**IKM Uke 12**

Ikke gravid...

Ush har dumme tanta kommet? Bedre lykke neste gang!! Krysser fingrene for mange fine julebarn <3

Nei, men hun er rett rundt hjoernet, blodproeven var negativ... Tar en mnd pause naa, proever igjen neste syklus :)

Lykke til til dere andre! :)

Tok en g-test nå nettopp og den var negativ så går ut i fra at EL ennå ikke har vært og jeg får bare fortsette å teste selv om IKM er i dag hvis denne syklusen er lik den forige..
Bah, så dumt :( Men da har vi iallefall fått det på det rene! Krysser fingrene for at EL har vært eller snart kommer, og at det ikke er så lenge før du sitter med en positiv test i hånda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bah, så dumt :( Men da har vi iallefall fått det på det rene! Krysser fingrene for at EL har vært eller snart kommer, og at det ikke er så lenge før du sitter med en positiv test i hånda :)

El-testen var svakere i dag, satser på at den nettopp har vært eller at kroppen prøver igjen snart :) hvordan var din test? :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

El-testen var svakere i dag, satser på at den nettopp har vært eller at kroppen prøver igjen snart :) hvordan var din test? :)

Mine har også vært svakere de siste par dagene, så jeg også håper at EL har vært. Hadde veldig menssmerter samme dag som positiv test, og stikking i siden et par dager etter, så jeg håååper noe av det kan være EL-smerter! Har du noen symptomer på EL?

Du kan føre opp meg på passert ikm. Veldig svakt utslag på g test idag så mulig jeg har hatt en kjemisk, hvis ikke burde vel testen vært mye sterkere idag :(

Sent from my iPad using BV Forum

Kan ikke se at noen har opprettet en for uke 12 enda, så her kommer den! :) Velkommen og denne uken SKAL det bli mange november/desember-barn!

Mandag 19.mars

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars

Torsdag 20.mars
Eccentric

Fredag 21.mars
Mammaaaaa

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Chihaya

Søndag 23.mars
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Misscoral!
Jada
Vilde2015

Tanterød ::angry5:smiley-angry016:angry4
Asnnie
Bondekona
NiLove
Glad Sau
Vossamamma
vs93
Lykkeliten
Enkefalos
Babi
Mammamoren
Klønesmurf

Passert IKM::smiley-angelic001
Marte83
Mammapålandet
Hope90
Mimosa90

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***
Sett meg opp på passert IKM du. For å få det helt riktig :P Her er ingen TR å se nemlig ;)

13 dpo i dag:)
ImageUploadedByBV Forum1395563106.622015.jpg

Håper denne spira er frisk og rask, og har tenkt til å bli i magen til termin:)

Negativ test ingen tr veldig høy temp. IKM i går/dag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mine har også vært svakere de siste par dagene, så jeg også håper at EL har vært. Hadde veldig menssmerter samme dag som positiv test, og stikking i siden et par dager etter, så jeg håååper noe av det kan være EL-smerter! Har du noen symptomer på EL?

Spent å se om testen er sterkere i dag, har ikke noen temp stigning, så tviler på at el har vært.. fikk du lagt inn aksjer? :) håper det har klaffet for deg :) lenge til du kan begynne å teste? Har du hatt tempstigning? :)

Spent å se om testen er sterkere i dag, har ikke noen temp stigning, så tviler på at el har vært.. fikk du lagt inn aksjer? :) håper det har klaffet for deg :) lenge til du kan begynne å teste? Har du hatt tempstigning? :)

Testen var veldig svak i dag også. På nytt ikke klart å holde meg lenger enn drøye tre timer, men tror nok den ville vært svak uansett. Så jeg trooor EL har vært. Fikk lagt inn aksjer natt til mandag, og siste sterke test var på mandag. Så jeg håååper vi i så fall har rukket det! I så fall er jeg vel 4-5 dpo, så en liten stund til testing. Jeg temper dessverre ikke siden det normalt aldri har vært noe problem å finne EL. Håper EL dukker opp hos deg snart!! :)

Testen var veldig svak i dag også. På nytt ikke klart å holde meg lenger enn drøye tre timer, men tror nok den ville vært svak uansett. Så jeg trooor EL har vært. Fikk lagt inn aksjer natt til mandag, og siste sterke test var på mandag. Så jeg håååper vi i så fall har rukket det! I så fall er jeg vel 4-5 dpo, så en liten stund til testing. Jeg temper dessverre ikke siden det normalt aldri har vært noe problem å finne EL. Håper EL dukker opp hos deg snart!! :)

Skal teste 1430, da har jeg holdt meg i 4 timer :) Har på følelsen at dette kommer til å bli en lang syklus, men håpet er hvertfall ikke ute.. nå hører jeg vel egentlig ikke til i IKM uke 12 lenger, men vet ikke helt hvor jeg skal flytte...

Over IKM her. Ingen tegn til TR.. Skal teste i morgen tidlig :)

Her er min test fra i dag.. :)

Vedlegg

• 1395580750640.jpg
    1395580750640.jpg
    21,1 KB · Visninger: 112
Her er min test fra i dag.. :)

Synes den så sterk ut? Kanskje det nærmer seg igjen? :)

Back
Topp