IKM UKE 10 ♡

ea48e845f5be6c5d0414bfc8e8a22b2f.jpg


Her er de fra tostreker.no.. RFSU testen kasta jeg[emoji85][emoji28] Er bare så merkelig at jeg fikk negativ på denne samme testen i dag tidlig. Er det skygge kanskje? Eltesten var jo også sterk til å være IKM dagen? Har egentlig lite peiling på el-tester men...
Den g-test, når ble bildet tatt etter at den var tatt? :) for jeg syns det ser ut som en reel strek, jeg syns den så rosa ut :happy:
 
Den g-test, når ble bildet tatt etter at den var tatt? :) for jeg syns det ser ut som en reel strek, jeg syns den så rosa ut :happy:

Bilde tok jeg nå[emoji85] Men den har ikke forandret seg noe fra jeg tok den klokken 18.. Jeg bare klarer ikke helt å stole på den da de andre jeg tar er negative[emoji848] Jeg får la det gå noen dager også prøve med en digital igjen. Om jeg fortsatt kjenner det på kroppen så får jeg kontakte legen[emoji5]
 
Bilde tok jeg nå[emoji85] Men den har ikke forandret seg noe fra jeg tok den klokken 18.. Jeg bare klarer ikke helt å stole på den da de andre jeg tar er negative[emoji848] Jeg får la det gå noen dager også prøve med en digital igjen. Om jeg fortsatt kjenner det på kroppen så får jeg kontakte legen[emoji5]
Lurt å prøve med en ny da ja :) lykke til, jeg krysser fingrene! :happy:
 
Der kom tr.. fire dager for seint! Nå som syklusen endelig var på plass.... siden den ble forskjøvet 4 dager nå, mister vi akkurat el neste mnd da samboeren reiser på jobb.. trodde det virkelig det skulle klaffe denne mnd :(
 
Fikk blenda strimmel på morgenurin i dag jeg også, så klaffet nok ikke denne gangen... Håpe syklusen min er på riktig vei nå så vi ikke må vente så lenge.
Sist mens var 21 desember... så fikk jeg positiv eltest så sent som litt over 70(?!) dager senere. Den ble negativ etter to dager men så fikk jeg tr en uke før jeg da til vanlig pleier å få den etter el. Men da hadde jeg som sagt en merkelig blødning på to dager... Annenhver strimmeltest nå viser svak strek men digitaltestene jeg har tatt er negative. Virker ikke som dette skal være så enkelt:(
 
f7b6b09cb1e43039152cbc19b728083a.jpg


Da skjønner jeg ingenting igjen[emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Så kjedelig å gå slik å vente! De er så kjipe de testene, det lyser liksom mot en at en ikke er gravid.. Men håpet er jo ikke ute ennå.

Helt likt for meg... Svake streker på strimler (bittelitt sterkere i dag enn i går), men negativ digital. Prøver å tenke at jeg ikke er gravid, for jeg vet at jeg blir så lei meg... Men så kjenner jeg plutselig en boblende glede over at jeg kanskje er det likevel...
 
Vel.. ikm i går. Fortsatt ikke tr. Hatt murringer i mange dager.. litt forhøyet temp men ikke mye. CD 37, 15 DPO i dag! Holder faenmeg på å tilte! [emoji31] aldri vært plaget med kviser elrno.. men panna er så syyyykt full av kviser og nupper! Hva kommer det av? Ubalanse i hormonene elr? Jeg holder regelrett på å bli gal av denne prøvingen [emoji22]
Beklager sytingen [emoji85] Måtte bare lette litt på trykket..
 
Vel.. ikm i går. Fortsatt ikke tr. Hatt murringer i mange dager.. litt forhøyet temp men ikke mye. CD 37, 15 DPO i dag! Holder faenmeg på å tilte! [emoji31] aldri vært plaget med kviser elrno.. men panna er så syyyykt full av kviser og nupper! Hva kommer det av? Ubalanse i hormonene elr? Jeg holder regelrett på å bli gal av denne prøvingen [emoji22]
Beklager sytingen [emoji85] Måtte bare lette litt på trykket..

