IKM uke 11 & 12

Ikke sant. Også rart at de er svakere på morgenen enn midt på dagen, om det bare er rest..

Men dine blir jo bare sterkere og tydeligere? Ikke opp og ned? Jeg ville jo tenkt at du har hatt økning men at det har endt i kjemisk? Og du hadde denne halen til 14DPO? 16 dager etter at du satt sprøyten?

Jeg ser i dag at makesure har økt, mens de andre kanskje har blitt litt svakere. Haha, dette er så veien til mental breakdown atte hjelpeee meg. :smiley-angry003:hilarious:

ChatGPT mener at det er reel økning, spesielt siden den siste streken begynte å komme før testen var trukket igjennom, og at jeg kan ta en digital. Om den viser gravid så er nok det reelt, og om den viser ikke gravid så kan det fortsatt være tidlig. Jeg bare vet ikke om jeg orker bruke penger på det for jeg tror ikke jeg kommer til å stole på en «gravid».
Har to digitale med uker, men er vel litt svake streker for det. Tror jeg må reise på rehabiliteringssenter etter den helgen.
Jeg er neimen ikke sikker på at morgenurin er den beste urinen å teste på, mange her inne har referert til at det er «drittiss» og at det er bedre å teste hcg på 02.urin.

Ja det er et par stk til som har kommentert og sagt at det ser ut som kjemisk, men får jo aldri vite det om det var otrivelle eller kjemisk. Jeg har mer feeling på otrivelle, men igjen så føles det bedre hvis det var kjemisk fordi jeg trodde virkelig en dag der at det var noe på gang og jeg ble veldig glad, for så å bli skuffet igjen, det var ganske vondt :sorry: ❤️

Off, ja tror det beste for deg er bare å vente en dag eller to og ta en ny test, for da å få ordentlig svar, hvis du klarer det… Men man vil jo vite NÅ!!!! Jeg blir med deg på koko-avdelingen jeg, fant nettopp ut at innsettet mitt i mai havner på nok en helligdag :whacky011

Jeg er neimen ikke sikker på at morgenurin er den beste urinen å teste på, mange her inne har referert til at det er «drittiss» og at det er bedre å teste hcg på 02.urin.

Ja det er et par stk til som har kommentert og sagt at det ser ut som kjemisk, men får jo aldri vite det om det var otrivelle eller kjemisk. Jeg har mer feeling på otrivelle, men igjen så føles det bedre hvis det var kjemisk fordi jeg trodde virkelig en dag der at det var noe på gang og jeg ble veldig glad, for så å bli skuffet igjen, det var ganske vondt :sorry: ❤️

Off, ja tror det beste for deg er bare å vente en dag eller to og ta en ny test, for da å få ordentlig svar, hvis du klarer det… Men man vil jo vite NÅ!!!! Jeg blir med deg på koko-avdelingen jeg, fant nettopp ut at innsettet mitt i mai havner på nok en helligdag :whacky011

Jaaa ikke sant… Enda en ting :hilarious:

Nei det er jo det som er vanskelig med den sprøyta da, men dette ser ut som jevn stigning for meg. Skjønner godt at du heller håper det var en kjemisk, og når jeg ser testene så tenker jeg absolutt at det var det.

Og mens jeg skriver det nå så er jeg jo også ganske sikker på at jeg har en eller annen økning av ett slag. Det er hvertfall det mest logiske, for de er sterkere nå enn for to dager siden.

Burde absolutt la være å teste før i morgen men det kommer aldri til å skje. :hilarious: Hele dagen handler kun om når jeg kan teste igjen. Stakkars mann og barn i dag, jeg er bare deppa og vil være i fred. Trøtt og lei.

Skjønner godt at du vil joine meg da ja, hvordan er det overhodet mulig å ha så uflaks?:facepalm: Nå vet ikke jeg hvordan IVF fungere 100%, men er det ikke sjans å gjøre noe for å få det en dag før eller etter?

Melder meg inn her da EL testene i dag tidlig plutselig var positive. Og vi hadde sex i går.

Lykkedans - 36 - B4(5) - PP1 - EL 08.03 - IKM 22.03

Her er EL i dag

Vedlegg

• IMG_5630.jpeg
    IMG_5630.jpeg
    289,6 KB · Visninger: 4
Håper jeg kan være med her, selvom det er ivf:angel8

Ennasus98 - 28 - B2 - X - innsett 10/3 - testdato 19/3

Back
Topp