IKM uke 11 & 12

Åh, men det er jo veldig stigning bare ila dagen også! Veldig lovende!

Håper vi får henge sammen i november hele veien frem:love017

Håper jeg også! ♥️

For øvrig elsker jeg skrivefeilen på easy@home. Akkurat sånn jeg har følt det de siste dagene også. Easy A-Hole. :hilarious::smiley-angry003

Tempen er fortsatt høy, men ingenting spennende :dontknow :smiley-angelic001
1000016206.jpg

Gardshulder - 38 - B3 - PP3 - EL 11.03- IKM 22.03

Melder meg inn her tror jeg:shy: Hadde en sein kjemisk sist PP og har syntes det har vært vanskelig å finne EL siden vi mistet en uplanlagt, men ønsket, graviditet i september. Har to ganger nå mistolket og trodd jeg har kjent tegn på EL mens jeg egentlig har vært tidlig gravid:bag::hilarious: Herlighet liksomo_O Har jo "bare" vært gravid 8 ganger og jaktet EL av og på siden 2019:rolleyes:

Måtte det bli terminspirer på oss alle❤️☺️
Fine Huldra, godt at du joiner oss, har lagt deg til listen :smiley-angelic003 Håper det går veien denne gangen, stor klem :shy: :Heartbigred

.

Så gøy å se positive tester :woot:

Her har jeg faktisk klart å holde meg til å teste bare én gang i dag. Å den var negativ som forventet (7dpo)

Skal presse alt jeg har av tålmodighet å vente med å teste til tirsdag. Kan iallefall lure meg selv med at jeg skal klare det, frem til neste gang jeg må på do:shy::hilarious:

Så gøy å se positive tester :woot:

Her har jeg faktisk klart å holde meg til å teste bare én gang i dag. Å den var negativ som forventet (7dpo)

Skal presse alt jeg har av tålmodighet å vente med å teste til tirsdag. Kan iallefall lure meg selv med at jeg skal klare det, frem til neste gang jeg må på do:shy::hilarious:

Det er jo helt umulig å la være :hilarious:

Back
Topp