Heffalomp
Glad i forumet
Spennende8 dpo på morgenurin.. aner en skygge i alle fall? Vis vedlegget 480619

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende8 dpo på morgenurin.. aner en skygge i alle fall? Vis vedlegget 480619

Off kjedelig med sånne lovende tegn og likevel negativ testTempen gikk til nye høyder idag, men testen er fortsatt blenda
Kanskje jeg bare brygger på noe og blir syk siden tempen ble så høy idag
Vis vedlegget 480616
Stor klem Det var leitNegativ test i dag. Kan settes på TR, har svært liten tro på at det skal snu…

Kanskje vi sees i neste runde enten på assistert eller IKM gruppe, stor klem og ta vare på deg selv 
Kjempefin og sterk strekBegynner å tro på at dette faktisk skjer, testen i dag (14) er mye sterkere enn 12! Prøver å ikke teste mer fremover nå![]()

Samme hos meg, fin temp selv 13 dpo men blenda tester igår, mehFantastisk temp, men ingen strek 11 dpo.
I stad kom den lille brune utfloden jeg pleier å få før mensen melder sin anmarsj noen dager etterpå, så ganske sikker på at tempen vil falle i morgen og at løpet er kjørt
Skal aldri si aldri selvfølgelig, men oddsen har aldri vært på min side så sent i syklus uansett. Bare å forberede seg på nytt løp og siste sjanse for 2026 baby, med eggløsning på påskeferie på hytta med familien min
Vis vedlegget 480623Vis vedlegget 480624
MEN vi får gjøre en knakanes god innsats i påsken, vi og skal på hyttetur
Reiser dog ikke før onsdagen og EL kommer nok palmehelgen, så blir nok noen kupongrunder hjemme før vi ringer inn påsken med kvikklønsj, ski og solo 
Ovitrellem er borte og testen er kritthvit. Er bare å stålsette seg for en ny prøveperiode. Her blir det en pausesyklus før vi starter siste runde ivf. Ønsker oss all lykkeDet var leitKanskje vi sees i neste runde enten på assistert eller IKM gruppe, stor klem og ta vare på deg selv
![]()

Hcg ble målt med stigning fra 19 til 60 på 49 timer så det er absolutt innafor 
Åh så deilig å også få det bekreftet med bra hcg stigning - nå skal det bli bebis i november på degDette er morgenens
Vis vedlegget 480630
Endelig litt rosa på bildetHcg ble målt med stigning fra 19 til 60 på 49 timer så det er absolutt innafor
![]()