Himmelmamma
Blir kjent med forumet
Kan fremdeles komme så hang in there, keep testing!Men skjønner det er fotvilende når EL er forsinket, klem til deg
![]()
Ja jeg får gjøre det, nesten vanskelig å gå på toalettet uten å teste også

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fremdeles komme så hang in there, keep testing!Men skjønner det er fotvilende når EL er forsinket, klem til deg
![]()

Tror jeg kan settes på gravid jeg nå. Stripsene viser ingen særlig økning men denne 4+2 bør jeg jo ligge ca riktig ann.![]()
Gratulerer så mye dere alleKlarte ikke tro på det før etter 3 tester. 12 DPO i dag![]()
Så utrolig hyggelig å våkne til positive nyheter 

Tusen takkFine Huldra, godt at du joiner oss, har lagt deg til listenHåper det går veien denne gangen, stor klem
![]()
![]()

Tror jeg kan settes på gravid jeg nå. Stripsene viser ingen særlig økning men denne 4+2 bør jeg jo ligge ca riktig ann.![]()
Er det lov å forsiktig si gratulerer til dere begge?Klarte ikke tro på det før etter 3 tester. 12 DPO i dag![]()

HCG blodprøven i går 4+1 var 298. Nå vet jeg jo at det ikke sier noen ting før neste prøve, men sånn som den står alene? Er det bra eller litt lite?
hvor mange dpo er du idag?Med sønnen min hadde jeg 120 da jeg var 4+0, så jeg synes det virker lovende! GratulererHCG blodprøven i går 4+1 var 298. Nå vet jeg jo at det ikke sier noen ting før neste prøve, men sånn som den står alene? Er det bra eller litt lite?

Her er en oversikt over hcg raportert på ganske mange kvinnerhvor mange dpo er du idag?
Vis vedlegget 480500

Det betyr jo bare at en enkelt måling ikke sier så mye om det går bra eller dårlig da, siden hcg kan variere veldlig fra person til person, noen produserer lite og noen mye hcgHar sett på denne, men ser at flere andre tabeller viser mye mindre tall enn denne så syns det er vanskelig å ta noen av de seriøst. På mange står det at 15DPO er det Max 170-220, mens denne er tabellen viser max 3800.
Men jeg tok prøven 15DPO, så den er jo innafor iflg tabellen, men langt under Max da![]()

Jeg er gravid