IKM uke 11 & 12

Tie87 - 39 - B4 - PP? - EL ??- IKM 19.03

Ustabil syklus etter fødsel i sommer, og ikke aktivt prøvede. Meeeeen, vi gjør ikke noe for å unngå graviditet heller☺️
Noen som skimter noe??

Vedlegg

• IMG_3885.jpeg
    IMG_3885.jpeg
    933,4 KB · Visninger: 38
Tror el var i går så melder meg inn her :happy:

Nammen - 32 år - b2 - pp10 (pp1 etter ma) - el 09/03 - ikm 21/03

Ble bare en runde med aksjer denne pp, men kjenner samtidig at det går helt fint at det ikke klaffer denne gangen. Både kroppen og psyken har nok godt av å komme seg etter ma :happy:

Enten så har jeg festeblødning da det var lyserosa på papiret, eller så er det første mens på vei igjen :angelic:Håper virkelig på det første :smiley-angelic001

Det positive med Babyplantestene er jo at når teststreken er negativ, lyser den hvitt mot deg! Jeg syns kanskje den ble litt "mindre hvit" etterhvert som den tørket, men fortsatt intet. Da var det nok bare skyggelurerier i går!
10 dpo idag, testen er tatt på ca to timers ettermiddagsurin.

Vis vedlegget 480393
Ikke helt hvit heller, nei :smiley-angelic001 Håper det blir en sterkere strek ved neste test :happy093.

Ingen ny test på meg i dag, ble helt koko i går av å lure på om jeg så strek/skygge/ovitrelle så nå venter jeg til 12DPO:angelic: går også på cyclogest så jeg blir gærn av å lure på om jeg kjenner symptomer eller bivirkninger. Ingen god PP..

Tie87 - 39 - B4 - PP? - EL ??- IKM 19.03

Ustabil syklus etter fødsel i sommer, og ikke aktivt prøvede. Meeeeen, vi gjør ikke noe for å unngå graviditet heller☺️
Noen som skimter noe??
Tror el var i går så melder meg inn her :happy:

Nammen - 32 år - b2 - pp10 (pp1 etter ma) - el 09/03 - ikm 21/03

Ble bare en runde med aksjer denne pp, men kjenner samtidig at det går helt fint at det ikke klaffer denne gangen. Både kroppen og psyken har nok godt av å komme seg etter ma :happy:
Heia dere og velkommen :welcome
Har lagt dere til listen, masse lykke til :happy::Heartbigred

Hvor vanlig er det å ikke få eggløsning plutselig? Sitter her CD 14 uten en antydning til økte LH tester, lav temp men jeg har eggløsningsslim - det har jeg hatt i to dager.

Det er så frustrerende med all denne ventingen i mellom de forskjellige fasene altså.

Hvordan er det med dere andre som skal ha IKM uke 12?

Også er det veldig fint og spennende å følge med på dere som er i DPO og tester! Krysser fingrene for oss alle.
Jeg fikk ikke positive tester før CD 19 nå. Men er på andre syklus etter spiraluttak, så holder vel på å justere seg. Så kan vist komme ganske sent også :) Legger ved bilde av testene. Synes det var en langdryg økning.

Vedlegg

• IMG_3885.jpeg
    IMG_3885.jpeg
    298,3 KB · Visninger: 0
Back
Topp