Haha tror det er denne prøvingen man blir helt koko av og alle forventningene jaaaa du kan sette meg på gravid!!
Wii <3 <3 Gratulerer igjen, så glad på dine vegne!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tror det er denne prøvingen man blir helt koko av og alle forventningene jaaaa du kan sette meg på gravid!!
Wii <3 <3 Gratulerer igjen, så glad på dine vegne!!
Gratulerer til alle med positive tester [emoji173]. Selv har jeg negative på 9 og 10 dpo. Venter vel til lørdag nå med mer testing
Ikke noe tante her enda! Reiste på dansing i 2 timer til tross for spenningshodepine! Og når jeg kom hjem så var det akkurat som noe strøm som gikk gjennom hele livmora :S ?
Å så skulle jeg bare sjekke litt! Om det kanskje var litt blod på vei (finger i hullet haha)
Og det var bare HVIT utflod? Og det var litt tykkelse på det ! :O
Livmortappen kjente jeg litt, var litt opp i der!
Og når jeg satt på huk føltes det som underlivet skulle dette ut!
Å nå har jeg overanalysert alt ser jeg, så tanta kommer nok i morgen
Heia heia! Altså nå krysser jeg alt jeg eier og har for dere resten av gjengen kommer inn på novemberforum med to streker! Jeg heier sykt hardt på dere nå! Heia heia heia! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Om ikke tr kommer i natt brenner jeg av en i morgen også [emoji4]Hvem som skal teste i morgen???
ahhh spennende!! Håper tr holder seg unna!!
Jeg har det likt som deg! Spottet brunt, og fikk frisk blod på papiret sånn midt på dagen i går... Men ikke blitt noe mer. Regner man det da som CD1? Eller må man vente på mer ordentlig blødning? Kan man spotte friskt blod?Skjønner null nå.... ga opp i går da jeg trodde tr kom. Ikke sett mere til hun. Fortsatt skikkelige mens smerter å skikkelig ømme pupper. Aldri vært sånn her i forkant av tr før. 12 dpo i dag. Negativ test, men tok den på ettermiddagen. Bare å vente videre da.
10 dpo og fullstendig blenda test, så da gikk det ikke denne gangen.. Så får håpe på vår/sommerbaby neste år
Vis vedlegget 220342