Ingenting er bedre enn å lette på trykket. Derfor vi er her inne!:D Godt å få skravla litt!
Ja denne prøvingen er til å bli sprø av....
Håpet er ikke ute før tr kommer. Så ikke gi opp[emoji1][emoji106]
Jeg er rimelig forvirret selv her jeg. Lurer på om den lille blødningen jeg hadde i to dager for en uke siden faktisk var tr eller hva det var for noe. Skulle egentlig hatt tr nå... gudene vet[emoji85] Off
 
Ingenting er bedre enn å lette på trykket. Derfor vi er her inne!:D Godt å få skravla litt!
Ja denne prøvingen er til å bli sprø av....
Håpet er ikke ute før tr kommer. Så ikke gi opp[emoji1][emoji106]
Jeg er rimelig forvirret selv her jeg. Lurer på om den lille blødningen jeg hadde i to dager for en uke siden faktisk var tr eller hva det var for noe. Skulle egentlig hatt tr nå... gudene vet[emoji85] Off
Bah.. nei det er ikke enkelt. Det jeg sliter mest med er at jeg er over gjennomsnittet kontrollfreak.. det er hardt til tider! Vi bestemte oss tvert baby nr 2 kom til mars 2016 at vi skulle prøve på nr 3 med en gang etter første mens..(har to gutter og vi ønsker såååå å få litt rosa inn i flokken).. så vi har snart prøvd et år nå. Jeg trodde det skulle gå rimelig fort og greit å bli gravid igjen. Gleden var stor da testen lyste positivt mot oss i oktober.. men gleden var kortvarig og vi mistet spira vår senere samme mnd. Har helt siden før førstemann kom for 3år siden slitt med lange sykluser og det tærer veeeldig kjenner jeg :( Jeg liker at ting går som planlagt og at når jeg har bestemt meg for noe skulle det helst vært gjort igår! Innser jo når det kommer til dette temaet har jeg litt jobb å gjøre.. :/
 
Jeg er rimelig forvirra nå... I dag klokken 12 ble gr-strimmeltest fra tostreker.no negativ. Tok samme testen nå klokken 18. Tok også med en eggløsningstest fra tostreker.no og RFSU strimmel graviditetstest.
El-testen og gr-testen fra tostreker fikk strek begge to men RFSU ble klar negativ.. Hmmm
Jeg hadde også det med RFSU, men jeg prøvde igjen med den men med lunken/kald urin og da kom det stek fortiden .
 
Vel.. ikm i går. Fortsatt ikke tr. Hatt murringer i mange dager.. litt forhøyet temp men ikke mye. CD 37, 15 DPO i dag! Holder faenmeg på å tilte! [emoji31] aldri vært plaget med kviser elrno.. men panna er så syyyykt full av kviser og nupper! Hva kommer det av? Ubalanse i hormonene elr? Jeg holder regelrett på å bli gal av denne prøvingen [emoji22]
Beklager sytingen [emoji85] Måtte bare lette litt på trykket..

Føler med deg. Jeg og blir gal!!!
 
5 dager med brunt/svart blod :S

Skjønner ingenting. Og noen dager er det nesten ingenting mens andre dager er det litt mye, og idag har det vært svart.

Har heller ikke hatt menssmerter.
Og min mensen pleide være RØD.
 
Bah.. nei det er ikke enkelt. Det jeg sliter mest med er at jeg er over gjennomsnittet kontrollfreak.. det er hardt til tider! Vi bestemte oss tvert baby nr 2 kom til mars 2016 at vi skulle prøve på nr 3 med en gang etter første mens..(har to gutter og vi ønsker såååå å få litt rosa inn i flokken).. så vi har snart prøvd et år nå. Jeg trodde det skulle gå rimelig fort og greit å bli gravid igjen. Gleden var stor da testen lyste positivt mot oss i oktober.. men gleden var kortvarig og vi mistet spira vår senere samme mnd. Har helt siden før førstemann kom for 3år siden slitt med lange sykluser og det tærer veeeldig kjenner jeg :( Jeg liker at ting går som planlagt og at når jeg har bestemt meg for noe skulle det helst vært gjort igår! Innser jo når det kommer til dette temaet har jeg litt jobb å gjøre.. :/

Uff da er vi i samme båt! Har vanligvis god tålmodighet men når det gjelder denne prøvingen kjenner jeg at den er en god smule kortere[emoji85]
Vi mistet i november og har hatt rare sykluser siden da. Hadde også lange sykluser før jeg ble gravid i oktober. Kjempe kjedelig! Jeg krysser alt jeg har for oss alle sammen[emoji173] Plutselig lyser det to fine streker for oss! (Håper bare at det ikke tar så fryktelig lang tid)
 
5 dager med brunt/svart blod :S

Skjønner ingenting. Og noen dager er det nesten ingenting mens andre dager er det litt mye, og idag har det vært svart.

Har heller ikke hatt menssmerter.
Og min mensen pleide være RØD.


Omtrent sånn min tr var nå.... kom en uke før tiden, varte i to dager å var kun litt friskt blod. Merkelig greier:/ Jeg pleier jo også å blø helt friskt blod. Og også i fire/fem dager. Ikke i kun to... Ikke lett å forstå seg på[emoji85] Begynte det rundt tr tiden din eller kom det før/etter?:)
 
Back
Topp