Sååååå spennende! [emoji7]Ståa hos meg er at jeg går å venter[emoji23] 4 dager over ikm nå.
Håper testene kommer i posten i morgen.
Våknet kvalm. Og murringene i magen er tilbake igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååååå spennende! [emoji7]Ståa hos meg er at jeg går å venter[emoji23] 4 dager over ikm nå.
Spennende, og langdrygeligSååååå spennende! [emoji7]
Ja ikke minst.. dagene går så alt for sakte..Spennende, og langdrygelig
Når ryker neste test for deg?Ja ikke minst.. dagene går så alt for sakte..
Så leit.Her endte det i kjemisk desverre
Ståa hos meg er at jeg går å venter[emoji23] 4 dager over ikm nå.
Siden el ble utsatt er jeg kun 7 dpo idag.. så blir ikke noe testing før 21-22.mars avhenger litt av om jeg får testene jeg har bestilt på ebay til da.. hvis de ikke kommer til da ryker det en digitaltest dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer enn du?Når ryker neste test for deg?
Siden el ble utsatt er jeg kun 7 dpo idag.. så blir ikke noe testing før 21-22.mars avhenger litt av om jeg får testene jeg har bestilt på ebay til da.. hvis de ikke kommer til da ryker det en digitaltest dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer enn du?
Du må oppdatere uansett når på døgnet du tester!! :-D Ja jeg er med i den testetråden [emoji1] Spennende dette!Jeg håper at testene mine kommer i posten i morgen. Da ryker det en test uansett om det blir midt på dagen[emoji12]
Om ikke har jeg de vertfall til fredag.
Er du med i den teste tråden du da kanskje?
Du må oppdatere uansett når på døgnet du tester!! :-D Ja jeg er med i den testetråden [emoji1] Spennende dette!
Siden el ble utsatt er jeg kun 7 dpo idag.. så blir ikke noe testing før 21-22.mars avhenger litt av om jeg får testene jeg har bestilt på ebay til da.. hvis de ikke kommer til da ryker det en digitaltest dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer enn du?
Har IKM på fredag, så er bare at tr evt er litt tidlig ute.. men har bare spottet hittil, så får vente og se om det tar seg opp. Tester hvis det ikke blir noe ordentlig i løpet av fredagen. [emoji6]
Nei, ikke frisk blod.. mer sånn brunaktig.Hvordan var spottingen din? Ferskt blod? Mye blod?
Nei, ikke frisk blod.. mer sånn brunaktig.
Fikk frisk blod på papiret en gang jeg var på do bare, men aldri på bind eller innlegg.
Hvordan går det med deg?
Ja, det stoppet etter tre dager [emoji4] Krysser fingrene for at det stopper for deg også [emoji6]Er nok sikkert tr som er på gang hos meg. Spottet lyse rosa siden kl 16 idag. Men pleier alltid få tr om morningen. Har heller ikke disse tr smertene jeg vanligvis pleier få.
Må nesten bare de hva morgendagen bringer.
Kom til å tenke på deg. Så da prøvde jeg meg på å lese tilbake[emoji12] men du spottet i 3 dager før det stoppet?
Hvordan går det med deg nå?
Jeg tok visst feil, det var ikke tr hos meg denne mnd! Var en tur på legevakten i går for noe, og det ble tatt en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke, og den var svak positiv [emoji7]
Tusen takk! [emoji4]Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye[emoji4]Jeg tok visst feil, det var ikke tr hos meg denne mnd! Var en tur på legevakten i går for noe, og det ble tatt en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke, og den var svak positiv [emoji7]
Gratulerer så mye.Jeg tok visst feil, det var ikke tr hos meg denne mnd! Var en tur på legevakten i går for noe, og det ble tatt en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke, og den var svak positiv [emoji7]
Jeg tok visst feil, det var ikke tr hos meg denne mnd! Var en tur på legevakten i går for noe, og det ble tatt en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke, og den var svak positiv [emoji7]