Ja lite annet å gjøre enn å vente.
Får bare håpe at vi faktisk har spirer alikevel ja, og at det går bra denne gangen![]()
Enig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja lite annet å gjøre enn å vente.
Får bare håpe at vi faktisk har spirer alikevel ja, og at det går bra denne gangen![]()

Vi er flere i samme båt ja.. Det er sinnsykt irriterende!! Håper vi alle får mange fine sterke streker snart!Takk og det samme til deg
Jeg har jo også nettopp mistet, forrige pp, men fikk også blendatester
i ettertid, sjekket med 3 tester for å være sikker på at hcget var ute av kroppen,
brukte samme type tester også, så derfor tenkte jeg også at disse strekene måtte være "ekte".
Så skjønner ikke helt hvorfor det blir streker jeg heller.
Noen som skjønner seg på testene mine? Dette er første PP jeg tester så er ikke så flink på tydingen ennå![]()
Jeg synes det er kjempe vanskelig å lese av billigtester sine EL tester.... Så jeg bruker CBFM. Anbefales! Evt CBD EL testerHar du ingen symptomer på EL? Jeg kjenner det tydelig på kroppen når EL er på vei. Murringer, stikninger og slim...
Sent from my iPhone using BV Forum
Er gode tegn på graviditet, men kan også være kroppen som spiller deg et puss.. vi håper på det førsteHei.
Jeg trenger noen gode råd. Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forum, men prøver her allikevel.
Jeg mistenker at jeg er gravid. Har ikke helt kontroll over syklusen min, men tror jeg har ikm 16.03 med en syklus på 28 dager.
- ca 6 dpo fikk jeg brun utflod som varte i 1 1/2 dag. Jeg er usikker på denne dagen i og med at jeg ikke tenkte stort over det.
- ca 8 dpo opplevde jeg sterke smerter/stikning på høyre side av magen. Det kjentes ut som det strålet noe rett over hoftebenet og ned mot underlivet.
- ca 10 dpo fikk jeg sterke, altså veldig sterke kramper fra underlivet som gikk oppover magen. Krampene varte kanskje 30 sek og holdt seg bare i nedre del av magen.
- i tillegg har jeg blitt utrolig sliten, veldig trøtt, hatt sure oppstøt og i dag 12 dpo har er jeg små kvalm, hatt sure oppstøt og testet negativt med rfsu sin test.
I tillegg til dette har jeg mensenmurringer, hvit utflod og er utrolig oppblåst.
Er det en mulighet for at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller med meg?
Hei!
Kommer inn til dere jeg. IKM er forventet til fredag. Jeg har de siste pp fått besøk av TR rundt 8-11 dager etter EL.
Har lest gjennom hele tråden deres, og sett dere har presentert kort om dere selv.
Her er kjæresten og jeg 27 år, har ingen barn fra før. Vi er nå i vår pp8. Utifra svake streker tror jeg at jeg har hatt et par kjemiske, og jeg hadde en SA i november.
Spent på om vi kommer oss inn i 2014, men krysser fingre for at det hvertfall skjer noe i 2015..
Blir spennende å følge dere videre![]()
Velkommen velkommen :-DHei!
Kommer inn til dere jeg. IKM er forventet til fredag. Jeg har de siste pp fått besøk av TR rundt 8-11 dager etter EL.
Har lest gjennom hele tråden deres, og sett dere har presentert kort om dere selv.
Her er kjæresten og jeg 27 år, har ingen barn fra før. Vi er nå i vår pp8. Utifra svake streker tror jeg at jeg har hatt et par kjemiske, og jeg hadde en SA i november.
Spent på om vi kommer oss inn i 2014, men krysser fingre for at det hvertfall skjer noe i 2015..
Blir spennende å følge dere videre![]()
Lurer på om jeg kanskje hører til her allikevel. Er jo på CD 30 (hvis jeg ikke tar helt feil), og har enda ikke fått en ordentlig positiv EL-test. Men etter å ha tatt en g-test for å utelukke graviditet, men som det dukket opp svak strek etter fristen på, er jeg ikke lenger sikker på hva denne kroppen holder på medSå jeg vil gjerne henge litt her også
Jeg har altså skimtet noe innen tidsfristen mer eller mindre de siste 4 dagene, og det har vært klare, men veldig svake streker etter tidsfristen. I dag på formiddagsurin synes jeg imidlertid jeg kan skimte noe rosa innen fristen, så dette er plutselig blitt veldig mye mer spennende enn jeg hadde ønska
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er gode tegn på graviditet, men kan også være kroppen som spiller deg et puss.. vi håper på det førstespennende
Kan virke som vi ligger veeeldig likt i løypa denne gangen her.Jeg er jo på CD 32/11 dpo, og har hatt svake streker noen dager nå.
Kanskje vi skal klaffe likt nok en gang? Da håper jeg dette er førjulsmirakler som skal bli med hele veien til vi skal tenne adventslys.