Spennende! Kanskje du vil være med på vår testedate i morgen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Fristende!
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Kanskje du vil være med på vår testedate i morgen?
Hehe jeg forstår deg godt at du testetJeg beklager! Jeg er en party-pooper. Eller. Testetøsa er mitt alterego for alle dere som ikke kjenner meg så godt fra før. Så hun overtok kommandoen i dag.
OK! Nå husker jeg hvorfor jeg heter Testetøsa. Jeg klarer ikke å holde meg!
Jeg fikk strek etter tidsfristen på en test på CD 13. Jeg tok en test CD 19 som var helt negativ og en ny en for noen dager siden, bare for å være 100 % sikker på at alle tester er negative etter MA'en, den var negativ den og heldigvis. Jeg tror kanskje det var fordi Foreløpig litt Anonym sa at hun kunne se sånne ultrasvake streker så lenge etter sin MA, så jeg ville forsikre meg helt helt helt sikkert på at gamle hcg-rester var BORTE!
Ok. Så er det Testetøsa da, for jeg synes at å teste etter MA er greit. Men Testetøsa har lovet i alle anledninger at hun skulle vente til 8 dpo. MEN problemet (logikken forsvinner nå) er jo at jeg tror EL var midt på natten slik at jeg teknisk sett er midt mellom 7 og 8 dpo i dag, sånn egentlig. Så derfor ble det test istad, på ettermiddagsurin. Mange timer siden jeg hadde drukket, mange timer siden jeg hadde tisset. Jeg så en ultrasvak strek rett innenfor fristen, omtrent ved 5 minutter (sånn ultrasvak som mannen ikke kan se) og når den har tørket kan både mannen og jeg se streken, rosa. Så nå er jeg glad tror jeg, men litt sånn nervevrak og rar. Kanskje jeg hadde sånn hcg liggende på 2-3 etter aborten, sånn at det er derfor den kom så tydelig så tidlig nå (jeg har jo pleid å få strek etter fristen allerede 8 dpo flere ganger tidligere, så det er jo tydelig at hos meg så stiger hcg ganske raskt i starten). Jeg er 5+0 om 2 uker egentlig da, så da er jeg forbi kjemisk graviditet. Da blir første nedtelling til 25. mars. Eller. Aller først vil jeg ha en sterkere strek om noen dager. Så jeg blir med på testedate i morgen også jeg.
Her er bilde forresten, men som vanlig, vanskeligere å se på bilde enn i virkeligheten. Bilde er uredigert.
![]()
Hehe jeg forstår deg godt at du testetOg jeg kan fortelle deg at det er ikke bare du som ser en strek, jeg ser den også
Jeg klarte heller ikke holde meg å.testet idag tidlig, negativ. Men jeg bruker å kaste den etter bare ett par minutt. Burde kanskje la den ligge lengre i mårra.
Forrige mnd når jeg tok en test fikk den en svak strek etter tidsfristen, så kanskje det dukker opp sent hos meg ogsåGleder meg til i mårra!
Okei jeg får litt sånn panikk nå!! Testetøsa sjøl gikk å tok en test, også tenkte jeg å sjekke dem jeg har kasta tidligere idag og igår. Fordi jeg har kasta dem for tidlig, har kasta dem.etter 1 min. Så tok jeg opp.alle fra søpla, og da var hele 3 stk strek på :O den ene veldig svak strek, den andre litt sterkere og den andre veldig synlig. Men blir vell dumt av meg å i det hele tatt tenke at det kan være.. Eller? Jeg skal SÅÅ teste i mårra. Kjente tårene presse på når jeg såg de.
Tusen takk for svarJa. Altså. Det er jo ugyldig om det er etter fristen altså, men på strimlene så er det ofte sånn at du kan få en svak etter fristen de første dagene også ved graviditet. Men det er ikke bevis på hcg altså, ikke før du ser streken innen fristen. Men strekene blir ALLTID tydeligere etter fristen, selv når de er veldig sterke så blir de mer konsentrert i fargen når de tørker. Så, sjekk om du ser strek innen 5 minutter, og så kan du ta bilde når den tørker (da er det lettere å få den med på bilde når den er svak, for de svake er så vanskelig å få med på bilder, blir alltid svakere på bilder enn i virkeligheten.)
