..spireliten..
Forumet er livet
Og jeg(om jeg tørr[emoji85])
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Men streken er fortsatt lik på testen enda den har lagt noen timer nå, kan det bety noe? Fikk meg ikke til å kaste den iom jeg syntes jeg så noe [emoji14]Syns jeg ser noe på den øverste! Men vanskelig å si hva det er slags strek!
Enig. Men streken er fortsatt lik på testen enda den har lagt noen timer nå, kan det bety noe? Fikk meg ikke til å kaste den iom jeg syntes jeg så noe [emoji14]
Samme her [emoji12] Hadde vært så deilig med en forklaring på hvorfor jeg har vært ekstra rar i det siste [emoji23]
Og jeg(om jeg tørr[emoji85])
Jeg tester i morgen tidlig hvis tr ikke kommer for fullt i natt [emoji6] aldri testet før, så det blir spennende! IKM på fredag, men har spottet i tre dager, og jeg pleier maks å spotte en dag, så er litt forvirra. [emoji85]Hvem skal teste i morgen?
Hva tror dere? Strek eller skygge?
I pakningsvedlegget sto det at man skulle se på testen etter tre min et sted og etter fem min et annet sted.. bildet er tatt før det var gått fem min.
Tror du? [emoji7][emoji4] Tror jeg er 16dpo. Burde ikke streken vært sterkere da?Gravid Hvor mange dpo?
Tror du? [emoji7][emoji4] Tror jeg er 16dpo. Burde ikke streken vært sterkere da?
På tempegrafen min er det to dipper, så kan være 13dpo i dag hvis egget ikke klarte å slippe med en gang. Får ta en test til senere i dag eller i helgen [emoji6]Er du sikker på dpo og EL da? Syns den er svak for å være 16 dpo, men normal for kanskje 12-13 dpo. Eventuelt produserer du hCG tidlig. Jeg syns i hvertfall den ser rosa ut og skygger på sånne kommer som regel senere.
Men anbefaler ta en utpå dagen. Mange (inkl meg) fikk sterkere streker
På tempegrafen min er det to dipper, så kan være 13dpo i dag hvis egget ikke klarte å slippe med en gang. Får ta en test til senere i dag eller i helgen [emoji6]
StreekHva tror dere? Strek eller skygge?
I pakningsvedlegget sto det at man skulle se på testen etter tre min et sted og etter fem min et annet sted.. bildet er tatt før det var gått fem min.
Hvor mange dpo er du? Du har sikkert skrevet det en plass men orker ikke lete