IKM uke 11 & 12

IMG_5315.jpeg

Hva tror vi om denne? Ser veldig rart ut

Da er ukene våre her damer! :woot::Heartred

Ønsker alle sammen masse lykke til med testing og mysing fremover! Gi meg gjerne tydelig beskjed når dere vil settes på «gravid», er jo ofte man trenger litt tid for at det synker inn eller at man vil se god stigning :pompus: Skulle ønske alle sammen her inne blir gravid nå, men det er dessverre ikke sånn det fungerer, så husk å ta vare på deg selv hvis det ikke går denne gangen, og gjør noe godt for deg selv, fordi du fortjener det, så kommer sjansen for å legge inn en kupong igjen neste måned :smiley-angelic003:Heartbigred

Er så fornøyd med grafen denne mnd jeg klarer ikke slutte å dele den :hilarious:
1000016225.jpg

Blir nok en ny test igjen i kveld. Kjenner egentlig lite symptomer denne runden, men akkurat nå kjenner jeg litt.. tja minner egentlig litt om nedpress? En slags tygdefølelse i underlivet og korsrygg. Er ikke noe vondt eller ubehagelig heller :dontknow har ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2 :nailbiting: spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..

Er så fornøyd med grafen denne mnd jeg klarer ikke slutte å dele den :hilarious:
Vis vedlegget 480306
Blir nok en ny test igjen i kveld. Kjenner egentlig lite symptomer denne runden, men akkurat nå kjenner jeg litt.. tja minner egentlig litt om nedpress? En slags tygdefølelse i underlivet og korsrygg. Er ikke noe vondt eller ubehagelig heller :dontknow har ikke kjent det før tidligere mnd. I tillegg hadde jeg en veeeeldig livaktig drøm i natt. Det var mitt første gravidsymptom med nr2 :nailbiting: spennende er det, men sitter vel med fasit innen noen dager da jeg har hatt en irriterende kort lutealfase de siste par mnd..
Veldig fin graf da! :love017 Jeg har også hatt en veldig fin graf denne runden!
Jeg har også kjent på en slags tyngdefølelse og murringer og hatt helt sinnsyke drømmer :hilarious: hvor kort lutealfase har du hatt i det siste? Jeg har 11-12 dager, så halvveis til IKM idag!

1000004458.jpg

Back
Topp