Håper du får en ekte positiv test snart!![]()
Tusen takk for svarMan blir jo helt gal av det, Huff altså. Men skal teste i morgen tidlig , så ser vi da
Bare veldig redd, har jo ingen symptomer, føler liksom at har jeg ikke symptomer så er jeg ikke gravid, føler alle som er gravide har symptomer.
Ah, nå ble jeg litt mer positivJeg har ingen symptomer. Eller, bare de jeg alltid har dpo. Litt kvalm og litt ømme pupper, men det har jeg både ved EL, tr og de gangene jeg får positiv test, så jeg er helt lik i denne perioden uansett. Graviditetssymptomene mine kom først rundt uke 5-6 (skikkelig kvalm). Eller, nei, to ganger fikk jeg også litt sånn metallsmak i munnen før IKM, men det har jeg ikke nå. Og har ikke hatt det hver gang jeg har fått positiv test. Det er VELDIG mange som har symptomfrie svangerskap, og veldig mange som har like mye symptomer dpo uansett. Så jeg ville ikke brydd meg om symptomer nå altså.
Den var så hvit som du får den tilTok også en digital, men den var negativ også. Men kan jo være for tidlig å teste kanksje, er jo bare 10dpo idag.
Har så lyst å la være å tenke på det, og få det ut av tankene, og ikke prøve en mnd å bare se hva som skjer. Men klarer det rett og lett ikke, er alt for vanskelig. Fatter ikke hvordan folk klarer det når man ønsker det så sterkt.. :/
Jeg har faktisk tenkt til å ta det som det kommer neste måned. Jeg vil ikke la være å prøve helt for det har vi ikke mulighet/lyst til, men bare ha sex når vi vil og kommer heller ikke bruke masse med naturmedisin og kjerringråd! Grunnen er at neste IKM blir midt i påsken og jeg skal til Belgia med familien og vil kunne ta noen glass vin der nedeDen var så hvit som du får den tilTok også en digital, men den var negativ også. Men kan jo være for tidlig å teste kanksje, er jo bare 10dpo idag.
Har så lyst å la være å tenke på det, og få det ut av tankene, og ikke prøve en mnd å bare se hva som skjer. Men klarer det rett og lett ikke, er alt for vanskelig. Fatter ikke hvordan folk klarer det når man ønsker det så sterkt.. :/
min test var så hvit som et snøfnugg!! Men 8 dpo så gir ikke opp, men nå tester jeg ikke før lørdag da jeg er 12 dpo og er den også negativ venter jeg bare på TR!
Men er veldig i ekstase for dere som kaaanskje har noe på gang. Krysser fingrene for at det er spirer som klorer seg fast og blir fine novemberbarn <3
Nei det kan være, håper det bare er detJa det er jo ennå tidlig.. er ikke sikkert du får hcg-stigningen like raskt som lykkelitenkommer til å teste jeg og når jeg er 8 dpo, men gir ikke opp håpet før tr kommer å det burde ikke du heller
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Du er veldig flink viss du klarer detJeg har faktisk tenkt til å ta det som det kommer neste måned. Jeg vil ikke la være å prøve helt for det har vi ikke mulighet/lyst til, men bare ha sex når vi vil og kommer heller ikke bruke masse med naturmedisin og kjerringråd! Grunnen er at neste IKM blir midt i påsken og jeg skal til Belgia med familien og vil kunne ta noen glass vin der nedeså dumt om man ikke vet, men ikke er gravid og derfor ikke kan nyte sånne små goder. Så ja det blir en "prøvestopp" på neste pp om ikke denne har klaffet. Selvom vi ikke bruker prevensjon og har sex sånn mer eller mindre regelmessig så alt kan jo hende! Blir spennende å se hvordan det går
MEN er bare 8 dpo i dag så har så klart ikke mistet håpet for denne pp. Aldri vært gravid, hva jeg vet, så ingen anelse om jeg har høyt eller lavt nivå av hcg i starten!