IKM uke 11 & 12

Kunne tatt bilder av positive tester hele dagen! Kjempegøy! :hello2
1000016298.jpg

1000016303.jpg

12dpo og negativ test nå i ettermiddag, så da er det bare å vente på tr... Dette var niende runden med letrozol, så nå føler jeg egentlig at håpet er ute... Jeg blir 41 i år, cysten vokser og ting i helsevesenet tar tiiiiiid, og jeg frykter den blokkerer begge sider siden jeg ikke får en antydning til strek en gang.

IMG_3955.jpeg

Jeg er ikke veldig håpefull denne runden, fordi mannen var på jobbreise mandag-onsdag. Og jeg kjente EL smerter mandag morgen da han dro... Og da hadde jeg mye slim de tre dagene han var borte :nailbiting: Vi la inn aksjer lørdag natt, vet ikke om det holder dersom eggløsning var typ tirs/ons. Utrolig kjipt at den reisen skulle være akkurat de tre dagene!!!:BangHead

Og nå på torsdag så er utfloden kremete igjen. Så heldigvis så er jeg forbi EL nå. Håååper svømmerne fra lørdagen er sterke:smiley-angelic001

Jeg er ikke veldig håpefull denne runden, fordi mannen var på jobbreise mandag-onsdag. Og jeg kjente EL smerter mandag morgen da han dro... Og da hadde jeg mye slim de tre dagene han var borte :nailbiting: Vi la inn aksjer lørdag natt, vet ikke om det holder dersom eggløsning var typ tirs/ons. Utrolig kjipt at den reisen skulle være akkurat de tre dagene!!!:BangHead

Og nå på torsdag så er utfloden kremete igjen. Så heldigvis så er jeg forbi EL nå. Håååper svømmerne fra lørdagen er sterke:smiley-angelic001
De kan overleve i den tiden..! Har sett folk snakker om 3-5 dager? Jeg har ikke sjekket opp fakta men det er muligheter tenker jeg, ifølge grafen under er du vel mellom 27-33% av de som blir gravid ifht tidspunkt for aksjelegging? :happy:

IMG_7139.jpeg

Nå til morgen ser testen slik ut! Jeg er 13DPO, så helt ekstatisk er jeg ikke. Ganske rolig faktisk. Tenker at risikoen for at det ikke går bra er VELDIG stor :-(
Men akkurat nå er jeg gravid - så noe gjør vi riktig❤️
Gratulerer, du er gravid :smiley-bounce016

7 dpo, pms er godt på plass i alle fall :wacky: .. tester fra i morgen. Spennende tider i gruppa her nå :Heartred

Back
Topp