IKM uke 11 & 12

Bittelitt tydeligere i dag :nailbiting: :Heartred
1000016285.jpg

1000016286.jpg

Tror jeg kan settes på gravid jeg nå. Stripsene viser ingen særlig økning men denne 4+2 bør jeg jo ligge ca riktig ann. ♥️

Vedlegg

• IMG_6393.jpeg
    IMG_6393.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 1
Klageinnlegg fra meg…

Har blitt forkjølet, bihulene værker og fikk dermed ikke sove i natt. Testen er nesten blank i dag - 8 dpo. Hadde håpet på at streken forble svak - for så sterkere. Dette lover ikke godt.
Jeg begynner å bli sliten av prøvinga. Sliten av å alltid ha ekstra med hormoner i kroppen. To runder ivf uten at blastoene har «satt seg fast», en runde med avbrutt forsøk og utallige prøvinger på egenhånd. Hvor henter jeg motivasjonen? Jeg bør nok innfinne meg med at det kun blir med det ene barnet vi allerede har. Både mannen og jeg begynner å dra på årene… vi har sagt at vi prøver frem til sommeren. Da fyller han 46. Tiden nærmer seg med stormskritt :sorry:

Fine Huldra, godt at du joiner oss, har lagt deg til listen :smiley-angelic003 Håper det går veien denne gangen, stor klem :shy: :Heartbigred
Tusen takk❤️☺️
selv om vi prøver å holde oss avslappet til prøvingen så tenkte jeg det kunne være litt gøy å henge her inne litt:joyful:

Har hatt EL smerter og vært litt småkvalm denne uka og i dag våkner jeg til EL-slim! Endelig skikkelig tydelige tegn fra kroppen om at NÅ skjer det snart:woot:
Håper jeg får gubben med meg på en runde i kveld:happy:

Ikkje noke spesielt her. Tempen økte ihvertfall men den så slik ut i forrige pp også. Er ganske sikker på at krysset eg fikk er feil og eggløsning var noken dager før.
19139.jpg

HCG blodprøven i går 4+1 var 298. Nå vet jeg jo at det ikke sier noen ting før neste prøve, men sånn som den står alene? Er det bra eller litt lite?

HCG blodprøven i går 4+1 var 298. Nå vet jeg jo at det ikke sier noen ting før neste prøve, men sånn som den står alene? Er det bra eller litt lite?

Her er en oversikt over hcg raportert på ganske mange kvinner :happy: hvor mange dpo er du idag?
1000004483.png

Her er en oversikt over hcg raportert på ganske mange kvinner :happy: hvor mange dpo er du idag?
Vis vedlegget 480500

Har sett på denne, men ser at flere andre tabeller viser mye mindre tall enn denne så syns det er vanskelig å ta noen av de seriøst. På mange står det at 15DPO er det Max 170-220, mens denne er tabellen viser max 3800.

Men jeg tok prøven 15DPO, så den er jo innafor iflg tabellen, men langt under Max da :hilarious:

Har sett på denne, men ser at flere andre tabeller viser mye mindre tall enn denne så syns det er vanskelig å ta noen av de seriøst. På mange står det at 15DPO er det Max 170-220, mens denne er tabellen viser max 3800.

Men jeg tok prøven 15DPO, så den er jo innafor iflg tabellen, men langt under Max da :hilarious:
Det betyr jo bare at en enkelt måling ikke sier så mye om det går bra eller dårlig da, siden hcg kan variere veldlig fra person til person, noen produserer lite og noen mye hcg :) Du får jo bedre svar når du tar neste prøve, når skal du ta den? :happy::Heartred

IMG_7810.png

For tidlig å teste enda, og skjønner egentlig ikke så mye av temperaturen min enda (har ikke tempet lenge, og dette er første syklus med ff). Så vi får se hva som skjer.

Back
Topp