**IKM Uke 12**

Ja lite annet å gjøre enn å vente.
Får bare håpe at vi faktisk har spirer alikevel ja, og at det går bra denne gangen :)

Enig! :D

Prøver å henge meg på her jeg også! Har IKM søndag 23/3 :) er 6 dpo i dag!
Spennende å følge med dere alle! krysser fingrene for oss alle!

Liten feilberegning... Ny ikm 22 mars.. :smiley-angelic001

Takk og det samme til deg :)
Jeg har jo også nettopp mistet, forrige pp, men fikk også blendatester
i ettertid, sjekket med 3 tester for å være sikker på at hcget var ute av kroppen,
brukte samme type tester også, så derfor tenkte jeg også at disse strekene måtte være "ekte".
Så skjønner ikke helt hvorfor det blir streker jeg heller.
Vi er flere i samme båt ja.. Det er sinnsykt irriterende!! Håper vi alle får mange fine sterke streker snart! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen som skjønner seg på testene mine? Dette er første PP jeg tester så er ikke så flink på tydingen ennå :)

Vedlegg

• 1394814324621.jpg
    1394814324621.jpg
    66,8 KB · Visninger: 125
Noen som skjønner seg på testene mine? Dette er første PP jeg tester så er ikke så flink på tydingen ennå :)

Jeg synes det er kjempe vanskelig å lese av billigtester sine EL tester.... Så jeg bruker CBFM. Anbefales! Evt CBD EL tester ;) Har du ingen symptomer på EL? Jeg kjenner det tydelig på kroppen når EL er på vei. Murringer, stikninger og slim...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er kjempe vanskelig å lese av billigtester sine EL tester.... Så jeg bruker CBFM. Anbefales! Evt CBD EL tester ;) Har du ingen symptomer på EL? Jeg kjenner det tydelig på kroppen når EL er på vei. Murringer, stikninger og slim...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt slim siden CD 19, men har egentlig ingen symptomer på EL eller TR.. har brukt digitale EL-tester i tillegg til billigtestene og alle disse har vært negative.. Vurderer CBFM men tenkte jeg ville prøve en stund på billigtestene siden de koster så lite.. men de sier meg egentlig ingenting. Jeg temper i tillegg for å vite når EL har vært, men begynte på CD 20 så den sier meg heller ikke så mye før neste pp :p

Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?

Hei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.

I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.

Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Er gode tegn på graviditet, men kan også være kroppen som spiller deg et puss.. vi håper på det første :) spennende

Noen som har tatt ny test i dag da? :)

Jeg tror jeg fikk en som jeg nesten vil kalle positiv (venter vel et par dager til med å si det sikkert). Kom strek innen fristen, og når den tørket så er den rosa. Men den er jo fortsatt veldig svak da, men jeg er bare 11 dpo også.

upload_2014-3-15_9-59-57.png

Hei!
Kommer inn til dere jeg:). IKM er forventet til fredag. Jeg har de siste pp fått besøk av TR rundt 8-11 dager etter EL.

Har lest gjennom hele tråden deres, og sett dere har presentert kort om dere selv.
Her er kjæresten og jeg 27 år, har ingen barn fra før. Vi er nå i vår pp8. Utifra svake streker tror jeg at jeg har hatt et par kjemiske, og jeg hadde en SA i november.
Spent på om vi kommer oss inn i 2014, men krysser fingre for at det hvertfall skjer noe i 2015:)..
Blir spennende å følge dere videre:)

Hei!
Kommer inn til dere jeg:). IKM er forventet til fredag. Jeg har de siste pp fått besøk av TR rundt 8-11 dager etter EL.

Har lest gjennom hele tråden deres, og sett dere har presentert kort om dere selv.
Her er kjæresten og jeg 27 år, har ingen barn fra før. Vi er nå i vår pp8. Utifra svake streker tror jeg at jeg har hatt et par kjemiske, og jeg hadde en SA i november.
Spent på om vi kommer oss inn i 2014, men krysser fingre for at det hvertfall skjer noe i 2015:)..

Velkommen hit! :)

Hei!

Velkommen velkommen :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Lurer på om jeg kanskje hører til her allikevel. Er jo på CD 30 (hvis jeg ikke tar helt feil), og har enda ikke fått en ordentlig positiv EL-test. Men etter å ha tatt en g-test for å utelukke graviditet, men som det dukket opp svak strek etter fristen på, er jeg ikke lenger sikker på hva denne kroppen holder på med :P Så jeg vil gjerne henge litt her også :)

Jeg har altså skimtet noe innen tidsfristen mer eller mindre de siste 4 dagene, og det har vært klare, men veldig svake streker etter tidsfristen. I dag på formiddagsurin synes jeg imidlertid jeg kan skimte noe rosa innen fristen, så dette er plutselig blitt veldig mye mer spennende enn jeg hadde ønska :P

Lurer på om jeg kanskje hører til her allikevel. Er jo på CD 30 (hvis jeg ikke tar helt feil), og har enda ikke fått en ordentlig positiv EL-test. Men etter å ha tatt en g-test for å utelukke graviditet, men som det dukket opp svak strek etter fristen på, er jeg ikke lenger sikker på hva denne kroppen holder på med :p Så jeg vil gjerne henge litt her også :)

Jeg har altså skimtet noe innen tidsfristen mer eller mindre de siste 4 dagene, og det har vært klare, men veldig svake streker etter tidsfristen. I dag på formiddagsurin synes jeg imidlertid jeg kan skimte noe rosa innen fristen, så dette er plutselig blitt veldig mye mer spennende enn jeg hadde ønska :p

Kan virke som vi ligger veeeldig likt i løypa denne gangen her. ;) Jeg er jo på CD 32/11 dpo, og har hatt svake streker noen dager nå. :D Kanskje vi skal klaffe likt nok en gang? Da håper jeg dette er førjulsmirakler som skal bli med hele veien til vi skal tenne adventslys.

Da kom tr hit... :( så da flytter til IKM uke 16. Lykke til til alle dere andre! :D jeg krysser fingrene for dere!

Prøvere med første barn.

Fikk nytt påfyll med tester i posten i dag. Klarte ikke å dy meg :-P.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394891016468.jpg
    1394891016468.jpg
    46,2 KB · Visninger: 124
Er gode tegn på graviditet, men kan også være kroppen som spiller deg et puss.. vi håper på det første :) spennende

Håper inderlig det!
Våknet i dag med brune ringer rundt brystvortene og ømme bryst. I tillegg er jeg litt små uggen og det presser nederst ved hårfestet/livmoren?
Pleier aldri å ha mensen smerter.
Skal teste meg igjen i morgen med CB pluss. Noen erfaringer med den vs rfsu?

Kan virke som vi ligger veeeldig likt i løypa denne gangen her. ;) Jeg er jo på CD 32/11 dpo, og har hatt svake streker noen dager nå. :D Kanskje vi skal klaffe likt nok en gang? Da håper jeg dette er førjulsmirakler som skal bli med hele veien til vi skal tenne adventslys.

Er også på CD 30 i dag, har ikke tatt noen g - test da, men har ikke dpo - temp så vet ikke om det er noe poeng i å bli skuffet av en blenda - test. .

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp