IKM uke 11 & 12

Åhh er så lei av skygger som ikke er starten på noe.. tror jeg bare må innse at jeg er en skygge-person.

Den synes ikke så godt, men den er der :sorry: det sies jo at håpet ikke er ute før mensen kommer, men håpet mitt er ikke så stort 10dpo.. har så innmari murringer, ikke mens aktige, og pleier å ha litt brunt utflod for å indikere at mensen kommer, men har ikke det heller.. men som de sier, alle sykluser er ulike, så denne er vel bare rar da :confused005
Vis vedlegget 480600
Dumme skygger :sorry: Du fikk vel en del av de sist syklus også?

Dumme skygger :sorry: Du fikk vel en del av de sist syklus også?
Ja.. men da var det mest på tidligtester, så har tenkt at jeg kanskje har litt forhøyede hormoner som gjør at de kan slå ut..
men nå har jeg fått skygger på to ulike merker vanligtester, og det er så irriterende:angry4

Åhh er så lei av skygger som ikke er starten på noe.. tror jeg bare må innse at jeg er en skygge-person.

Den synes ikke så godt, men den er der :sorry: det sies jo at håpet ikke er ute før mensen kommer, men håpet mitt er ikke så stort 10dpo.. har så innmari murringer, ikke mens aktige, og pleier å ha litt brunt utflod for å indikere at mensen kommer, men har ikke det heller.. men som de sier, alle sykluser er ulike, så denne er vel bare rar da :confused005
Vis vedlegget 480600
Hvis du bare er 9 dpo kan denne skyggen utvikle seg fort utover helgen og neste uke. Krysser fingrene for deg :Heartbigred

Ja.. men da var det mest på tidligtester, så har tenkt at jeg kanskje har litt forhøyede hormoner som gjør at de kan slå ut..
men nå har jeg fått skygger på to ulike merker vanligtester, og det er så irriterende:angry4
Samme som skjedde med meg det, først bare skygger på noen tidligtester og så på vanligtester

Siden jeg tydeligvis har null selvkontroll å kunne skimte en strek fra testen i morges etter den hadde tørket. (For det kunne jeg jo ikke med de andre, så da MÅÅÅÅ det jo være noe:facepalm:)

Tok en ny test nå, som også er den siste jeg har. Å den er selvfølgelig helt blank:hilarious:

Jeg har jo nare vært gravid 5 ganger. Så det er jo ikke sånn at jeg VET at dette er dust:meh:
20260313_171545.jpg

20260313_173357.jpg

Back
Topp