IKM uke 11 & 12

Ja stemmer du tok jo otrivelle ja! Hos meg så hang otrivelle igjen som «en hale» til ca 14 dpo, men det er visst veldig individuelt, noen får negativ test rundt 7-8 dpo også så du får bare se selv dag for dag. Off ja, den testingen den testingen, du er iallefall i godt selskap med likesinnede her inne:smiley-angelic003:wacky:

Ble tidlig peak på meg igår så fikk bare en aksjelegging på CD 12 :wideyed: Men heldigvis tror jeg den var spot on i det minste :happy:

Ja, det var derfor gynekologen ba meg teste den ut, sånn at jeg oppdager det om streken blir sterkere igjen fordi hcg øker, ikke bare synker - i tilfelle den ikke blir helt negativ ♥️

Uuuh! Men heldigvis så trenger man jo i utgangspunktet bare den ene rette! Håper virkelig at dere fikk lagt den rette :smiley-angelic001

Ja, det var derfor gynekologen ba meg teste den ut, sånn at jeg oppdager det om streken blir sterkere igjen fordi hcg øker, ikke bare synker - i tilfelle den ikke blir helt negativ ♥️

Uuuh! Men heldigvis så trenger man jo i utgangspunktet bare den ene rette! Håper virkelig at dere fikk lagt den rette :smiley-angelic001
Lurt å teste ut ja :happy: Jeg testet ut første gang men ble lurt av "halen" og forskjell i urinkonsentrasjon, så siste gang testet jeg ikke før 16 dpo, får litt noia av skyggestreker :greyalien::angelic:

Lurt å teste ut ja :happy: Jeg testet ut første gang men ble lurt av "halen" og forskjell i urinkonsentrasjon, så siste gang testet jeg ikke før 16 dpo, får litt noia av skyggestreker :greyalien::angelic:

Ahhh. New fear unlocked. :bag:
Beste hadde sikkert vært å bare la være å teste i det hele tatt, men har det ikke i meg. :hilarious:

Du har jo rett vedrørende novemberbaby :wideyed: Jeg som har lagt feil menstruasjonssyklus inn i terminkalkulator :wacky: Tror alle oss havner i november hvis vi skulle være så heldig? Jeg har iallefall oppdatert bilde på fremsiden vår, sorry peeps :angelic: Men uansett er det årets julegave da :shy::Heartred
Hehe, det er fort gjort ja :smiley-ashamed004
Tidenes julegave blir det uansett om det skulle klaffe nå :Heartred

Ouf, jeg har tatt ovitrelle for første gang nå, og hadde egentlig tenkt å teste fra rundt 7 dager etter sprøyten! For å forhåpentligvis se den gå helt ut og så opp igjen da, men kanskje jeg bare blir enda mer forvirret av å teste den ut :O

Ouf, jeg har tatt ovitrelle for første gang nå, og hadde egentlig tenkt å teste fra rundt 7 dager etter sprøyten! For å forhåpentligvis se den gå helt ut og så opp igjen da, men kanskje jeg bare blir enda mer forvirret av å teste den ut :O

Jeg for min del tenker at det vil være nok forvirrende å ikke teste den ut, også får du to streker på dpo 10/11 og aner ikke om det er ovitrelle eller babystreker? :smiley-angry003

Jeg har testet tidlig for å ha godt sammenligningsgrunnlag, og legger de inn i premom for å få faktisk tall på de. Håper det kan gjøre det lettere å se eventuell økning. Må også bruke samme test hele veien. Jeg har brukt tidlig tester, men i går tok jeg en makesure vanlig fordi jeg ikke gadd å hente fler av de jeg har brukt, og det var helt latterlig stor forskjell på testene. Makesure sin strek var super tydelig :hilarious:

Håpet er definitivt at testene blir negative nå snart, ellers tror jeg det blir like forvirrende uansett hva man gjør… :bag:

Ååh tenk om vi alle havner i samme terminforum. :smiley-angelic003

Sååå koselig gruppebilde du lagde.
Trur eg er litt seint med å lage baby denne runden. Tempen økte i dag og fikk bare muligheten i går kveld pga mannen har vert "for trøtt" men da er dårlig unnskyldning da dei bare har ein jobb mens vi tester, holder styr på eggløsning og alt det mentale rundt dette her.

