IKM UKE 10 ♡

Jeg tørr nesten ikke tro det:eek: Men da jeg fink tr forgje helg var det jo en uke før jeg skulle hatt den. Og den var bare i to dager og blødde heller ikke på samme måte. Så det er jo en mulighet at det var en slags festeblødning da:eek: uff skummelt dette. Redd for å ta gleden på forskudd..
Tvitvi.
Blir spennende å høre, men er absolutt en mulighet for festeblødning.

Hvor lenge er det siden EL da?
er dette den digitale med eller uten ukesindikator? Den uten er minst sensitiv, mens den med er mer sensitiv enn vanlig Clearblue
14 dpo i dag.. men fikk feber kvelden samme dag som el og var dårlig i 4-5 dager (vet ikke om det kan ha ødelagt for denne pp'n.. ?) dette er den med ukeindikator. Tempen dropper sikkert i morgen

14 dpo i dag.. men fikk feber kvelden samme dag som el og var dårlig i 4-5 dager (vet ikke om det kan ha ødelagt for denne pp'n.. ?) dette er den med ukeindikator. Tempen dropper sikkert i morgen
Æsj.
Litt usikker på om den feberen kan ødelegge. Spesielt når det var "samtidig", om det kanskje var for sent til å ødelegge.
Men med 14 dpo så skjønner jeg følelsen din.
Jeg hadde en kjemisk denne syklusen, men ultrasvak positiv fra 9 dpo, sterkest (men fremdeles ikke passert manne-testen 11 dpo), negative fra 13 dpo og bekreftet negativ 14 dpo..

Har ikm i morgen. Men godt mulig jeg venter med den digitale til søndags morgen.
Du da?

Akkurat det samme som meg det!:) IKM lørdag eller søndag. Så tenker teste med digital på søndag (Om jeg klarer å holde meg til da[emoji85]) Fikk jo som du så en svak strek på strimmel i dag. Er bare så redd for at det er skyggestrek. Vil ikke ta gleden på forskudd[emoji28]

Akkurat det samme som meg det!:) IKM lørdag eller søndag. Så tenker teste med digital på søndag (Om jeg klarer å holde meg til da[emoji85]) Fikk jo som du så en svak strek på strimmel i dag. Er bare så redd for at det er skyggestrek. Vil ikke ta gleden på forskudd[emoji28]
Skjønner deg godt. har ikke hatt kjempe sterk test jeg heller. men har så mange symptomer. At jeg ikke kan annet en å tro på den.
Tvi tvi på søndag da :D

Vel.. siden tempen steg i går og fortsatte stigning idag fikk jeg selvsagt forhåpninger og klarte ikke unngå fristelsen når jeg vet jeg har fire digitale liggende.. vel.. da er det bare å vente på tr.... igjen! [emoji174]

1e4b84b5d6592854e0acc0462a49bccc.jpg

Håper det klaffer for deg neste pp <3

Håper det klaffer for deg neste pp <3
Takk for det [emoji4] Hvis tanta kommer nå når hun skal så blir neste el den 2.april.. bare noen få dager etter 1årsdagen til minstemann.. håper det klaffer da [emoji173] Bare hater å ha så lang syklus [emoji30] Har vært 40 dager, så 38 og forrige var på 36.. denne ser og ut til å bli 36 dager.. håper den krymper inn til 30 dager igjen (som var normalt for min del før jeg fikk guttene).. etter sa i oktober gikk jeg to mnd å ventet på tanta.. fysj dette har vært langdrygt! Meeen prøvde i to år før vi lyktes med nr 1 da.. nr 2 kom til på pillen.. er forberedt på at vi kan risikere å må prøve i nok et år før vi lykkes men det tærer på uansett :/

Takk for det [emoji4] Hvis tanta kommer nå når hun skal så blir neste el den 2.april.. bare noen få dager etter 1årsdagen til minstemann.. håper det klaffer da [emoji173] Bare hater å ha så lang syklus [emoji30] Har vært 40 dager, så 38 og forrige var på 36.. denne ser og ut til å bli 36 dager.. håper den krymper inn til 30 dager igjen (som var normalt for min del før jeg fikk guttene).. etter sa i oktober gikk jeg to mnd å ventet på tanta.. fysj dette har vært langdrygt! Meeen prøvde i to år før vi lyktes med nr 1 da.. nr 2 kom til på pillen.. er forberedt på at vi kan risikere å må prøve i nok et år før vi lykkes men det tærer på uansett :/

Føler med deg, er utrolig irriterende med uregelmessige sykluser! Nå har ikke vi prøvd så lenge da, men føler denne ventingen er skikkelig demotiverende!! Vente på el, vente på ikm, også gjør man det x antall ganger så blir man jo lei kan jeg tenke meg! Har du vært til noe utredning? Sender deg en stor klem <3 så håper vi på verdens beste julegave <3

