Hva tror vi om denne? Ser veldig rart ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh du er skjønn assJa, men du har nerver av stål og tålmodighet av en annen verden![]()

Synes det er veldig vanskelig å konkludere med noe her, målt hudtemperatur? Jeg har aldri målt hudtemp men tror ikke det er pålitelig i BBT sammehengVis vedlegget 480293
Hva tror vi om denne? Ser veldig rart ut

Ja den var jo litt mer tydelig men den forrige grafen din synes jeg var vanskelig å tydeMed klokke ja. Vet det ikke er helt nøyaktig, men ser alltid en forskjell før og etter el. Her er forrige syklus som eksempelVis vedlegget 480295

Det kommer en ny dag i morgen!Den var negativ såklart![]()

Skulle ønske alle sammen her inne blir gravid nå, men det er dessverre ikke sånn det fungerer, så husk å ta vare på deg selv hvis det ikke går denne gangen, og gjør noe godt for deg selv, fordi du fortjener det, så kommer sjansen for å legge inn en kupong igjen neste måned 

Da var vi igang ja
Håper det kommer noe frem etterhvert 

9DPO og ingen antydning til økning etter at ovitrelle var helt ute i går..
Jaa, men føler det burde ha vært noe der i dag likevel :/9DPO er veldig tidlig enda da![]()
har ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2
spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..
Veldig fin graf da!Er så fornøyd med grafen denne mnd jeg klarer ikke slutte å dele den
Vis vedlegget 480306
Blir nok en ny test igjen i kveld. Kjenner egentlig lite symptomer denne runden, men akkurat nå kjenner jeg litt.. tja minner egentlig litt om nedpress? En slags tygdefølelse i underlivet og korsrygg. Er ikke noe vondt eller ubehagelig hellerhar ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2
spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..
Jeg har også hatt en veldig fin graf denne runden!
hvor kort lutealfase har du hatt i det siste? Jeg har 11-12 dager, så halvveis til IKM idag!Har du kjent på «ekstra» symptomer siden du har stått på Ovitrelle?Ble grei stigning på kveldstesten?![]()