IKM uke 11 & 12

Det blir vel litt for tidlig å teste igjen om noen timer? kveld? Bør vel vete til i morgen.. :nailbiting: Etter 8 mnd prøving hadde egentlig testetøsa gått litt i dvale, men hun våkna brått i dag :hilarious: Klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. LETT skal jeg ta blodprøve av meg selv i morgen for å måle hcg :hilarious:
Det beste er å vente til i morgen. :Heartred Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg aaaaldri klart å holde meg så lenge :hilarious:

Det blir vel litt for tidlig å teste igjen om noen timer? kveld? Bør vel vete til i morgen.. :nailbiting: Etter 8 mnd prøving hadde egentlig testetøsa gått litt i dvale, men hun våkna brått i dag :hilarious: Klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. LETT skal jeg ta blodprøve av meg selv i morgen for å måle hcg :hilarious:
Iii. Så spennende. Hvor mange DPO?

Beste er å vente, men hallo! Ta en til ikveld!
*fulgt med i kulissene*

7 dpo (?) og har fortsatt litt Ovitrelle i kroppen. Ser at ved sist runde så slo testene positiv ut på O helt frem til TR. Sånnsett så forstår jeg ikke hvorfor jeg gidder å teste. :bored: Men, nå er testene kjøpt innb- og testetøsa har virkelig ikke selvkontroll :happy090
Vis vedlegget 480427

Jeg tenker jo at det er lurt at du tester i tilfelle testene plutselig blir mørkere igjen ♥️ Da slipper du å lure på om det er ovitrelle eller deg!

Jeg er bekymra for testene mine. De tre siste dagene har de ikke endret seg i styrke i det hele tatt. Muligens en liiiiten endring, men den er minimal?? 15DPO nå, venter på å få tatt blodprøve :(

Mandag
IMG_6362.jpeg

Tirsdag
IMG_6372.jpeg

Onsdag
IMG_6376.jpeg

Jeg er bekymra for testene mine. De tre siste dagene har de ikke endret seg i styrke i det hele tatt. Muligens en liiiiten endring, men den er minimal?? 15DPO nå, venter på å få tatt blodprøve :(

Mandag
Vis vedlegget 480442

Tirsdag
Vis vedlegget 480443

Onsdag
Vis vedlegget 480444
Jeg syns tirsdag ser sterkere ut enn mandag? Og på onsdagen er det litt ujevn farge, men syns fargen er mørkere igjen!

Håper virkelig det forsetter å stige:Heartred

Jeg syns tirsdag ser sterkere ut enn mandag? Og på onsdagen er det litt ujevn farge, men syns fargen er mørkere igjen!

Håper virkelig det forsetter å stige:Heartred
Syns den er økning fra mandag til onsdag

Kanskje dere har rett. Tok en i går kveld som var en del svakere, så da fikk jeg jo helt panikk. Men når jeg ser på bildet av den så ser det mest ut som den er ujevn, den er svak nederst men ganske mørk øverst. Men det sådde likevel en ekkel tvil som ikke slipper taket.. :sad010

Man skal jo ikke bruke strips til å måle progresjon, men det er lett å si :hilarious:

Kanskje dere har rett. Tok en i går kveld som var en del svakere, så da fikk jeg jo helt panikk. Men når jeg ser på bildet av den så ser det mest ut som den er ujevn, den er svak nederst men ganske mørk øverst. Men det sådde likevel en ekkel tvil som ikke slipper taket.. :sad010

Man skal jo ikke bruke strips til å måle progresjon, men det er lett å si :hilarious:
Uff, det er kjipt å føle på det! Lett å si, men prøv å slapp av.

Tar du blodprøve nå?

Uff, det er kjipt å føle på det! Lett å si, men prøv å slapp av.

Tar du blodprøve nå?

Ja, sitter på legekontoret å venter nå. Skulle egentlig ta i går men legen var litt forsinka så labben stengte :sad010 Så da blir det i dag og fredag, istedenfor i går og tirsdag (som hadde gitt svar før helga :happy3).

Har ett liiite håp om at de kan komme ila helga siden legekontoret skal være med i en prøveordning der prøvesvar kommer direkte inn i Helsenorge, men de visste ikke at de hadde starta med det enda :cool:

Ja, sitter på legekontoret å venter nå. Skulle egentlig ta i går men legen var litt forsinka så labben stengte :sad010 Så da blir det i dag og fredag, istedenfor i går og tirsdag (som hadde gitt svar før helga :happy3).

Har ett liiite håp om at de kan komme ila helga siden legekontoret skal være med i en prøveordning der prøvesvar kommer direkte inn i Helsenorge, men de visste ikke at de hadde starta med det enda :cool:
Sist jeg tok blodprøve, det var progesteron men tror ikke det har noe å si - da tok jeg prøve på en fredag og fikk svar sent fredag. Jeg sjekket direkte på Fürst sine sider :happy:

:Heartred Ja, sitter på legekontoret å venter nå. Skulle egentlig ta i går men legen var litt forsinka så labben stengte :sad010 Så da blir det i dag og fredag, istedenfor i går og tirsdag (som hadde gitt svar før helga :happy3).

Sender deg masse gode tanker! Håper det er bra stigning!

Back
Topp