IKM uke 11 & 12

Peeps! Jeg er litt overarbeidet om dagen (ny jobb), men veldig engasjert i babyverden samtidig så det går en kule varm krutt iblant :whacky011 Hvis jeg roter eller glemmer å oppdatere eller noe er feil, bare gi meg en nudge (tag meg) så fikser jeg :happy::Heartred

Melder meg inn her. IVF-forsøket ble avbrutt grunnet dårlig respons på medisiner. :sorry: Det var kun 4 fire små eggposer som var synlige. Surt, siden jeg har brukt over 20k på medisiner. Legen og jeg ble enige om at jeg skulle sette eggløsningssprøyte og prøve naturlig. Så i går, kl 21, ble sprøyta satt - og det skal ta ca 36 timer til EL (som er i morgen). Får ikke testet, siden EL-sprøyta inneholder HCG - som igjen kan tulle med eggløsningstestene. Skyter litt i blinde denne runden, men men… kanskje det er det som må til for å treffe blink :D

Brevdua - 41 - B2 - PPX - EL 4/3 - IKM 16/3

Melder meg inn her. IVF-forsøket ble avbrutt grunnet dårlig respons på medisiner. :sorry: Det var kun 4 fire små eggposer som var synlige. Surt, siden jeg har brukt over 20k på medisiner. Legen og jeg ble enige om at jeg skulle sette eggløsningssprøyte og prøve naturlig. Så i går, kl 21, ble sprøyta satt - og det skal ta ca 36 timer til EL (som er i morgen). Får ikke testet, siden EL-sprøyta inneholder HCG - som igjen kan tulle med eggløsningstestene. Skyter litt i blinde denne runden, men men… kanskje det er det som må til for å treffe blink :D

Brevdua - 41 - B2 - PPX - EL 4/3 - IKM 16/3
Velkommen gode Brevdua - har lagt deg til listen :Heartbigred Kjipt med IVF som blir avbrutt, men håper det blir blinkskudd likevel :smiley-angelic001 Får du ikke dekket medisinene på helfo? Eller det blir kanskje ikke dekket hvis man går privat? Jeg er currently bare på ivf offentlig nr 2 av 3 uttak så har ikke innsikt i privat ivf enda.

Forhåpentligvis er den første spenningen over, før den neste og enda mer spennende fasen starter :woot: :joyful:

IMG_4344.jpeg

Velkommen gode Brevdua - har lagt deg til listen :Heartbigred Kjipt med IVF som blir avbrutt, men håper det blir blinkskudd likevel :smiley-angelic001 Får du ikke dekket medisinene på helfo? Eller det blir kanskje ikke dekket hvis man går privat? Jeg er currently bare på ivf offentlig nr 2 av 3 uttak så har ikke innsikt i privat ivf enda.
Takk for en varm velkomst :happy: Samboer og jeg har blitt enige om at det kun blir tre ivf-runder. Siden denne runden nå ble avbrutt, ble legen og jeg enige om at sikter på en bedre syklus i april (hun ønsker pausesykluser i mellom). Det betyr at stimuleringen denne runden har vært «forgjeves». Helfo dekker kun medisiner til inntil 3 forsøk. Totalt vil jeg nå få fire medisinrunder. Jeg er over 40 og må gå privat - så det blir fort dyrt. Misforstå meg rett, 20k er ingenting hvis premien er et nurk. Men der og da, så føltes det veldig meningsløst å ha proppet i seg en masse hormoner. Har hatt negative dager siden jeg fikk resultatet på mandag, jobber hardt med å løfte blikket og se fremover :smiley-ashamed008

Heia du og velkommen! :greet025 Har lagt deg til listen! Har du 1 mnd lutealfase? :pompus:

Edit: unnskyld for veldig direkte spørsmål, var bare nysgjerrig om det var skriveleif eller fakta :angelic:
Hahaha nei, men jeg måler ikke eggløsning, så regner med den er en eller annen gang mellom menstruasjonene :laughing002 Jeg bruker ouraring, men den vet heller ikke helt når det er eggløsning, så enn så lenge er det på lykke og fromme, og ca tider.

Back
Topp