IKM uke 11 & 12

Kan ikke skjønne noe annet enn at jeg er gravid vel ? :sad010
Skal teste en gang til om noen timer, siden jeg opplever at morgen testen er svakere enn formiddag - men dette er jo økning…?

Easy@home testen var det nesten ikke mulig å se streken på, men den var også litt tydeligere enn igår. Sykt at det er så stor forskjell.
Det der kan ikke være otrivelle nei på makesure testen :shy: :Heartred

Har ikkje så mykje tro på denne syklusen. Fikk bare gjort da ein gong og ff putta krysset to dager seinere, men den trur eg er feil. Har også vert hos gynokolog og det var det samme problemet som i januar men dei ville vente heile 3 måneder igjen før dei vurderer operasjon. Vil ikkje vente meir. Blir jo risiko at det blir i høst siden det blir sommerferie og det tar nok tid på å få operasjonstid. Vil ikkje vente meir.
En gang kan være godt nok det om alt ligger til rette, håper for deg jeg men skjønner at man mister troen iblant selv ❤️ Hvorfor ville de vente på operasjon og vurdere igjen om 3 mnd? Det er så fortvilende med ventetid, sender deg en styrkeklem :Heartbigred

Fy faen jeg skjelver :sad010 :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6354.jpeg
    IMG_6354.jpeg
    2 MB · Visninger: 44
En gang kan være godt nok det om alt ligger til rette, håper for deg jeg men skjønner at man mister troen iblant selv ❤️ Hvorfor ville de vente på operasjon og vurdere igjen om 3 mnd? Det er så fortvilende med ventetid, sender deg en styrkeklem :Heartbigred
Dei håper at cysten skal krympe av seg sjølv. Men den er like stor som for 2 måneder siden. Eg vil bare ha sunne eggstokker som "alle" andre føler eg.

Omygad gratulerer! :woot: Stakkars så mye opp og ned det har vært for deg de to siste dagene, men nå er det ingen tvil :love017 Gratulerer så mye til gruppens første :shy::Heartbigred

Du får si ifra selv når du er klar for å overføres til «you know what» på listen ;)

Tusen takk :sad010 Det er så rart når man har vært med på alt det tullet i forkant at tilogmed nå sto jeg på badet å bare «hm, kan det være ovitrelle tro» :hilarious:

Jepp, vil nok vente til jeg ser litt mer stigning. ♥️

Nå håper jeg bare dere alle kommer etter!

Tusen takk :sad010 Det er så rart når man har vært med på alt det tullet i forkant at tilogmed nå sto jeg på badet å bare «hm, kan det være ovitrelle tro» :hilarious:

Jepp, vil nok vente til jeg ser litt mer stigning. ♥️

Nå håper jeg bare dere alle kommer etter!
Ja skjønner det, blir helt koko av det :whacky011 Veldig veldig glad for deg, så håper vi på stigning og smooth sailing helt til november :smiley-angelic003

Har ikkje så mykje tro på denne syklusen. Fikk bare gjort da ein gong og ff putta krysset to dager seinere, men den trur eg er feil. Har også vert hos gynokolog og det var det samme problemet som i januar men dei ville vente heile 3 måneder igjen før dei vurderer operasjon. Vil ikkje vente meir. Blir jo risiko at det blir i høst siden det blir sommerferie og det tar nok tid på å få operasjonstid. Vil ikkje vente meir.
Hvor stor er cysten? Jeg var selv hos gynekolog og fant cyste her i forrige uke. Men også da ville de vente og se i 3 mnd før man eventuelt vurderer hva som skal gjøres.

Gardshulder - 38 - B3 - PP3 - EL 11.03- IKM 22.03

Melder meg inn her tror jeg:shy: Hadde en sein kjemisk sist PP og har syntes det har vært vanskelig å finne EL siden vi mistet en uplanlagt, men ønsket, graviditet i september. Har to ganger nå mistolket og trodd jeg har kjent tegn på EL mens jeg egentlig har vært tidlig gravid:bag::hilarious: Herlighet liksomo_O Har jo "bare" vært gravid 8 ganger og jaktet EL av og på siden 2019:rolleyes:

Måtte det bli terminspirer på oss alle❤️☺️

Dette ser bra ut! Er strimlene fra samtidig, eller imorges?

Strimlene er fra samtidig, for å sammenligne med formiddag i går.
Nå kom streke mye raskere, og det er økning på easy@hole testen også. Turte ikke ta digital før jeg så at jeg fikk streker igjen, livredd for at det skulle stå ikke gravid :hilarious:

19 dager siden SA og "tilbake til start". Pleier få el mellom dag 18 og 21. Eltestene begynner å stige litt, men fortsatt svake. Håper på El i løpet av de neste dagene. Føler jeg ligger en evighet bak resten i denne tråden. :)

Strimlene er fra samtidig, for å sammenligne med formiddag i går.
Nå kom streke mye raskere, og det er økning på easy@hole testen også. Turte ikke ta digital før jeg så at jeg fikk streker igjen, livredd for at det skulle stå ikke gravid :hilarious:
Åh, men det er jo veldig stigning bare ila dagen også! Veldig lovende!

Håper vi får henge sammen i november hele veien frem:love017

Ja skjønner det, blir helt koko av det :whacky011 Veldig veldig glad for deg, så håper vi på stigning og smooth sailing helt til november :smiley-angelic003

Ja, nå MÅ det bare gå. ♥️

Og ikke minst, at du kommer labbende etter om 3-4 dager :love7

For øvrig er det helt sinsykt å tenke på at når jeg ble gravid med jentene så tok jeg en test, også var jeg gravid - og ferdig med det

Back
Topp