IKM UKE 10 ♡

Æsjda, brun spotting. Funnet ut at jeg har litt kort lutealfase isåfall. 11-12 dager. Skal til gyn i april så håper de kan hjelpe til litt. Går inn i PP9 :) Regner med tanta kommer i løpet av kvelden..
 
Om jeg hadde hatt mensen utenom det vanlige. Så hadde jeg tatt en test... kan jo være du er blandt de som blør i svangerskapet
Har IKM på fredag, så er bare at tr evt er litt tidlig ute.. men har bare spottet hittil, så får vente og se om det tar seg opp. Tester hvis det ikke blir noe ordentlig i løpet av fredagen. [emoji6]
 
Blir visst til å teste idag, klarer ikke vente [emoji28] men noen som vet ang test-strips fra billigtester om urinprøven må kjølne litt før man kan bruke den? Eller er det slik at den ikke skal være for kald dersom man oppbevarer den i kjøleskap før test? Jeg skjønner meg ikke helt på disse [emoji28]
 
Blir visst til å teste idag, klarer ikke vente [emoji28] men noen som vet ang test-strips fra billigtester om urinprøven må kjølne litt før man kan bruke den? Eller er det slik at den ikke skal være for kald dersom man oppbevarer den i kjøleskap før test? Jeg skjønner meg ikke helt på disse [emoji28]
Jeg tenker at hvis du har hatt den liggende i kjøleskapet en stund bør prøven ligge rundt 15 min i romtemperatur før du tester. :)
 
Jeg tenker at hvis du har hatt den liggende i kjøleskapet en stund bør prøven ligge rundt 15 min i romtemperatur før du tester. :)
Ah, nei, testen har jeg hatt liggende i romtemperatur [emoji4] var helst urinprøven jeg tenkte på, om jeg virkelig mååå være tålmodig og vente til den når romtemperatur? [emoji28]
 
Ahaaa, takker og bukker [emoji2] da ble jeg litt klokere, og det var veldig greit, bestilte nye idag da jeg fant ut jeg kun hadde en igjen [emoji28]
 
Jeg ser meg helt blind her [emoji28] men den er negativ, sant? :/ tok bilde uten og med blits for å være sikker [emoji14]

99d449337875ce6fff9e044faf11ed06.jpg
a9da586ff5f05681a94695a3afed03a8.jpg
 
17dpo ut ifra det jeg tror, men kan ha bommet med maks 3 dager. Så minimum 14dpo. Kan man få svak positiv av kjemisk?
I utgangspunktet burde nok kanskje streken vært sterkere tror jeg,men jeg er absolutt ingen ekspert. Man kan få svak positiv av kjemisk ja. Krysser fingrene for at det er babystrek likevel!
 
I utgangspunktet burde nok kanskje streken vært sterkere tror jeg,men jeg er absolutt ingen ekspert. Man kan få svak positiv av kjemisk ja. Krysser fingrene for at det er babystrek likevel!
Jøss, blir litt målløs her nå [emoji14] det var visst ikke bare mine øyne som så streken! Får teste igjen over helga og se om det blir noen strek da, må vente på tester i posten :) tusen takk, krysser det som krysses kan her også! [emoji7]
 
Ser ingenting. Men det trenger ikke bety noe. For mitt streksyn er veldig dårlig[emoji23]
Ta en ny test om noen dager:)
Hehehe, jeg hadde tenkt at mitt streksyn kanskje var litt for godt [emoji23] men det er en ultrasvak strek der, tror jeg [emoji28] skal teste igjen over helga og leve som/leke gravid fram til da [emoji14]
 
Back
Topp