IKM UKE 10 ♡

Ikke noe tante her enda! Reiste på dansing i 2 timer til tross for spenningshodepine! Og når jeg kom hjem så var det akkurat som noe strøm som gikk gjennom hele livmora :S ?

Å så skulle jeg bare sjekke litt! Om det kanskje var litt blod på vei (finger i hullet haha)

Og det var bare HVIT utflod? Og det var litt tykkelse på det ! :O
Livmortappen kjente jeg litt, var litt opp i der!
Og når jeg satt på huk føltes det som underlivet skulle dette ut!

Å nå har jeg overanalysert alt ser jeg, så tanta kommer nok i morgen :)
 
Ikke noe tante her enda! Reiste på dansing i 2 timer til tross for spenningshodepine! Og når jeg kom hjem så var det akkurat som noe strøm som gikk gjennom hele livmora :S ?

Å så skulle jeg bare sjekke litt! Om det kanskje var litt blod på vei (finger i hullet haha)

Og det var bare HVIT utflod? Og det var litt tykkelse på det ! :O
Livmortappen kjente jeg litt, var litt opp i der!
Og når jeg satt på huk føltes det som underlivet skulle dette ut!

Å nå har jeg overanalysert alt ser jeg, så tanta kommer nok i morgen :)

ahhh spennende!! Håper tr holder seg unna!!
 
Liker å oppdatere bare slik at jeg har det en plass:
13dpo(mulig 9-11dpo): svak strek på cb+. Veldig positiv el test.

Murrer i magen. Strekker ved brå bevegelser. Sliten i hode.
Lotion utflod.
Bemerket meg brystvortene(eller det rundt) er blitt større. Fortsatt ikke noe konstant ømme pupper.

Ny test om tidligst 2 dager.
 
Heia heia! Altså nå krysser jeg alt jeg eier og har for dere resten av gjengen kommer inn på novemberforum med to streker! Jeg heier sykt hardt på dere nå! Heia heia heia! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Heia heia! Altså nå krysser jeg alt jeg eier og har for dere resten av gjengen kommer inn på novemberforum med to streker! Jeg heier sykt hardt på dere nå! Heia heia heia! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Vi kommer forhåpentligvis etter om noen dager[emoji8]
Ny dag i morgen. Kanskje noen allerede da får 2 streker?
 
Skjønner null nå.... ga opp i går da jeg trodde tr kom. Ikke sett mere til hun. Fortsatt skikkelige mens smerter å skikkelig ømme pupper. Aldri vært sånn her i forkant av tr før. 12 dpo i dag. Negativ test, men tok den på ettermiddagen. Bare å vente videre da.
 
ahhh spennende!! Håper tr holder seg unna!!

Håper jeg å! Er så spent! Tok en test på dagen idag etter jobb (veldig utvannet urin da jeg tisset sikkert hvert kvarter:D ) så den ble jo negativ :') haha huff! Hvorfor utsetter jeg meg for slikt tull?

Eller veeeeeeldig ultrasvak strek! Sånn man må nesten lyse med lommelykt! Så er nok ønskestrek!

Tar ikke test før torsdag eller fredag :)
Dersom tanta ikke dukker opp i morgen ;(
 
Håper på flere positive i morgen og at tr holder seg laaaaaaaaaangt unna. Nå stuper jeg i seng! Natta [emoji173]
 
Skjønner null nå.... ga opp i går da jeg trodde tr kom. Ikke sett mere til hun. Fortsatt skikkelige mens smerter å skikkelig ømme pupper. Aldri vært sånn her i forkant av tr før. 12 dpo i dag. Negativ test, men tok den på ettermiddagen. Bare å vente videre da.
Jeg har det likt som deg! Spottet brunt, og fikk frisk blod på papiret sånn midt på dagen i går... Men ikke blitt noe mer. Regner man det da som CD1? Eller må man vente på mer ordentlig blødning? Kan man spotte friskt blod?
 
Ikke noe blod! Enda hvertfall! Luftsmerter i magen, kjempe kvalm (sulten) skikkelig hodepine :banghead:

Tester som sagt i morgen eller fredag!
 
10 Dpo og så blenda test som det går an! Blæ
 
10 dpo og fullstendig blenda test, så da gikk det ikke denne gangen.. Så får håpe på vår/sommerbaby neste år :)
IMG_4427.JPG
 
Back
Topp