IKM UKE 10 ♡

Omtrent sånn min tr var nå.... kom en uke før tiden, varte i to dager å var kun litt friskt blod. Merkelig greier:/ Jeg pleier jo også å blø helt friskt blod. Og også i fire/fem dager. Ikke i kun to... Ikke lett å forstå seg på[emoji85] Begynte det rundt tr tiden din eller kom det før/etter?:)
Samme her! Hadde kun en dag med nesten normal blødning (fortsatt mindre enn normalt) og 3,5 dager med såvidt litt spotting.. kom fire dager for tidlig gjor den også. Tr bruker å komme på dagen hver mnd, omtrent på timen, og varer i minst 4 dager med kraftig blødning. Tror jeg skal ringe legen i morgen og få en time, bare for å være sikker iom tester er negative og symptomer øker.
 
Samme her! Hadde kun en dag med nesten normal blødning (fortsatt mindre enn normalt) og 3,5 dager med såvidt litt spotting.. kom fire dager for tidlig gjor den også. Tr bruker å komme på dagen hver mnd, omtrent på timen, og varer i minst 4 dager med kraftig blødning. Tror jeg skal ringe legen i morgen og få en time, bare for å være sikker iom tester er negative og symptomer øker.

Ja vurderer å kontakte legen selv. Har fått to billigstrimler med svak strek og to helt blenda. RFSU og cb negativ. Men føler allikevel at det er ett eller annet. Men cb skal vel stemme ganske greit den, men blir så usikker da jeg får svar strek på strimmel:/
 
Ja vurderer å kontakte legen selv. Har fått to billigstrimler med svak strek og to helt blenda. RFSU og cb negativ. Men føler allikevel at det er ett eller annet. Men cb skal vel stemme ganske greit den, men blir så usikker da jeg får svar strek på strimmel:/
Har fått svaaaake streker på to billigtester, så svake at jeg har slått litt fra meg hele greia iom cb digital var negativ. Men så er det alt som skjer i kroppen som irriterer meg litt, hvis det hadde vært placebo så burde det vel gått over etterhvert? [emoji14]
Kanskje greit å ta seg en tur til legen for deg da og ta en blodprøve? [emoji4] så får du et endelig svar og vet med mer sikkerhet, tenker å gjøre det samme sjøl, er helt forferdelig å gå fra positivt til negativt og tilbake igjen hele tiden [emoji52]
 
Omtrent sånn min tr var nå.... kom en uke før tiden, varte i to dager å var kun litt friskt blod. Merkelig greier:/ Jeg pleier jo også å blø helt friskt blod. Og også i fire/fem dager. Ikke i kun to... Ikke lett å forstå seg på[emoji85] Begynte det rundt tr tiden din eller kom det før/etter?:)


Dette kom en dag etter forventet ikm! Og idag er det helt vekk:S varte 5 dager med brunt og svart og litt friskt inn i mellom! Varierte i mengden au, noen dager mye andre dager brukte jeg bare truseinnlegg og det kom nesten ingenting! Og jeg pleier blø mye!

I går kveld da hadde vi sex (dag5)
og etter sexen så kom det brun utflod med masse slim (lignende elslim) som jeg kunne strekke!
Og selvfølgelig så var jo så den blandet med utfloden da :)

Og idag er det ingenting! Borte ! Jeg pleier å ha mensen i 5-6 dager pluss 2 med spotting (renselse) :S

hmm å idag klør den ene nippelen? Og så er jeg kvalm, det var jeg i går kveld au, sånn sulten kvalm og jeg hadde spist 1-2 timer før jeg lag meg :O hmmm
 
Fekk tr på sundag så blir ny pp
 
Da har jeg visst startet med tappetafsing også :P

Noen som vet noe om tappen?

Høyt oppe, hard inni/myk utenpå, sleip, åpningen bakovervendt.
Betyr det at tr kommer snart?
 
Da har jeg visst startet med tappetafsing også [emoji14]

Noen som vet noe om tappen?

