Da var mandag 1 dpo da og egget slapp kvelden CD14?

Tror egentlig det blir samme greie for meg, at egget slapp samme dag som positiv test denne gangen og ikke 24 timer etterpå som mange beregner 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var mandag 1 dpo da og egget slapp kvelden CD14?

Tror egentlig det blir samme greie for meg, at egget slapp samme dag som positiv test denne gangen og ikke 24 timer etterpå som mange beregner 
Kjedelig når de er bortreistNå virker det som el er på vei her, i tillegg til murringer. Veldig ugunstig tidspunkt mtp at mannen er bortreist til lørdag.. så lite håp for at det blir noe baby denne måneden. Men får i alle fall kartlagt syklusmen tempen skjønner jeg ikke, skal ikke den stige rundt el, eller er det etter? Temper med Apple Watch, så kan være litt unøyaktig.
Men ja du blir jo mer kjent med syklusen. Tempen skal stige etter egget har sluppet, f.eks. sånn sånn du ser i grafen min under fra juni ifjor hvor krysset markerer eggløsning:Skjønner, spennende å overvåke det mer ouraring daJa jeg liker den veldig godt. Men synes den er litt mer upresis på syklustracking enn ønsket. Men jeg tok ut p-staven i november, så det er mulig syklusen min rett og slett ikke er helt normal enda. Ouraringen forskyver EL hele tiden, så man vet ikke heeeelt når det er aksjetid, men jeg får ha tålmodighet og håpe syklusen blir normal etterhvert og at ouraringen klarer jobben bedre da. Får eventuelt begynne å teste etter EL, men sitter litt stille i båten enda, og prøver på flaks og kroppssignaler enda et par sykluser tenker jeg. TR er heldigvis regelmessig.
Venninnen min orket ikke å teste etter EL og da sa gynekologen at hvis hun har samleie annenhver dag fra CD10-CD20 så dekker man EL (om man ikke har veldig lange sykluser da…)Hei hei du og velkommen, har lagt deg til listen, masse lykke tilHåperbaby26- 40+ B3- PP xxx - EL 26.02 IKM13.03

Aah, skjønner, takk for svarKjedelig når de er bortreistMen ja du blir jo mer kjent med syklusen. Tempen skal stige etter egget har sluppet, f.eks. sånn sånn du ser i grafen min under fra juni ifjor hvor krysset markerer eggløsning:
Vis vedlegget 480116
Første runde jeg prøver meg på temping.Velkommen himmelmamma, det er et urettferdig «sjansespill» dette herHimmelmamma - 32 år - Barn nr 3, har en i hånden og en i hjertet - prøveperiode 3 etter d.fødsel jan 2026 - eggløsning 7-9 mars - IKM ca 20 mars.
Håper inderlig det klaffer nå - stor klem til deg 
Bruker du Fertility Friend appen? Den er veldig god på visualisering i grafAah, skjønner, takk for svarFørste runde jeg prøver meg på temping.

Sniker. Når pleier du å begynne med progesteron?Ja høres lurt ut med progesteron støtte i neste runde![]()
Ja, bruker denBruker du Fertility Friend appen? Den er veldig god på visualisering i graf![]()
Jeg bruker bare progesteron ifbm med IVF, da 2-4 dager før egginnsett av 5 dagers embryo.Sniker. Når pleier du å begynne med progesteron?

Hver dag fra økning til selve EL-dagenHvordan pleier dere å time denne aksjeleggingen? Går dere for annen hver dag? Eller hver dag akkurat når eggløsningstesten bli positiv?
Håper det blir mange spirer i denne gruppa![]()
så det blir 3 dager på rad.Så tilsvarende etter bekreftet EL med temp da kanskjeJeg bruker bare progesteron ifbm med IVF, da 2-4 dager før egginnsett av 5 dagers embryo.
Ja vil tro noe såntSå tilsvarende etter bekreftet EL med temp da kanskje

Jeg tempet også med Apple watch sist syklus og denne og det kunne ikke stoles helt på..for stor variasjon. Så jeg har byttet over til termometer i munnen hver morgen kl 06.Nå virker det som el er på vei her, i tillegg til murringer. Veldig ugunstig tidspunkt mtp at mannen er bortreist til lørdag.. så lite håp for at det blir noe baby denne måneden. Men får i alle fall kartlagt syklusmen tempen skjønner jeg ikke, skal ikke den stige rundt el, eller er det etter? Temper med Apple Watch, så kan være litt unøyaktig.
noen ivrige sjeler rundtom![]()

Jobber 150%, så hjem til tre unger og husarbeid, daglige lidenskapelige runder akkurat når man MÅ frister faktisk ikke alltid.

Enig med deg! Jeg blir så deppa av skyggestreker så venter til IKM dato. Det er jo fryktelig spennende å myse på andre sine tester men jeg fikser det ikke helt selv på mine egne, blir helt koko1 dpo nå, og kjenner det å holde seg til 12dpo før man tester blir hardt
MEN for å beholde helsa og prøve å unngå å havne slik i kjelleren så må jeg vente.. å sitte å tolke tester å studere de i all slags vinkel og lys fører lite godt med seg. Så første test blir den 15. Så nå er det bare å fylle dagene slik at tiden går fort![]()

Ja, egget slapp på kveldenDa var mandag 1 dpo da og egget slapp kvelden CD14?Tror egentlig det blir samme greie for meg, at egget slapp samme dag som positiv test denne gangen og ikke 24 timer etterpå som mange beregner
![]()
Har så sterke smerter i forbindelse med eggløsning at jeg vet nøyaktig når det skjer
jeg pleier faktisk ikke ha 24 timer etter peak, men ofte 24 timer etter økningen begynner istedenfor.Ja godt mulig det samme skjedde med meg også denne gangen, @Bobben forklarte dette i dagboken min også, at det kan være bare 8 timer etter toppen faktisk og som du sier 24 timer etter økningJa, egget slapp på kveldenHar så sterke smerter i forbindelse med eggløsning at jeg vet nøyaktig når det skjer
jeg pleier faktisk ikke ha 24 timer etter peak, men ofte 24 timer etter økningen begynner istedenfor.