Kunne tatt bilder av positive tester hele dagen! Kjempegøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk tør nesten ikke det enda, må teste litt over helgen tror jegGratulerer så mye!! Skal jeg sette det på gravid?![]()
![]()
![]()
![]()

Vi la inn aksjer lørdag natt, vet ikke om det holder dersom eggløsning var typ tirs/ons. Utrolig kjipt at den reisen skulle være akkurat de tre dagene!!!

Sååå fineKunne tatt bilder av positive tester hele dagen! Kjempegøy!
Vis vedlegget 480544
Vis vedlegget 480545

Ser den jeg også nå, umulig å vite om det er skyggge eller en reell strek for nå men jeg håper sånn for deg

De kan overleve i den tiden..! Har sett folk snakker om 3-5 dager? Jeg har ikke sjekket opp fakta men det er muligheter tenker jeg, ifølge grafen under er du vel mellom 27-33% av de som blir gravid ifht tidspunkt for aksjelegging?Jeg er ikke veldig håpefull denne runden, fordi mannen var på jobbreise mandag-onsdag. Og jeg kjente EL smerter mandag morgen da han dro... Og da hadde jeg mye slim de tre dagene han var borteVi la inn aksjer lørdag natt, vet ikke om det holder dersom eggløsning var typ tirs/ons. Utrolig kjipt at den reisen skulle være akkurat de tre dagene!!!
Og nå på torsdag så er utfloden kremete igjen. Så heldigvis så er jeg forbi EL nå. Håååper svømmerne fra lørdagen er sterke![]()

Gratulerer, du er gravidNå til morgen ser testen slik ut! Jeg er 13DPO, så helt ekstatisk er jeg ikke. Ganske rolig faktisk. Tenker at risikoen for at det ikke går bra er VELDIG stor :-(
Men akkurat nå er jeg gravid - så noe gjør vi riktig![]()