IKM uke 11 & 12

Fantastisk temp, men ingen strek 11 dpo.

I stad kom den lille brune utfloden jeg pleier å få før mensen melder sin anmarsj noen dager etterpå, så ganske sikker på at tempen vil falle i morgen og at løpet er kjørt :Heartred

Skal aldri si aldri selvfølgelig, men oddsen har aldri vært på min side så sent i syklus uansett. Bare å forberede seg på nytt løp og siste sjanse for 2026 baby, med eggløsning på påskeferie på hytta med familien min :hilarious:

IMG_4432.jpeg
IMG_4434.jpeg

Fantastisk temp, men ingen strek 11 dpo.

I stad kom den lille brune utfloden jeg pleier å få før mensen melder sin anmarsj noen dager etterpå, så ganske sikker på at tempen vil falle i morgen og at løpet er kjørt :Heartred

Skal aldri si aldri selvfølgelig, men oddsen har aldri vært på min side så sent i syklus uansett. Bare å forberede seg på nytt løp og siste sjanse for 2026 baby, med eggløsning på påskeferie på hytta med familien min :hilarious:

Vis vedlegget 480623Vis vedlegget 480624
Samme hos meg, fin temp selv 13 dpo men blenda tester igår, meh :shifty: MEN vi får gjøre en knakanes god innsats i påsken, vi og skal på hyttetur :smiley-ashamed004 Reiser dog ikke før onsdagen og EL kommer nok palmehelgen, så blir nok noen kupongrunder hjemme før vi ringer inn påsken med kvikklønsj, ski og solo :bunny
IMG_7242.jpeg

Last edited:
Back
Topp