IKM UKE 10 ♡

Vel.. siden tr lar vente på seg tar jeg en test i morgen. Viser den negativ, slår jeg meg til ro med at ff muligens har rett ang at el har blitt utsatt pga feber og at jeg da er 5dpo idag. Stemmer det ff mener så fikk vi isåfall lagt inn aksjer samme dag som el så da skal det isåfall være sjanser likevel [emoji108]

Tr lar seg vente her også. Så jeg kan vente sammen med deg jeg;)
Lykke til i morgen.

Jeg skal teste når G testene mine kommer i posten
 
Så derfor er du usikker på når el var?

Håper du er frisk igjen nå:)
Ja ff sa først at el var 24 feb.. men så fikk jeg feber samme kveld å var febersyk i 4 dager.. tempen svingte veldig etter at jeg ble frisk.. var under coverline et par ganger osv.. så nå mener ff at el var den 8.mars istedet. Sååå jeg er litt usikker jaja! Frisk nå ja :) spent på testen i morgen :) absolutt ingen tegn til tr, så enten er jeg gravid eller så var el sein [emoji108] Bruker ladycomp.. å den også er litt usikker mtp tempen. Spennende er det uansett! Å kan ikke gjøre så mye mere enn å vente å se !
 
Ja ff sa først at el var 24 feb.. men så fikk jeg feber samme kveld å var febersyk i 4 dager.. tempen svingte veldig etter at jeg ble frisk.. var under coverline et par ganger osv.. så nå mener ff at el var den 8.mars istedet. Sååå jeg er litt usikker jaja! Frisk nå ja :) spent på testen i morgen :) absolutt ingen tegn til tr, så enten er jeg gravid eller så var el sein [emoji108] Bruker ladycomp.. å den også er litt usikker mtp tempen. Spennende er det uansett! Å kan ikke gjøre så mye mere enn å vente å se !

Hvordan gikk det med testen din idag?
 
Back
Topp