Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser jo sterkere ut enn bilde for 3 timer siden?Det er en strek, og den er rosa.
Men selvfølgelig tok jeg en MakeSure i tillegg som var så svak at jeg ikke klarte å få den i bildet engang uten å nesten skru av alt lys - så det gir jo ingen mening og gir meg ingen svar![]()
Den ser jo sterkere ut enn bilde for 3 timer siden?

Håpløst spennende uansettJa den er sterkere, men nå har jeg holdt meg lengre så det spiller sikkert inn? Hadde hcg vært på vei opp så burde jo makesure også ha økt? Hvertfall ikke blitt svakere?
Men igjen så kan jo konsentrasjon i formiddag vært høyere enn nå, det er umulig å si noen ting på dette stadiet føler jeg. Hadde så troa på at jeg skulle få ett definitivt svar nå, men jeg er like clueless og litt ekstra pessimist![]()
Spent på morgendagen!!Ja enig i at det er for tidlig å konkludere, spesielt når makesure er litt rar også, men det er veldig spennende daJa den er sterkere, men nå har jeg holdt meg lengre så det spiller sikkert inn? Hadde hcg vært på vei opp så burde jo makesure også ha økt? Hvertfall ikke blitt svakere?
Men igjen så kan jo konsentrasjon i formiddag vært høyere enn nå, det er umulig å si noen ting på dette stadiet føler jeg. Hadde så troa på at jeg skulle få ett definitivt svar nå, men jeg er like clueless og litt ekstra pessimist![]()
Tror uansett du ikke hadde sett noen økning på 3-4 timer med samme urinkonsentrasjonen, måtte sikkert vente til imorgen for en reell hcg økning. Da er det bare å gå og legge seg da så det kan bli morgen fortest mulig 
Merkelig om det skulle bli såpass mye sterkere om det bare var ovitrellen, som jo bare skal bli svakere og svakere. Jeg håper og tror det er noe på gang herDet er en strek, og den er rosa.
Men selvfølgelig tok jeg en MakeSure i tillegg som var så svak at jeg ikke klarte å få den i bildet engang uten å nesten skru av alt lys - så det gir jo ingen mening og gir meg ingen svar![]()
Blir spennende å se i morgen!Merkelig om det skulle bli såpass mye sterkere om det bare var ovitrellen, som jo bare skal bli svakere og svakere. Jeg håper og tror det er noe på gang herBlir spennende å se i morgen!
Ja enig i at det er for tidlig å konkludere, spesielt når makesure er litt rar også, men det er veldig spennende daTror uansett du ikke hadde sett noen økning på 3-4 timer med samme urinkonsentrasjonen, måtte sikkert vente til imorgen for en reell hcg økning. Da er det bare å gå og legge seg da så det kan bli morgen fortest mulig
![]()
Håpløst spennende uansettSpent på morgendagen!!