IKM uke 11 & 12

Nå virker det som el er på vei her, i tillegg til murringer. Veldig ugunstig tidspunkt mtp at mannen er bortreist til lørdag.. så lite håp for at det blir noe baby denne måneden. Men får i alle fall kartlagt syklus :angelic: men tempen skjønner jeg ikke, skal ikke den stige rundt el, eller er det etter? Temper med Apple Watch, så kan være litt unøyaktig.
Kjedelig når de er bortreist :shifty: Men ja du blir jo mer kjent med syklusen. Tempen skal stige etter egget har sluppet, f.eks. sånn sånn du ser i grafen min under fra juni ifjor hvor krysset markerer eggløsning:
IMG_7166.jpeg

Ja jeg liker den veldig godt. Men synes den er litt mer upresis på syklustracking enn ønsket. Men jeg tok ut p-staven i november, så det er mulig syklusen min rett og slett ikke er helt normal enda. Ouraringen forskyver EL hele tiden, så man vet ikke heeeelt når det er aksjetid, men jeg får ha tålmodighet og håpe syklusen blir normal etterhvert og at ouraringen klarer jobben bedre da. Får eventuelt begynne å teste etter EL, men sitter litt stille i båten enda, og prøver på flaks og kroppssignaler enda et par sykluser tenker jeg. TR er heldigvis regelmessig.
Skjønner, spennende å overvåke det mer ouraring da :woot: Venninnen min orket ikke å teste etter EL og da sa gynekologen at hvis hun har samleie annenhver dag fra CD10-CD20 så dekker man EL (om man ikke har veldig lange sykluser da…)

2/3dpo :happy:
Jeg hadde dårlig nattesøvn med en del oppvåkninger så stoler ikke helt på tempen idag men den er iallefall i lutealfase-sjiktet. Håper krysset kommer imorgen og troooor CD12 blir eggløsningsdag. Bare synes det er rart at jeg fremdeles har bittelitt eggløsningsslim, men LH testene er negative så tror ikke det er ny eggløsning pågang :pompus:
IMG_7168.jpeg

IMG_7167.jpeg

1 dpo nå, og kjenner det å holde seg til 12dpo før man tester blir hardt :hilarious:
MEN for å beholde helsa og prøve å unngå å havne slik i kjelleren så må jeg vente.. å sitte å tolke tester å studere de i all slags vinkel og lys fører lite godt med seg. Så første test blir den 15. Så nå er det bare å fylle dagene slik at tiden går fort :smiley-ashamed004

Nå virker det som el er på vei her, i tillegg til murringer. Veldig ugunstig tidspunkt mtp at mannen er bortreist til lørdag.. så lite håp for at det blir noe baby denne måneden. Men får i alle fall kartlagt syklus :angelic: men tempen skjønner jeg ikke, skal ikke den stige rundt el, eller er det etter? Temper med Apple Watch, så kan være litt unøyaktig.
Jeg tempet også med Apple watch sist syklus og denne og det kunne ikke stoles helt på..for stor variasjon. Så jeg har byttet over til termometer i munnen hver morgen kl 06.

Disse grafene er temping med apple watch. Hadde EL rundt 30.jan og 23 feb.

Vedlegg

• IMG_9533.png
    IMG_9533.png
    448 KB · Visninger: 5
  • IMG_9532.png
    IMG_9532.png
    436,5 KB · Visninger: 7
noen ivrige sjeler rundtom :joyful:

Haha, jeg har vurdert å be mannen gjøre seg nesten ferdig også bare hoppe på meg i siste sekund noen dager.. :bag::hilarious: Jobber 150%, så hjem til tre unger og husarbeid, daglige lidenskapelige runder akkurat når man MÅ frister faktisk ikke alltid. :hilarious:
For han derimot… mannfolk er litt annerledes der :hilarious:

1 dpo nå, og kjenner det å holde seg til 12dpo før man tester blir hardt :hilarious:
MEN for å beholde helsa og prøve å unngå å havne slik i kjelleren så må jeg vente.. å sitte å tolke tester å studere de i all slags vinkel og lys fører lite godt med seg. Så første test blir den 15. Så nå er det bare å fylle dagene slik at tiden går fort :smiley-ashamed004
Enig med deg! Jeg blir så deppa av skyggestreker så venter til IKM dato. Det er jo fryktelig spennende å myse på andre sine tester men jeg fikser det ikke helt selv på mine egne, blir helt koko:smiley-ashamed004

Da var mandag 1 dpo da og egget slapp kvelden CD14? :woot::Heartbigred Tror egentlig det blir samme greie for meg, at egget slapp samme dag som positiv test denne gangen og ikke 24 timer etterpå som mange beregner :happy:
Ja, egget slapp på kvelden :Heartred Har så sterke smerter i forbindelse med eggløsning at jeg vet nøyaktig når det skjer :dead: jeg pleier faktisk ikke ha 24 timer etter peak, men ofte 24 timer etter økningen begynner istedenfor.

Ja, egget slapp på kvelden :Heartred Har så sterke smerter i forbindelse med eggløsning at jeg vet nøyaktig når det skjer :dead: jeg pleier faktisk ikke ha 24 timer etter peak, men ofte 24 timer etter økningen begynner istedenfor.
Ja godt mulig det samme skjedde med meg også denne gangen, @Bobben forklarte dette i dagboken min også, at det kan være bare 8 timer etter toppen faktisk og som du sier 24 timer etter økning :happy:

Back
Topp