Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du hadde EL litt tidligere og det er en festeblødning? Vi kan jo alltids håpe4 dpo i dag. Et par små lysebrune bloddråper i trusen og på papiret. Håper ikke syklusen er på tulletur... Starter med Crinone fra i dag!
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei det er det absolutt ikkeEr 8 (eller 10) dpo i dag. Usikker på når EL var. Tok en gtest nå, og gjett hva... Kritthvit..Vet jo at jeg ikke produserer hCg fort og at jeg må teste med morgenurin. Men d er ikke alltid lett å kontrollere testelysten.
![]()
Apper via iPhonen
Nei det er det absolutt ikkeog så blir man så skuffa og mister håp selvom man vet at det mest sannsynlig er alt for tidlig
![]()
Haha uff! De skulle bare visst...Det er så godt å få forståelse her!![]()
Gubben skjønner ingenting og mener d bare er å vente til et par dager eller uker etter ikm. Tullemann![]()
Apper via iPhonen
Du er så velkommen!!Heihåper det er greit at jeg henger meg på her? Hadde egentlig ikm uke 10, så ble det uke 11 og nå ser jeg at el kanskje var for bare 5 dager siden. Hadde brun utflod i 3 dager nå. Så håper det lover godt.gleder meg til å bli bedre kjent med dere
![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Takker og bukkerDu er så velkommen!!så godt med et nytt håp for deg, håper det satt. Er med på uke 11 selv da jeg opprinnelig skulle ha vært der så har føugt deg og de andre
![]()
Heihåper det er greit at jeg henger meg på her? Hadde egentlig ikm uke 10, så ble det uke 11 og nå ser jeg at el kanskje var for bare 5 dager siden. Hadde brun utflod i 3 dager nå. Så håper det lover godt.gleder meg til å bli bedre kjent med dere
![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg tilhører egentlig IKM uke 11 men har IKM søndag så er jo på vippen.Jeg begynner å lure på om strekene jeg får er rester etter MA, selv om jeg har hatt negative tester etter MA'en. For streken blir liksom ikke sterkere, tredje morgen på rad med svak strek. Æsj.
Jeg har ikke lyst til å bruke kondom i to sykluser så jeg hadde virkelig lyst på sterkere strek nå. Ikke sånne spøkelsesstreker.
Håper noen andre har morsommere nyheter.

Jeg tilhører egentlig IKM uke 11 men har IKM søndag så er jo på vippen.
Ville bare si at jeg har opplevd nøyaktig det samme som deg de siste dagene.
Frustrerende, hadde forventet tyligere strek i dag men NEIDA!
Slemme testene.
Skjønner hvordan du har det for å si det sånn, blir jo bare helt![]()
Takk og det samme til degAltså, jeg er jo vant med at strekene er svake i begynnelsen, men de pleier å bli bittelitt sterkere i løpet av tre dager. Ble det hvert fall sist gang jeg var gravid (da jeg tok tester i desember). Nå blir de ikke sterkere. ARG!
Og så er det jo kjipt når jeg vet at "alle" sier de får spøkelsesstreker i 2 måneder etter en abort. Jeg håpet jeg skulle slippe det, for jeg har tatt to tester som var kritthvite, og de er det fortsatt (jeg har tatt vare på dem), men nå tenker jeg at det kanskje er aborten som gir streker nå allikevel, og at det bare var mindre fargestoff i de testene som ble kritthvite. Æsj.
Håper du får sterkere strek om noen dager.
Takk og det samme til deg
Jeg har jo også nettopp mistet, forrige pp, men fikk også blendatester
i ettertid, sjekket med 3 tester for å være sikker på at hcget var ute av kroppen,
brukte samme type tester også, så derfor tenkte jeg også at disse strekene måtte være "ekte".
Så skjønner ikke helt hvorfor det blir streker jeg heller.
Ja lite annet å gjøre enn å vente.Vi får se om noen dager. Jeg tenker at om de ikke blir sterkere og tr dukker opp så er det nok rester etter MA'en selv om jeg har hatt negative tester. Så nå må jeg bare vente og vente. Uålmodig! Håper vi begge får sterkere strek veldig snart!![]()