Jeg ser en skygge her ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en skygge her ja
Spent på om vi får lagt inn noen aksjer da eller om vi bare pent må vente til neste ppDet blir skikkelig påskekosKjedelig med negativ test men masse lykke til neste gang
![]()
Har samme utfordring, håper den kommer før skjærtorsdag eller på skjærtorsdag, for da skal vi på hytta og bli der til 2. påskedagSpent på om vi får lagt inn noen aksjer da eller om vi bare pent må vente til neste pp
Nesten så man håper den er noen dager forsinket bare så vi rekker å komme oss hjem først

En god lutealfase iallefall - godt tegn for neste rundeKroppen har ikke skjønt at testene er negative enda, for tempen er enda heeeelt stabil
Vis vedlegget 480664Vis vedlegget 480665

Litt hysj-hysj under dyna eller en kjappis i dusjen?Spent på om vi får lagt inn noen aksjer da eller om vi bare pent må vente til neste pp
Nesten så man håper den er noen dager forsinket bare så vi rekker å komme oss hjem først
Neida vet det er vanskelig i slike omgivelser men håper dere får til å slenge inn en kupong iallefall til påskekrimmen 
Vi kjører opp 27 og skal ned igjen den 1.Har samme utfordring, håper den kommer før skjærtorsdag eller på skjærtorsdag, for da skal vi på hytta og bli der til 2. påskedag![]()
de to eldste er hos meg første halvdel av påsken før de drar til sin far, så må nesten ta hytteturen da også 

Ja, vi skal alltids klare å få lagt inn noen aksjer. Kanskje ikke like hyppig som om vi var hjemme, men det er jo egentlig nok med bare den ene også sånn i teorienLitt hysj-hysj under dyna eller en kjappis i dusjen?Neida vet det er vanskelig i slike omgivelser men håper dere får til å slenge inn en kupong iallefall til påskekrimmen
![]()

Ja, må ta med seg det lille positive som finnesEn god lutealfase iallefall - godt tegn for neste runde![]()

Happy humpings og lykke tilJeg må bytte gruppe.
Trodde EL hadde vært, men nå murrer det igjen og livmortappen er mykere.