Skal sove i kryss ikveld for ossJa foran! Miiip krysser alt jeg kan for oss begge nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sove i kryss ikveld for ossJa foran! Miiip krysser alt jeg kan for oss begge nå![]()

Har egentlig ikke trua…. Og, er i ferd med å bli forkjølet - igjen!
Aldri testa negativt 10dpo når det har vært noe. Rart hva kroppens innbiller seg
Men det er egentlig helt grei. Det var ikke et aktivt forsøk, men mer et "uhell" som kunne blitt noe
Forrige syklus ble min forsinket med to dager, så det er håp for deg endaHvor vanlig er det å ikke få eggløsning plutselig? Sitter her CD 14 uten en antydning til økte LH tester, lav temp men jeg har eggløsningsslim - det har jeg hatt i to dager.
Det er så frustrerende med all denne ventingen i mellom de forskjellige fasene altså.
Hvordan er det med dere andre som skal ha IKM uke 12?
Også er det veldig fint og spennende å følge med på dere som er i DPO og tester! Krysser fingrene for oss alle.

Hodet mitt vil se noe på makesure sinTok ny test i dag etter vi så en svak strek igår utpå dagen.
Men klarer ikke se noe på morgenurin i dag. Hverken på tidligtest eller vanlig.
Er 12 DPO og skulle hatt mensen igår.
Men ser andre her får utslag på 2. urin og morgenurin? Så kan teste på nytt senere.
Men, nå er testene kjøpt innb- og testetøsa har virkelig ikke selvkontroll 
Jeg liker ikke trenden på grafen i dag.. Var liksom overbevist om at jeg kom til å se ett hopp i temp i dag, men dengang ei..
Vis vedlegget 480420
Er hjemme med sykt barn i dag, så tenkte å ta en gtest på 2. urin da det virker som den er best hos de fleste. Må bare vente noen timer først. Har ikke troa nå lenger.
Syns alt dette så veldig spennende ut jeg
Skal du teste igjen i kveld?Ahhh ville ikke se noen dropp
Bei huffameg det tempdoppet der va absolutt ikke kjekt å se

Skulle ønske jeg hadde din optimisme akkurat nå

Grafen i dpo-land betyr egentlig ingentingJeg liker ikke trenden på grafen i dag.. Var liksom overbevist om at jeg kom til å se ett hopp i temp i dag, men dengang ei..
Vis vedlegget 480420
Er hjemme med sykt barn i dag, så tenkte å ta en gtest på 2. urin da det virker som den er best hos de fleste. Må bare vente noen timer først. Har ikke troa nå lenger.

Jeg ser streken tydelig
*sniker* Ingen tvil der! Jeg har fulgt med i kulissene fordi jeg hadde SÅ troa på den tempgrafen din

Etter 8 mnd prøving hadde egentlig testetøsa gått litt i dvale, men hun våkna brått i dag
Klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. LETT skal jeg ta blodprøve av meg selv i morgen for å måle hcg