IKM uke 11 & 12

3 dpo - der kom krysset! :dance011

Det er bare så tilfredstillende å se når krysset kommer i FF :happy: FF satt kryss på CD 13, men det er stor sannsynlighet for at egget slapp CD12, jeg vet jeg kan override FF men om jeg er 3 eller 4 dpo spiller ingen rolle når jeg ikke skal teste tidlig :smiley-ashamed004 Da er det bare å nyte dpo-dagene inntil rastløsheten og utålmodigheten setter inn!

IMG_7172.jpeg

3 dpo - der kom krysset! :dance011

Det er bare så tilfredstillende å se når krysset kommer i FF :happy: FF satt kryss på CD 13, men det er stor sannsynlighet for at egget slapp CD12, jeg vet jeg kan override FF men om jeg er 3 eller 4 dpo spiller ingen rolle når jeg ikke skal teste tidlig :smiley-ashamed004 Da er det bare å nyte dpo-dagene inntil rastløsheten og utålmodigheten setter inn!

Vis vedlegget 480138
Inne og sniker og følger med på deg. Heier skikkelig:smiley-bounce012:gen014 Digg å se krysset!

Melder meg inn her da! Har første runde med letrozol denne runden; så er litt ekstra spent kjenner jeg :hilarious: Fallhøyden blir jo desto større da! Samboer har også fått beskjed om at han får tatt sine prøve innen 10.april (tror jeg det var), så da nærmer det seg en henvisning videre,har tatt ufattelig lang tid!

Maya91 - 34 - B1 - PP20 - EL 3/3 - IKM 16/3

Enig med deg! Jeg blir så deppa av skyggestreker så venter til IKM dato. Det er jo fryktelig spennende å myse på andre sine tester men jeg fikser det ikke helt selv på mine egne, blir helt koko:smiley-ashamed004
Vi får sitte å se på andre sine tester og studere de mens vi venter :D
Rart med det ja, går helt fint å studere andre sine tester, men sine egne går ikke :hilarious:

10 dpo i dag - blenda test men temp fortsatt oppe (den har brukt å gå nedover tidligere sykluser på dette tidspunktet). Men ved tidligere graviditeter har jeg alltid fått skygge senest 10 dpo så ser ut som thats it nå altså, siste håp er i morgen. Litt lysebrunt utflod i dag også - så venter bare på stygge heksa alt for tidlig igjen.
Grafen ser mer stabil ut fra 26.feb siden jeg har gått over til termometer i stedet for apple watch.

Vedlegg

• IMG_9556.png
    IMG_9556.png
    454,8 KB · Visninger: 1
Back
Topp