BabyØnske2023
Flørter med forumet
Tror jeg har innbilt svangerskap som hundene, innbilt kvalme på toget men tok en test i morges som var negativ som bare det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makan til latskap fra disse mennene, utrolig frustrerende når man vet hvor mye damene har å styre med, tenke og føle på i denne prosessenKjenner meg igjen Det er visst ikke så sexy med all planleggingen…

Har en lege vurdert resultatet eller er det du som sier i nedre sjiktet?Fikk svar på progesteron prøve,18 syns jo det var i nedre siktet, målt 7 dpo… så da går jeg for progesteron støtte neste syklus. Negativ test i dag 8 dpo
Referanseområde:
foll.fase<3, lut.fase>15
Hei og velkommenAmalie2024 - 41år - B1 - PP1 med ny partner - Eggløsning ca 5/3 - 19/3 (IKM)
Har prøvd i mange år og hatt to IVF-forsøk. Prøver nå med ny partner og er veldig spent![]()
husker deg fra oktober/november i assistert forum, der var jeg også
Masse lykke til nå 
Heia du og velkommen!Selmings - 37 - b1 - pp3 - - EL en eller annen gang mellom 16/2 og 15/3- IKM 15/3
Har lagt deg til listen! Har du 1 mnd lutealfase? 

Heia Regnbueønske og takk for sist IKM gruppeSkulle ha forumpause, men sniker meg med likevel!
Regnbueønske - 36 - B3 - PP6 - EL 06/3 - IKM 19/3
Masse lykke til nå, håper på novemberbaby denne gangen 
Hvis jeg roter eller glemmer å oppdatere eller noe er feil, bare gi meg en nudge (tag meg) så fikser jeg 

ååh nudge! Barndoms/ungomsminnerPeeps! Jeg er litt overarbeidet om dagen (ny jobb), men veldig engasjert i babyverden samtidig så det går en kule varm krutt iblantHvis jeg roter eller glemmer å oppdatere eller noe er feil, bare gi meg en nudge (tag meg) så fikser jeg
![]()

Bare jeg og chatgpt som mener det - men har forstått det kan svinge veldigHar en lege vurdert resultatet eller er det du som sier i nedre sjiktet?
Det var kun 4 fire små eggposer som var synlige. Surt, siden jeg har brukt over 20k på medisiner. Legen og jeg ble enige om at jeg skulle sette eggløsningssprøyte og prøve naturlig. Så i går, kl 21, ble sprøyta satt - og det skal ta ca 36 timer til EL (som er i morgen). Får ikke testet, siden EL-sprøyta inneholder HCG - som igjen kan tulle med eggløsningstestene. Skyter litt i blinde denne runden, men men… kanskje det er det som må til for å treffe blink Skjønner! Det hørtes kanskje ut som et konfronterende spørsmål, men jeg var bare nysgjerrig siden jeg vurderer å ta blodprøven selvBare jeg og chatgpt som mener det - men har forstått det kan svinge veldig![]()

Velkommen gode Brevdua - har lagt deg til listenMelder meg inn her. IVF-forsøket ble avbrutt grunnet dårlig respons på medisiner.Det var kun 4 fire små eggposer som var synlige. Surt, siden jeg har brukt over 20k på medisiner. Legen og jeg ble enige om at jeg skulle sette eggløsningssprøyte og prøve naturlig. Så i går, kl 21, ble sprøyta satt - og det skal ta ca 36 timer til EL (som er i morgen). Får ikke testet, siden EL-sprøyta inneholder HCG - som igjen kan tulle med eggløsningstestene. Skyter litt i blinde denne runden, men men… kanskje det er det som må til for å treffe blink
Brevdua - 41 - B2 - PPX - EL 4/3 - IKM 16/3
Kjipt med IVF som blir avbrutt, men håper det blir blinkskudd likevel
Får du ikke dekket medisinene på helfo? Eller det blir kanskje ikke dekket hvis man går privat? Jeg er currently bare på ivf offentlig nr 2 av 3 uttak så har ikke innsikt i privat ivf enda.I like måteFine Irrgrønn, godt å "se" degHar lagt deg til listen, heia gullegget og superspermen
![]()
Ble så glad da jeg så at du hadde laget gruppe!Hurra for LH topp, det er så gøy å seForhåpentligvis er den første spenningen over, før den neste og enda mer spennende fasen starter![]()
Vis vedlegget 480080
Temper du også eller? 
Takk for en varm velkomstVelkommen gode Brevdua - har lagt deg til listenKjipt med IVF som blir avbrutt, men håper det blir blinkskudd likevel
Får du ikke dekket medisinene på helfo? Eller det blir kanskje ikke dekket hvis man går privat? Jeg er currently bare på ivf offentlig nr 2 av 3 uttak så har ikke innsikt i privat ivf enda.
Samboer og jeg har blitt enige om at det kun blir tre ivf-runder. Siden denne runden nå ble avbrutt, ble legen og jeg enige om at sikter på en bedre syklus i april (hun ønsker pausesykluser i mellom). Det betyr at stimuleringen denne runden har vært «forgjeves». Helfo dekker kun medisiner til inntil 3 forsøk. Totalt vil jeg nå få fire medisinrunder. Jeg er over 40 og må gå privat - så det blir fort dyrt. Misforstå meg rett, 20k er ingenting hvis premien er et nurk. Men der og da, så føltes det veldig meningsløst å ha proppet i seg en masse hormoner. Har hatt negative dager siden jeg fikk resultatet på mandag, jobber hardt med å løfte blikket og se fremover 
Jepp! Så satser på at tempen øker om en dag eller toHurra for LH topp, det er så gøy å seTemper du også eller?
![]()

Hahaha nei, men jeg måler ikke eggløsning, så regner med den er en eller annen gang mellom menstruasjoneneHeia du og velkommen!Har lagt deg til listen! Har du 1 mnd lutealfase?
Edit: unnskyld for veldig direkte spørsmål, var bare nysgjerrig om det var skriveleif eller fakta![]()
Jeg bruker ouraring, men den vet heller ikke helt når det er eggløsning, så enn så lenge er det på lykke og fromme, og ca tider.