Føler med deg, er utrolig irriterende med uregelmessige sykluser! Nå har ikke vi prøvd så lenge da, men føler denne ventingen er skikkelig demotiverende!! Vente på el, vente på ikm, også gjør man det x antall ganger så blir man jo lei kan jeg tenke meg! Har du vært til noe utredning? Sender deg en stor klem <3 så håper vi på verdens beste julegave <3
Ja det er skikkelig kjipt! Det tar mye tid og fokus i hverdagen merker jeg.. jeg skulle egentlig på spiren fertilitetsklinikk til gyn denne syklusen.. men vi ble liggende med i fluensa hele gjengen så vi måtte utsette.. så vet ikke når vi får mulighet igjen siden det er 40 mil å kjøre til trondheim. Ingen hjelp å få hos legen.. de mener vi har all verden med tid siden jeg kun er 23 og siden vi har barn fra før. De mente vi måtte prøve aktivt i to år før de ville gi meg henvisning til gyn. Så da tar vi det privat! Håper på å komme meg nedover til trondheim ila mai isåfall! :) hvis ikke spiren sitter før den tid. Hvor lenge har dere prøvd? Å har dere barn fra før eller er det nr 1? :)

Ja det er skikkelig kjipt! Det tar mye tid og fokus i hverdagen merker jeg.. jeg skulle egentlig på spiren fertilitetsklinikk til gyn denne syklusen.. men vi ble liggende med i fluensa hele gjengen så vi måtte utsette.. så vet ikke når vi får mulighet igjen siden det er 40 mil å kjøre til trondheim. Ingen hjelp å få hos legen.. de mener vi har all verden med tid siden jeg kun er 23 og siden vi har barn fra før. De mente vi måtte prøve aktivt i to år før de ville gi meg henvisning til gyn. Så da tar vi det privat! Håper på å komme meg nedover til trondheim ila mai isåfall! :) hvis ikke spiren sitter før den tid. Hvor lenge har dere prøvd? Å har dere barn fra før eller er det nr 1? :)

Åå så sykt typisk da :( Er du seriøs?:eek: Da skjønner jeg godt at dere vil ta det privat.. Greit at du er ung osv, men man blir jo faktisk bare eldre! Satser på at spiren sitter før du må ta turen til trondheim :happy:

Jeg skal i gang med pp3, fikk også influensa denne månden så da ble det ingen akjser.. Skikkelig kjipt! Så nå stapper jeg i meg c-vitaminer til den store gullmedaljen her:D Var så kjipt å gå inn i dpo land uten sjans, så det kan ikke skje igjen! Vi prøver på nr 1, så er veldig spent på hvor lang tid det kommer til å ta:)

Åå så sykt typisk da :( Er du seriøs?:eek: Da skjønner jeg godt at dere vil ta det privat.. Greit at du er ung osv, men man blir jo faktisk bare eldre! Satser på at spiren sitter før du må ta turen til trondheim :happy:

Jeg skal i gang med pp3, fikk også influensa denne månden så da ble det ingen akjser.. Skikkelig kjipt! Så nå stapper jeg i meg c-vitaminer til den store gullmedaljen her:D Var så kjipt å gå inn i dpo land uten sjans, så det kan ikke skje igjen! Vi prøver på nr 1, så er veldig spent på hvor lang tid det kommer til å ta:)
Ja.. vi har en gutt på 3 år og en gutt på 1år.. vi ønsker å få barna tett sånn at vi har denne småbarnsperioden over noen få år samlet sånn at vi når barna flytter ut fortsatt er såpass ung og sprek at vi kan reise litt å sånn.. men legen gir seg f i det. Ja vi får håpe spiren sitter nå ved neste el og at det blir tidenes julegave [emoji7] Krysser fingrene for dere også [emoji173][emoji173]

Jeg har egentlig mista litt troen siden testen på tirsdag (dagen før det jeg er ganske sikker på var Ikm) var negativ.... burde ikke den vært positiv hvis vi hadde truffet denne mnd?

Blenda test , og mensmurringer så kan bare settes på tr.

Mensen min er rar :S
Hatt mensen i bare 3 dager nå. Dag 1 brunt og en del blod, dag 2, brunt og litt rosa sånn passe mengde, i dag dag 3 nesten ingenting og det er også brunt. Har oben i 3-4 timer og er ikke fult opp engang :s

Pleier alltid ha masse blod, rødt og det varer over 5-6 dager, og det fosser på dag 1 og 2!

Har heller ikke hatt menssmerter !
Bare bittelitt sånn au det var litt vondt på dag 1?? Og jeg pleier ha kraftige smerter :(

Kan legge til at jeg har hatt sinnsykt vindt i hodet og skikkelig oppblåst, gass i magen og forstoppelse de 4 siste dagene.
Hmm, kan dette være festeblødning tro?

Back
Topp