IKM uke 11 & 12

Ja stemmer du tok jo otrivelle ja! Hos meg så hang otrivelle igjen som «en hale» til ca 14 dpo, men det er visst veldig individuelt, noen får negativ test rundt 7-8 dpo også så du får bare se selv dag for dag. Off ja, den testingen den testingen, du er iallefall i godt selskap med likesinnede her inne:smiley-angelic003:wacky:

Ble tidlig peak på meg igår så fikk bare en aksjelegging på CD 12 :wideyed: Men heldigvis tror jeg den var spot on i det minste :happy:

Ja, det var derfor gynekologen ba meg teste den ut, sånn at jeg oppdager det om streken blir sterkere igjen fordi hcg øker, ikke bare synker - i tilfelle den ikke blir helt negativ ♥️

Uuuh! Men heldigvis så trenger man jo i utgangspunktet bare den ene rette! Håper virkelig at dere fikk lagt den rette :smiley-angelic001

Ja, det var derfor gynekologen ba meg teste den ut, sånn at jeg oppdager det om streken blir sterkere igjen fordi hcg øker, ikke bare synker - i tilfelle den ikke blir helt negativ ♥️

Uuuh! Men heldigvis så trenger man jo i utgangspunktet bare den ene rette! Håper virkelig at dere fikk lagt den rette :smiley-angelic001
Lurt å teste ut ja :happy: Jeg testet ut første gang men ble lurt av "halen" og forskjell i urinkonsentrasjon, så siste gang testet jeg ikke før 16 dpo, får litt noia av skyggestreker :greyalien::angelic:

Lurt å teste ut ja :happy: Jeg testet ut første gang men ble lurt av "halen" og forskjell i urinkonsentrasjon, så siste gang testet jeg ikke før 16 dpo, får litt noia av skyggestreker :greyalien::angelic:

Ahhh. New fear unlocked. :bag:
Beste hadde sikkert vært å bare la være å teste i det hele tatt, men har det ikke i meg. :hilarious:

Du har jo rett vedrørende novemberbaby :wideyed: Jeg som har lagt feil menstruasjonssyklus inn i terminkalkulator :wacky: Tror alle oss havner i november hvis vi skulle være så heldig? Jeg har iallefall oppdatert bilde på fremsiden vår, sorry peeps :angelic: Men uansett er det årets julegave da :shy::Heartred
Hehe, det er fort gjort ja :smiley-ashamed004
Tidenes julegave blir det uansett om det skulle klaffe nå :Heartred

Ouf, jeg har tatt ovitrelle for første gang nå, og hadde egentlig tenkt å teste fra rundt 7 dager etter sprøyten! For å forhåpentligvis se den gå helt ut og så opp igjen da, men kanskje jeg bare blir enda mer forvirret av å teste den ut :O

Ouf, jeg har tatt ovitrelle for første gang nå, og hadde egentlig tenkt å teste fra rundt 7 dager etter sprøyten! For å forhåpentligvis se den gå helt ut og så opp igjen da, men kanskje jeg bare blir enda mer forvirret av å teste den ut :O

Jeg for min del tenker at det vil være nok forvirrende å ikke teste den ut, også får du to streker på dpo 10/11 og aner ikke om det er ovitrelle eller babystreker? :smiley-angry003

Jeg har testet tidlig for å ha godt sammenligningsgrunnlag, og legger de inn i premom for å få faktisk tall på de. Håper det kan gjøre det lettere å se eventuell økning. Må også bruke samme test hele veien. Jeg har brukt tidlig tester, men i går tok jeg en makesure vanlig fordi jeg ikke gadd å hente fler av de jeg har brukt, og det var helt latterlig stor forskjell på testene. Makesure sin strek var super tydelig :hilarious:

Håpet er definitivt at testene blir negative nå snart, ellers tror jeg det blir like forvirrende uansett hva man gjør… :bag:

Ååh tenk om vi alle havner i samme terminforum. :smiley-angelic003

Back
Topp