IKM UKE 10 ♡

Syns jeg ser noe på den øverste! Men vanskelig å si hva det er slags strek!
Enig. Men streken er fortsatt lik på testen enda den har lagt noen timer nå, kan det bety noe? Fikk meg ikke til å kaste den iom jeg syntes jeg så noe [emoji14]
 
Samme her [emoji12] Hadde vært så deilig med en forklaring på hvorfor jeg har vært ekstra rar i det siste [emoji23]
 
Hva tror dere? Strek eller skygge?

eacbc94812d769e6bea96e17add7fda2.jpg


I pakningsvedlegget sto det at man skulle se på testen etter tre min et sted og etter fem min et annet sted.. bildet er tatt før det var gått fem min.
 
Hva tror dere? Strek eller skygge?

eacbc94812d769e6bea96e17add7fda2.jpg


I pakningsvedlegget sto det at man skulle se på testen etter tre min et sted og etter fem min et annet sted.. bildet er tatt før det var gått fem min.

Gravid :D Hvor mange dpo?
 
Tror du? [emoji7][emoji4] Tror jeg er 16dpo. Burde ikke streken vært sterkere da?

Er du sikker på dpo og EL da? Syns den er svak for å være 16 dpo, men normal for kanskje 12-13 dpo. Eventuelt produserer du hCG tidlig. Jeg syns i hvertfall den ser rosa ut og skygger på sånne kommer som regel senere.

Men anbefaler ta en utpå dagen. Mange (inkl meg) fikk sterkere streker ;)
 
Er du sikker på dpo og EL da? Syns den er svak for å være 16 dpo, men normal for kanskje 12-13 dpo. Eventuelt produserer du hCG tidlig. Jeg syns i hvertfall den ser rosa ut og skygger på sånne kommer som regel senere.

Men anbefaler ta en utpå dagen. Mange (inkl meg) fikk sterkere streker ;)
På tempegrafen min er det to dipper, så kan være 13dpo i dag hvis egget ikke klarte å slippe med en gang. Får ta en test til senere i dag eller i helgen [emoji6]
 
På tempegrafen min er det to dipper, så kan være 13dpo i dag hvis egget ikke klarte å slippe med en gang. Får ta en test til senere i dag eller i helgen [emoji6]

Om testen fortsatt er positiv etterpå ville jeg antatt at du var 13 dpo :)
 
11 Dpo og blenda test! Ikm i morgen så løpet er nok kjørt for min del. Gratulerer til dere med to streker og håper enda flere får flytte inn i novemberforumet! Så får vi andre satse på desember da!:-)
 
11 dpo og fikk disse idag, der er noe, men har brent meg på skygger så mange ganger før så tror nok det bare er det nå også :(
IMG_4445.JPG
 
Nå forstår jeg ingenting... Jeg trodde IKM var i går og var forberedt på at den kom siden testen på tirsdag var negativ. I hele går og i dag har jeg mensensmerter i både nedre mage og korsrygg, men ingen tr... Jeg har ALDRI vondt før tr kommer, men får vondt noen timer etterpå..
 
Back
Topp