IKM uke 11 & 12

Skal oppdatere dere! 4 timer er så lenge å vente :bag: :hilarious:

Det er en strek, og den er rosa.
Men selvfølgelig tok jeg en MakeSure i tillegg som var så svak at jeg ikke klarte å få den i bildet engang uten å nesten skru av alt lys - så det gir jo ingen mening og gir meg ingen svar :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6319.jpeg
    IMG_6319.jpeg
    672,6 KB · Visninger: 25
Men selvfølgelig tok jeg en MakeSure i tillegg som var så svak at jeg ikke klarte å få den i bildet engang uten å nesten skru av alt lys - så det gir jo ingen mening og gir meg ingen svar :hilarious:
Den ser jo sterkere ut enn bilde for 3 timer siden?

Den ser jo sterkere ut enn bilde for 3 timer siden?

Ja den er sterkere, men nå har jeg holdt meg lengre så det spiller sikkert inn? Hadde hcg vært på vei opp så burde jo makesure også ha økt? Hvertfall ikke blitt svakere?
Men igjen så kan jo konsentrasjon i formiddag vært høyere enn nå, det er umulig å si noen ting på dette stadiet føler jeg. Hadde så troa på at jeg skulle få ett definitivt svar nå, men jeg er like clueless og litt ekstra pessimist :hilarious:

Ja den er sterkere, men nå har jeg holdt meg lengre så det spiller sikkert inn? Hadde hcg vært på vei opp så burde jo makesure også ha økt? Hvertfall ikke blitt svakere?
Men igjen så kan jo konsentrasjon i formiddag vært høyere enn nå, det er umulig å si noen ting på dette stadiet føler jeg. Hadde så troa på at jeg skulle få ett definitivt svar nå, men jeg er like clueless og litt ekstra pessimist :hilarious:
Håpløst spennende uansett :nailbiting: Spent på morgendagen!!

Ja enig i at det er for tidlig å konkludere, spesielt når makesure er litt rar også, men det er veldig spennende da :angelic: Tror uansett du ikke hadde sett noen økning på 3-4 timer med samme urinkonsentrasjonen, måtte sikkert vente til imorgen for en reell hcg økning. Da er det bare å gå og legge seg da så det kan bli morgen fortest mulig :bag:

Merkelig om det skulle bli såpass mye sterkere om det bare var ovitrellen, som jo bare skal bli svakere og svakere. Jeg håper og tror det er noe på gang her :woot: Blir spennende å se i morgen!

Merkelig om det skulle bli såpass mye sterkere om det bare var ovitrellen, som jo bare skal bli svakere og svakere. Jeg håper og tror det er noe på gang her :woot: Blir spennende å se i morgen!

Enig med deg i at det er veldig rart, men det går opp og ned som en jojo så det er litt rart..

Håper du har rett!

Ja enig i at det er for tidlig å konkludere, spesielt når makesure er litt rar også, men det er veldig spennende da :angelic: Tror uansett du ikke hadde sett noen økning på 3-4 timer med samme urinkonsentrasjonen, måtte sikkert vente til imorgen for en reell hcg økning. Da er det bare å gå og legge seg da så det kan bli morgen fortest mulig :bag:

Veldig rart med makesure testene, det er jo egentlig de jeg stoler mest på av alle, men de også har gått opp, ned, så opp, også nå ned igjen. Om dette bare er ovitrelle så skal jeg aldri ta den igjen :hilarious:

Blir nok avgjørende i morgen.

Veldig rart med makesure testene, det er jo egentlig de jeg stoler mest på av alle, men de også har gått opp, ned, så opp, også nå ned igjen. Om dette bare er ovitrelle så skal jeg aldri ta den igjen :hilarious:

Blir nok avgjørende i morgen.

Ja, otrivellen kan være nådeløs, men dessverre er den nødvendig i IVF iallefall :D som sagt så gikk jo jeg på en smell ifjor sommer da streken ble sterkere hos meg for så å bare bli svakere igjen. Jeg tror nok det var urinkonsentrasjon hos meg. Derfor er jeg veldig forsiktig med å konkludere på svake streker (og jeg unngår å teste tidlig, brent barn skyr ilden eller noe…). Men jeg håper skikkelig for deg for den streken igår syntes jeg virket veldig lovende altså…!

Mamima - 36 - B4(6) - PP3(prøver egentlig ikke) - EL 01.03 - IKM 14.03

Hiver meg med her da det er en mulighet. 6dpo å det har småmurret siden i går. Akkurat som med de andre:shy:

To nederste rosa er morgen urin og formiddagsurin. Den nederste er innenfor tiden.

To nederste blå er morgen urin og formiddagsurin. Nederste innenfor tiden.

Ærlig talt vet jeg ikke. Føler kanskje streken kom litt raskere denne gangene, men ser ikke sterkere ut. Kanskje ikke siden tørka tester blir jo litt tydeligere, men jeg tror nok kanskje ikke dette er noe..

Vedlegg

• IMG_6335.jpeg
    IMG_6335.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 47
Dpo 11 her og negativ test :( Har andre opplevd dette, men fått en positiv senere? Tok babyplan tidlig strimmel

Jeg har sett mange som har fått positiv test senere enn 11DPO. Kan fortsatt være sen implantasjon ♥️

To nederste rosa er morgen urin og formiddagsurin. Den nederste er innenfor tiden.

To nederste blå er morgen urin og formiddagsurin. Nederste innenfor tiden.

Ærlig talt vet jeg ikke. Føler kanskje streken kom litt raskere denne gangene, men ser ikke sterkere ut. Kanskje ikke siden tørka tester blir jo litt tydeligere, men jeg tror nok kanskje ikke dette er noe..
Ja vanskelig å si, bare så rart når du fikk negativ test og så skulle den begynne med streker igjen, blir jo koko av mindre :schocked028
Her er noen bilder fra
«otrivelle halen» min, går litt opp og ned i styrke her også, men de var aldri negative/blanke som hos deg.
IMG_7185.jpeg

IMG_7184.jpeg

Ja vanskelig å si, bare så rart når du fikk negativ test og så skulle den begynne med streker igjen, blir jo koko av mindre :schocked028
Her er noen bilder fra
«otrivelle halen» min, går litt opp og ned i styrke her også, men de var aldri negative/blanke som hos deg.
Vis vedlegget 480242
Vis vedlegget 480243

Ikke sant. Også rart at de er svakere på morgenen enn midt på dagen, om det bare er rest..

Men dine blir jo bare sterkere og tydeligere? Ikke opp og ned? Jeg ville jo tenkt at du har hatt økning men at det har endt i kjemisk? Og du hadde denne halen til 14DPO? 16 dager etter at du satt sprøyten?

Jeg ser i dag at makesure har økt, mens de andre kanskje har blitt litt svakere. Haha, dette er så veien til mental breakdown atte hjelpeee meg. :smiley-angry003:hilarious:

ChatGPT mener at det er reel økning, spesielt siden den siste streken begynte å komme før testen var trukket igjennom, og at jeg kan ta en digital. Om den viser gravid så er nok det reelt, og om den viser ikke gravid så kan det fortsatt være tidlig. Jeg bare vet ikke om jeg orker bruke penger på det for jeg tror ikke jeg kommer til å stole på en «gravid».
Har to digitale med uker, men er vel litt svake streker for det. Tror jeg må reise på rehabiliteringssenter etter den helgen.

Back
Topp