Høyt oppe, hard inni/myk utenpå, sleip, åpningen bakovervendt.
Betyr det at tr kommer snart?
Kopierte fra nett :
Plassering og konsistens på ulike stadier i syklusen:

Før eggløsning:

Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under eggløsning:

Myk
Åpen
Høyt plassert i skjeden
Glatt og sleip
Sentrert i skjeden
Rosarød i fargen

Etter eggløsning:

Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under mensen:

Åpen
Hard
Lavt plassert i skjeden
Fuktig
Kan være bakovervendt

Ved tidlig svangerskap:

Tett lukket
«Plugget igjen
Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
Kan være bakovervendt
Blålilla i fargen
Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå


Så kan jo se lovende ut for deg da! [emoji2]
 
Kopierte fra nett :
Plassering og konsistens på ulike stadier i syklusen:

Før eggløsning:

Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under eggløsning:

Myk
Åpen
Høyt plassert i skjeden
Glatt og sleip
Sentrert i skjeden
Rosarød i fargen

Etter eggløsning:

Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under mensen:

Åpen
Hard
Lavt plassert i skjeden
Fuktig
Kan være bakovervendt

Ved tidlig svangerskap:

Tett lukket
«Plugget igjen
Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
Kan være bakovervendt
Blålilla i fargen
Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå


Så kan jo se lovende ut for deg da! [emoji2]

Se der ja. Så spennende. Men siden jeg ikke vet hvordan den har vert før. Så tror jeg ikke jeg skal stole så mye på denne taffsingen :P
 
Se der ja. Så spennende. Men siden jeg ikke vet hvordan den har vert før. Så tror jeg ikke jeg skal stole så mye på denne taffsingen :P
Ser den. Slik jeg har forstått det så er anbefalingen å starte tappetafsing hver dag fra dagen menstruasjonen er ferdig for å bli kjent med den [emoji14] helst til samme tidspunkt hver dag for å best mulig kunne sammenligne.
 
Ser den. Slik jeg har forstått det så er anbefalingen å starte tappetafsing hver dag fra dagen menstruasjonen er ferdig for å bli kjent med den [emoji14] helst til samme tidspunkt hver dag for å best mulig kunne sammenligne.
ligger nok noe i det ja.

Vell vell... Får bare smørre meg med tolmodighet til enten tr kommer. Eller forhåpetlig vis g testen viser positiv :)
 
Dette kom en dag etter forventet ikm! Og idag er det helt vekk:S varte 5 dager med brunt og svart og litt friskt inn i mellom! Varierte i mengden au, noen dager mye andre dager brukte jeg bare truseinnlegg og det kom nesten ingenting! Og jeg pleier blø mye!

I går kveld da hadde vi sex (dag5)
og etter sexen så kom det brun utflod med masse slim (lignende elslim) som jeg kunne strekke!
Og selvfølgelig så var jo så den blandet med utfloden da :)

Og idag er det ingenting! Borte ! Jeg pleier å ha mensen i 5-6 dager pluss 2 med spotting (renselse) :S

hmm å idag klør den ene nippelen? Og så er jeg kvalm, det var jeg i går kveld au, sånn sulten kvalm og jeg hadde spist 1-2 timer før jeg lag meg :O hmmm


Noen???
 
Hatt det rimelig likt som deg sjøl, så skal ringe legen nå og bestille time.
Har du tatt noen test nylig?
Opplevd det samme selv, men for meg var det ingenting, bare en annerledes mens:shifty:


Oi? Kanskje jeg også burde det? Har ikke testet nei :( tror den uansett blir negativ.. men syns dette er rart, nå er det bare bittelitt utflod og det er brunt.. ser nesten ut som vannete diaré :S ut fra høna! I fargen bare vann,
Æsj hahahahahaha!
 
Oi? Kanskje jeg også burde det? Har ikke testet nei :( tror den uansett blir negativ.. men syns dette er rart, nå er det bare bittelitt utflod og det er brunt.. ser nesten ut som vannete diaré :S ut fra høna! I fargen bare vann,
Æsj hahahahahaha!

Ta en test eller dra til legen for en blodprøve :) Jeg skal også ta kontakt med legen min denne uken for å få en blodprøve.
Eneste måten å finne ut av ting :)
 
Vel.. siden tr lar vente på seg tar jeg en test i morgen. Viser den negativ, slår jeg meg til ro med at ff muligens har rett ang at el har blitt utsatt pga feber og at jeg da er 5dpo idag. Stemmer det ff mener så fikk vi isåfall lagt inn aksjer samme dag som el så da skal det isåfall være sjanser likevel [emoji108]
 
Back
Topp