**IKM Uke 12**

Håper inderlig det!
Våknet i dag med brune ringer rundt brystvortene og ømme bryst. I tillegg er jeg litt små uggen og det presser nederst ved hårfestet/livmoren?
Pleier aldri å ha mensen smerter.
Skal teste meg igjen i morgen med CB pluss. Noen erfaringer med den vs rfsu?
Har ikke prøvd noen av dem. Men vet Rfsu ska være veldig sensitiv :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen som har tatt ny test i dag da? :)

Jeg tror jeg fikk en som jeg nesten vil kalle positiv (venter vel et par dager til med å si det sikkert). Kom strek innen fristen, og når den tørket så er den rosa. Men den er jo fortsatt veldig svak da, men jeg er bare 11 dpo også.

Vis vedlegget 53751

Jeg ser kanskje antydning til noe! ;) Makan til testegalskap har jeg aldri vært borti :D he he

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan virke som vi ligger veeeldig likt i løypa denne gangen her. ;) Jeg er jo på CD 32/11 dpo, og har hatt svake streker noen dager nå. :D Kanskje vi skal klaffe likt nok en gang? Da håper jeg dette er førjulsmirakler som skal bli med hele veien til vi skal tenne adventslys.
Ja, det ble litt artig dette her :D Da du postet den første testen som viste svak strek, merket jeg at jeg ble såå misunnelig. Hadde aldri trodd at jeg skulle få det samme så fort! Hadde vært kjempekoselig om vi fikk flytte over til samme terminforum igjen :D Jeg vil nok også vente litt før jeg flytter, for det er så sårt å flytte fram og tilbake. Men kjenner jeg meg selv rett, klarer jeg sikkert ikke å holde meg helt unna :P

Krysser fingrene for oss! :D

Og håper flere i denne gruppa joiner oss :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ser kanskje antydning til noe! ;) Makan til testegalskap har jeg aldri vært borti :D he he

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha.. Nei, det er derfor jeg heter Testetøsa i tillegg til Lykkeliten. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som har tatt ny test i dag da? :)

Jeg tror jeg fikk en som jeg nesten vil kalle positiv (venter vel et par dager til med å si det sikkert). Kom strek innen fristen, og når den tørket så er den rosa. Men den er jo fortsatt veldig svak da, men jeg er bare 11 dpo også.

Vis vedlegget 53751
Ser streken jeg :) Fikk også to streker i dag, en i natt som ble helt
tynn da den tørket, ligger bilde i IKM uke 11tråden og tyde tester tråden.
Fikk en isted på dagtid også kun en time etter forrige dobesøk,
flyr på do i ett sett :P den var svakere enn den i natt naturlig nok, men
hvertfall ikke tynn.

Ja, det ble litt artig dette her :D Da du postet den første testen som viste svak strek, merket jeg at jeg ble såå misunnelig. Hadde aldri trodd at jeg skulle få det samme så fort! Hadde vært kjempekoselig om vi fikk flytte over til samme terminforum igjen :D Jeg vil nok også vente litt før jeg flytter, for det er så sårt å flytte fram og tilbake. Men kjenner jeg meg selv rett, klarer jeg sikkert ikke å holde meg helt unna :P

Krysser fingrene for oss! :D

Og håper flere i denne gruppa joiner oss :)

Håper dere begge får flytte snart! Krysser fingrene!

Tr kom i dag her også. Snakkes på ikm uke16 da, det blir nok vår uke! :)

Dustetante!!!! :( Lykke til i uke 16 begge to.

Tr kom i dag her også. Snakkes på ikm uke16 da, det blir nok vår uke! :)
Ånei, så dumt NiLove :( Krysser fingrene for uke 16!!

Kan sette meg på ikke gravid.. Eller slette meg fra lista... Tanta kom nettopp. Nesten en uke for sent... :-(

Kan sette meg på ikke gravid.. Eller slette meg fra lista... Tanta kom nettopp. Nesten en uke for sent... :-(

Neei, så synd :( Jeg som trodde det var en spire som gjorde den forsinka :( Håper den sitter neste gang!

Ikke noe koselig å se at flere av dere har fått besøk av TR. Dere får ha lykke til i neste pp :-).

Nå syns jeg dpo dagene går veldig sakte. Klarte ikke å la være å bestille meg graviditetstester fra billigetester igår. Da er de nok her rundt tirsdag. Skal prøve å holde meg til 10 dpo, så får vi se om jeg klarer det, eller om TR har meldt ankomst før jeg rekker å teste:-).

Morgentesten veldig svak. Så ingenting innen fristen, men ser noe veldig svakt når den har tørka. Formiddagstesten skimter jeg "noe" innen fristen, men ingen veldig klar strek. Ser noe når den har tørka litt, men ikke så mye som i går. Men den har ikke tørka helt enda da. Merker jeg mister motet litt. Synes det er vanvittig frustrerende hvis alle disse strekene bare har vært tull! :(

Morgentesten veldig svak. Så ingenting innen fristen, men ser noe veldig svakt når den har tørka. Formiddagstesten skimter jeg "noe" innen fristen, men ingen veldig klar strek. Ser noe når den har tørka litt, men ikke så mye som i går. Men den har ikke tørka helt enda da. Merker jeg mister motet litt. Synes det er vanvittig frustrerende hvis alle disse strekene bare har vært tull! :(

Håper du får noen tydligere tester snart. Det kan vel ikke være så mange tester som bare er tull.. Jeg håper hvertfall ikke det for din del:(. Krysser fingre og tær for at neste strek er sterkere:-)

Svak strek innen fristen, men svakere enn den i går, men i dag var det ikke på morgenurin dessverre. Så nå er jeg fortsatt forvirret. Og må vente. IKM i morgen.

Ikm på onsdag. Og i dag kom hodepinen som TR alltid har med seg. Håpet d bare er en hodepine og at TR vet hun er uønsket og at hun ikke trenger å komme på besøk mer i 2014 ;)

Appen

Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.

Jeg er gravid. Nå må bare spiren bli her i 9 måneder denne gangen her. <3

ImageUploadedByBV Forum1394993160.265617.jpg

Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.

Vis vedlegget 53889

Her er det bare å gratulere! :) håper virkelig spiren klorer seg godt fast, det fortjener du virkelig! Blir å følge med i dagboken din :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her er det bare å gratulere! :) håper virkelig spiren klorer seg godt fast, det fortjener du virkelig! Blir å følge med i dagboken din :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg håper virkelig det. Første mål er ingen blødning før 25. mars, så jeg kommer til 5+0. Forbi grensen for kjemisk. :) Så blir der nedtelling til hver UL kontroll på sykehuset. Men feirer litt i kveld uansett. Må håpe. <3 Så hyggelig at du vil heie på meg fremover!

Vis vedlegget 53889

Gratulerer så mye :-D håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen :-)

Back
Topp