IKM uke 11 & 12

Har du kjent på «ekstra» symptomer siden du har stått på Ovitrelle?

Ja, jeg føler hvertfall det. :bag:
En del mensmurringer, hodepine og vært veldig trøtt. Også syns jeg det har vært vanskeligere å tyde hva som er hva, fordi jeg alltid har hatt den sprøyta i tankene. Så syns ikke det har vært en særlig god opplevelse :hilarious:
Men det var jo nødvendig uansett.

Kjære dere som har bedre tålmodighet enn meg:hilarious:
Velkommen til min negative test (6dpo:laughing001) og kos dere med å se testene mine daglig fremover :p
Godt å ha starta si!
IMG_4357.jpeg

Er så fornøyd med grafen denne mnd jeg klarer ikke slutte å dele den :hilarious:
Vis vedlegget 480306
Blir nok en ny test igjen i kveld. Kjenner egentlig lite symptomer denne runden, men akkurat nå kjenner jeg litt.. tja minner egentlig litt om nedpress? En slags tygdefølelse i underlivet og korsrygg. Er ikke noe vondt eller ubehagelig heller :dontknow har ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2 :nailbiting: spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..

Den der tyngdefølelsen var mitt første symptom. Ikke murringer eller strekk, bare som om det lå en ekstra tung vekt inni der som fylte ut plassen på en måte. Selv om min bestevenn og verste fiende chatGPT sier at det er vanlig både i tidlig graviditet og lutealfasen så har nå hvertfall aldri jeg hatt det sånn før mens. :hilarious:
Samme med drømmene og faktisk!

Er så fornøyd med grafen denne mnd jeg klarer ikke slutte å dele den :hilarious:
Vis vedlegget 480306
Blir nok en ny test igjen i kveld. Kjenner egentlig lite symptomer denne runden, men akkurat nå kjenner jeg litt.. tja minner egentlig litt om nedpress? En slags tygdefølelse i underlivet og korsrygg. Er ikke noe vondt eller ubehagelig heller :dontknow har ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2 :nailbiting: spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..
Veldig spennende «symptomer» :happy: Da jeg var gravid sist så trodde jeg kvalme 16 dpo var mitt første tegn, men jeg kjente faktisk murringer i korsrygg fra 9 dpo som jeg trodde var menstruasjon på vei :blackeye:

Veldig fin graf da! :love017 Jeg har også hatt en veldig fin graf denne runden!
Jeg har også kjent på en slags tyngdefølelse og murringer og hatt helt sinnsyke drømmer :hilarious: hvor kort lutealfase har du hatt i det siste? Jeg har 11-12 dager, så halvveis til IKM idag!

Vis vedlegget 480314
Har hatt 10 dagers lutealfase.. så i teorien kan jeg liksom få mens om 2 dager :smiley-ashamed004 rekker liksom ikke spenningen med graviditetstesting når TR kommer så tidlig

9dpo og testekjøret er i gang igjen! Jeg syns på en måte der er "noe", men om det er evap-line eller sval svak skygge er jeg ikke sikker på... Mest sannsynlig det første! Jeg har kjøpt nye tester, babyplan denne gangen mot makesure og metode som jeg har brukt tidligere. Metode ga meg så mye skyggestreker! Det murrer, og akkurat som det strekker litt, men jeg holder meg rolig i noen dager til.

Edit: glemte å si at nederste test er redigert versjon av den øverste :)

IMG_3939.jpeg
IMG_3939.jpeg

Last edited:
9dpo og testekjøret er i gang igjen! Jeg syns på en måte der er "noe", men om det er evap-line eller sval svak skygge er jeg ikke sikker på... Mest sannsynlig det første! Jeg har kjøpt nye tester, babyplan denne gangen mot makesure og metode som jeg har brukt tidligere. Metode ga meg så mye skyggestreker! Det murrer, og akkurat som det strekker litt, men jeg holder meg rolig i noen dager til.

Vis vedlegget 480341Vis vedlegget 480342
Jeg ser strek på begge to! Spennende!

Oooh så spennende!!! :nailbiting:

Skimter noe på begge :nailbiting:

Ser også noe på disse. :smiley-angelic001

Edit: glemte å si at nederste test er redigert versjon av den øverste :)

Jeg seerr:excited001:nailbiting:

Back
Topp