IKM UKE 10 ♡

Siden el ble utsatt er jeg kun 7 dpo idag.. så blir ikke noe testing før 21-22.mars :) avhenger litt av om jeg får testene jeg har bestilt på ebay til da.. hvis de ikke kommer til da ryker det en digitaltest dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer :) enn du?

Jeg håper at testene mine kommer i posten i morgen. Da ryker det en test uansett om det blir midt på dagen[emoji12]
Om ikke har jeg de vertfall til fredag.

Er du med i den teste tråden du da kanskje?
 
Jeg håper at testene mine kommer i posten i morgen. Da ryker det en test uansett om det blir midt på dagen[emoji12]
Om ikke har jeg de vertfall til fredag.

Er du med i den teste tråden du da kanskje?
Du må oppdatere uansett når på døgnet du tester!! :-D Ja jeg er med i den testetråden [emoji1] Spennende dette!
 
Siden el ble utsatt er jeg kun 7 dpo idag.. så blir ikke noe testing før 21-22.mars :) avhenger litt av om jeg får testene jeg har bestilt på ebay til da.. hvis de ikke kommer til da ryker det en digitaltest dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer :) enn du?

Da havner jeg inn i samme teste gruppe som deg. Har nok hatt el mye senere.
Tipper på at ikm er om en uke

Negativ g test idag
 
Nei, ikke frisk blod.. mer sånn brunaktig.
Fikk frisk blod på papiret en gang jeg var på do bare, men aldri på bind eller innlegg.

Hvordan går det med deg?

Er nok sikkert tr som er på gang hos meg. Spottet lyse rosa siden kl 16 idag. Men pleier alltid få tr om morningen. Har heller ikke disse tr smertene jeg vanligvis pleier få.
Må nesten bare de hva morgendagen bringer.

Kom til å tenke på deg. Så da prøvde jeg meg på å lese tilbake[emoji12] men du spottet i 3 dager før det stoppet?

Hvordan går det med deg nå?
 
Er nok sikkert tr som er på gang hos meg. Spottet lyse rosa siden kl 16 idag. Men pleier alltid få tr om morningen. Har heller ikke disse tr smertene jeg vanligvis pleier få.
Må nesten bare de hva morgendagen bringer.

Kom til å tenke på deg. Så da prøvde jeg meg på å lese tilbake[emoji12] men du spottet i 3 dager før det stoppet?

Hvordan går det med deg nå?
Ja, det stoppet etter tre dager [emoji4] Krysser fingrene for at det stopper for deg også [emoji6]

Går bra med meg. Er 5+3 nå [emoji4]
Har veldig få symptomer, så fortsatt litt vanskelig å tro på at jeg er gravid.
 
Back
Topp