Tuuli, 24, B2, PP 36, EL 2.3, IKM 17.2
Sååå koselig gruppebilde du lagde.
Trur eg er litt seint med å lage baby denne runden. Tempen økte i dag og fikk bare muligheten i går kveld pga mannen har vert "for trøtt" men da er dårlig unnskyldning da dei bare har ein jobb mens vi tester, holder styr på eggløsning og alt det mentale rundt dette her.
Godt å se deg her inne Tuuli - har lagt deg til listen :smiley-angelic003:Heartred Skal ikke ta på meg æren for gruppebilde, det er han Chat’n som visst har oppgradert seg litt :angelic: Men det var veldig koselig bilde ja :shy: :Heartred Ikke alltid lett når hubby ikke er i form for aksjelegging, vi er så forventningsfulle og så klarer ikke de å presetere, blir litt sånn iblant, hos oss også :Heartred Men det kan jo være igår var tilstrekkelig, på selve eggløsningsdagen :happy:
IMG_7139.jpeg

Godt å se deg her inne Tuuli - har lagt deg til listen :smiley-angelic003:Heartred Skal ikke ta på meg æren for gruppebilde, det er han Chat’n som visst har oppgradert seg litt :angelic: Men det var veldig koselig bilde ja :shy: :Heartred Ikke alltid lett når hubby ikke er i form for aksjelegging, vi er så forventningsfulle og så klarer ikke de å presetere, blir litt sånn iblant, hos oss også :Heartred Men det kan jo være igår var tilstrekkelig, på selve eggløsningsdagen :happy:Vis vedlegget 480035
Ja men er jo ca bare 2 dager i måneden vi trenger disse mennene til å gjera noke så er kjipt når det ikkje skjer

Hmm…. :smiley-angelic001 :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_6286.jpeg
    IMG_6286.jpeg
    90,5 KB · Visninger: 8
Jeg for min del tenker at det vil være nok forvirrende å ikke teste den ut, også får du to streker på dpo 10/11 og aner ikke om det er ovitrelle eller babystreker? :smiley-angry003

Jeg har testet tidlig for å ha godt sammenligningsgrunnlag, og legger de inn i premom for å få faktisk tall på de. Håper det kan gjøre det lettere å se eventuell økning. Må også bruke samme test hele veien. Jeg har brukt tidlig tester, men i går tok jeg en makesure vanlig fordi jeg ikke gadd å hente fler av de jeg har brukt, og det var helt latterlig stor forskjell på testene. Makesure sin strek var super tydelig :hilarious:

Håpet er definitivt at testene blir negative nå snart, ellers tror jeg det blir like forvirrende uansett hva man gjør… :bag:
Dette var nyttig! Tusen takk :-)

Da får jeg hive meg rundt og begynne testing i morgen tror jeg. Satt sprøyte sist torsdag, og begynte på cyclogest søndag. Skal kun ta progesteron i 12 dager, og altså slutte hvis jeg ikke er gravid, så håper jeg rekker å få klart svar på det innen neste fredag da :angelic:

Ja men er jo ca bare 2 dager i måneden vi trenger disse mennene til å gjera noke så er kjipt når det ikkje skjer
Ja enig, det er kjipt :( Forrige runde traff vi ikke på EL fordi mannen var syk :hungover: Men har nå kjøpt inn sprøyter og urinprøveglass hvis lignende skjer igjen for «hjemmeinseminering», iblant er det lettere/mindre krevende med en runde på egenhånd :joyful:

Ja enig, det er kjipt :( Forrige runde traff vi ikke på EL fordi mannen var syk :hungover: Men har nå kjøpt inn sprøyter og urinprøveglass hvis lignende skjer igjen for «hjemmeinseminering», iblant er det lettere/mindre krevende med en runde på egenhånd :joyful:
Ingen unnskyldninger no lenger haha

Back
Topp