IKM UKE 10 ♡

Beklager, dårlig hukommelse. Hva sier testene?
Negativ test på tirsdag.. Kan så klart være at el var senere enn jeg trodde, men jeg hadde alle symptomene jeg pleier å ha på EL den dagen det skulle være, og jeg har hatt mensensmerter i to dager nå, men ingen tr.. Jeg pleier ikke å ha vondt før tr.. Tørr ikke teste igjen, er redd den blir like negativ :p
 
Testet igjen i kveld, 3 dager over IKM, negativ den og. [emoji17] Fremdeles ingen tegn til tanta, har fortsatt murringer og ømme pupper. Venter egentlig bare på at tr kommer nå, så vi kan gå i gang med en ny pp.
 
Kan alle sjekke "oversikten" på side 1, er litt vanskelig å få med seg alt :p Har prøvd å henge med, men hvis dere ser noe som må endres på så må dere bare gi meg beskjed :)
 
Har noen av dere noen erfaring med festeblødning? Jeg fikk TR en uke før jeg skulle hatt den, men den var veldig uvanlig. Begynte med brun spotting og hadde friskt blod i en dag og litt brunt igjen dagen etter også sluttet det helt. Det er veldig uvanlig for meg. Aldri skjedd meg før.. Føler meg oppblåst og har ømme bryster.
 
Har noen av dere noen erfaring med festeblødning? Jeg fikk TR en uke før jeg skulle hatt den, men den var veldig uvanlig. Begynte med brun spotting og hadde friskt blod i en dag og litt brunt igjen dagen etter også sluttet det helt. Det er veldig uvanlig for meg. Aldri skjedd meg før.. Føler meg oppblåst og har ømme bryster.

Ville tatt en test hvis jeg var deg :)
 
Såå møkkalei skygger.. Nå håper jeg de neste månedene går fort såpass vi får en vår/sommerbaby neste år :)
IMG_4450.JPG
 
Jeg tok en test dagen etter at alt ga seg, men den var negativ:/ Vet ikke hvor lenge man må vente før den kan vise noe? Har egentlig IKM lørdag/søndag:)

Er jo mange som ikke har fått strek før på ikm, evt etter... såååå er jo mye mulig at du testet for tidlig? Det er jo først når egget fester seg at kroppen begynner å produsere hcg, så hvis det var en festeblødning og du testet dagen etter det stoppet - så kan det jo være at det var for lite hcg til at testen fanget det opp!
 
Kan alle sjekke "oversikten" på side 1, er litt vanskelig å få med seg alt [emoji14] Har prøvd å henge med, men hvis dere ser noe som må endres på så må dere bare gi meg beskjed :)
Jeg trodde jeg fikk tr, men det ble ikke noe ut av det. Fikk en svak strek på testen i dag, så er kanskje gravid [emoji4] klarer ikke tro det helt ennå, så blir vel å teste og se om streken blir tydeligere [emoji6]
 
Er jo mange som ikke har fått strek før på ikm, evt etter... såååå er jo mye mulig at du testet for tidlig? Det er jo først når egget fester seg at kroppen begynner å produsere hcg, så hvis det var en festeblødning og du testet dagen etter det stoppet - så kan det jo være at det var for lite hcg til at testen fanget det opp!

Ja det er sant. Jeg får gi det noen dager:) Teste igjen på lørdag eller søndag kanskje:) På IKM dagen. Har en så merkelig følelse i kroppen. Men man blir jo litt smårar av denne prøvingen også da[emoji85]
 
Tok en digital idag, den var negativ. Har visst bare vært en utrolig snodig tr med mye hormoner denne gang.. tr kom da på mandag.
 
Back
Topp