det samme her også! Har testet siden CD 7, og fortsatt ikke fått en eneste ordentlig positiv test! Er på CD 36 jeg også tror jeg. Har du bilder av dine tester? Hadde vært interessant og settJeg har i alle fall fått konstatert at jeg ikke har HCG i kroppen nå, så jeg får vel bare vente.. På tanta... Eller EL... Eller positiv test senere? Eller? Ingenmannsland, helt klart!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har ikke tatt noen EL tester kun Tafset på tappen. Skulle hatt ikm den 14 mars. Men ingenting ennå også har jeg en følelse på at kanskje det endelig skjedde sist lørdag men det vil tiden vise![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Ingenmannsland med andre ord, huff ikke gøy.
Lykke til da, håper du har hatt EL og har en spire på vei![]()
Da har jeg fått tak i RFSU test, de hadde den på coop extra ved kassen.
Vet ikke helt om jeg tør ta den enda men, må uansett vente til neste dobesøk, det
står i vedlegget at det holder med å holde seg to timer .. hjælpes..![]()
Takk takk, venter litt enda, kanskje neste dobesøk.. nerver assDet kommer til å gå bra skal du sehar murringer jeg også i dag men det kan også bety graviditet
Masse lykke til :?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Takk takkGleder meg til å se resultatetvi kan hjelpe å tyde testen
krysser fingrene
Takk takk
Jada, om det er noe på den skal jeg ta bilde med moben og dele
Men ikke sikker på om jeg tør ta den, er så redd for å bli skuffa.
Uansett så deler jeg resultatet når jeg hopper i det, heller mest mot å
ta den men nerve nerve![]()