IKM uke 11 & 12

Tror jeg er 6 dpo i dag. Er en smule pessimistisk, og tror ikke at det har klaffet - selv med en drøss av hormoner og to-tre modne eggposer. Ovitrelle er neeesten ute av systemet, og nå er tiden for å slippe løs nervene. Det blir spennende å se om streken blir sterkere de neste dagene :bag: Har egentlig ikke trua…. Og, er i ferd med å bli forkjølet - igjen!

Gleder meg til å se flere positive tester :happy:

20260311_054055.jpg

Den magefølelsen var nok en luring denne gangen :shy: Aldri testa negativt 10dpo når det har vært noe. Rart hva kroppens innbiller seg:hilarious: Men det er egentlig helt grei. Det var ikke et aktivt forsøk, men mer et "uhell" som kunne blitt noe:shy:

Jeg liker ikke trenden på grafen i dag.. Var liksom overbevist om at jeg kom til å se ett hopp i temp i dag, men dengang ei.. :sorry:
1000016270.jpg

Er hjemme med sykt barn i dag, så tenkte å ta en gtest på 2. urin da det virker som den er best hos de fleste. Må bare vente noen timer først. Har ikke troa nå lenger.

Tok ny test i dag etter vi så en svak strek igår utpå dagen.
Men klarer ikke se noe på morgenurin i dag. Hverken på tidligtest eller vanlig.
Er 12 DPO og skulle hatt mensen igår.

Men ser andre her får utslag på 2. urin og morgenurin? Så kan teste på nytt senere.

Vedlegg

• IMG_7381.jpeg
    IMG_7381.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 24
  • IMG_7380.jpeg
    IMG_7380.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 24
Hvor vanlig er det å ikke få eggløsning plutselig? Sitter her CD 14 uten en antydning til økte LH tester, lav temp men jeg har eggløsningsslim - det har jeg hatt i to dager.

Det er så frustrerende med all denne ventingen i mellom de forskjellige fasene altså.

Hvordan er det med dere andre som skal ha IKM uke 12?

Også er det veldig fint og spennende å følge med på dere som er i DPO og tester! Krysser fingrene for oss alle.
Forrige syklus ble min forsinket med to dager, så det er håp for deg enda :happy:
Er selv 8dpo nå, og en uke til ikm :happy:

Tok ny test i dag etter vi så en svak strek igår utpå dagen.
Men klarer ikke se noe på morgenurin i dag. Hverken på tidligtest eller vanlig.
Er 12 DPO og skulle hatt mensen igår.

Men ser andre her får utslag på 2. urin og morgenurin? Så kan teste på nytt senere.
Hodet mitt vil se noe på makesure sin

Trur tempen min har økt da jeg fryser mye igjen. Vært utrolig varm siden fødsel så. Men litt brunt og rosa på papiret i dag å, så spennende å se hva det vil si fremover. EL testene mine holder seg ganske lave, men vet ikke helt om det er normalt?

Ellers er jeg 3 dpo i dag❤️

7 dpo (?) og har fortsatt litt Ovitrelle i kroppen. Ser at ved sist runde så slo testene positiv ut på O helt frem til TR. Sånnsett så forstår jeg ikke hvorfor jeg gidder å teste. :bored: Men, nå er testene kjøpt innb- og testetøsa har virkelig ikke selvkontroll :happy090
IMG_7916.jpeg

Jeg liker ikke trenden på grafen i dag.. Var liksom overbevist om at jeg kom til å se ett hopp i temp i dag, men dengang ei.. :sorry:
Vis vedlegget 480420
Er hjemme med sykt barn i dag, så tenkte å ta en gtest på 2. urin da det virker som den er best hos de fleste. Må bare vente noen timer først. Har ikke troa nå lenger.

Jeg og fikk tempdropp idag, men jeg fikk superdropp :dead:
IMG_7221.jpeg

Vis vedlegget 480420
Grafen i dpo-land betyr egentlig ingenting :) Det er først etter 14 dpo man kan se graviditet på temperaturen, så ikke stress for mye med droppen.

Det blir vel litt for tidlig å teste igjen om noen timer? kveld? Bør vel vete til i morgen.. :nailbiting: Etter 8 mnd prøving hadde egentlig testetøsa gått litt i dvale, men hun våkna brått i dag :hilarious: Klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. LETT skal jeg ta blodprøve av meg selv i morgen for å måle hcg :hilarious:

Back
Topp