IKM UKE 10 ♡

35b5296397c6e0d119a885f871007489.jpg

46a48ecaee3e74c63ec1415a63d0493c.jpg


G testen min idag. Er bare en svak skygge. Men nok til å se den.
Nå kommer jeg ikke til å ta flere tester før til helgen(ikm)

Det positive er at jeg for første gang har omgått positiv el test.
Legger ved bilde av den når den er tørket. Nå ser den ikke så positiv ut.
b195661683169ce4b7cb829de22f8326.jpg

Håper det er HCG som presser lh verdiene opp. El testen har en følsomhet på 10. Og g testen på 25.
 
Håper den holder seg unna!! Springer på do i ett sett, overbevist om at nå kom den..


Samme her! Er på jobb (barneskole) og føler jeg løper hele tiden! Men bedre en gang for mye en for lite! Kjempe kjedelig og starte å blø mitt i timen :O

Ingenting til nå! Men utflod er det ! Kjenner det nærmest renner !
 
Samme her! Er på jobb (barneskole) og føler jeg løper hele tiden! Men bedre en gang for mye en for lite! Kjempe kjedelig og starte å blø mitt i timen :O

Ingenting til nå! Men utflod er det ! Kjenner det nærmest renner !
Jeg sitter å lurer på å ta en test bare får å vite.. er den negativ kan jeg hvert fall være forberedt :p
 
Tusen takk for svar og gratulasjoner. I dag 12 dpo testet jeg med cb+ og cb digital. Nå viser den positivt. Men jeg synes cb+ har en litt svak strek. Jeg tenker fremdeles at det kan være kjemisk.

Mannen mener jeg må roe ned med testingen og bare ta det som det kommer. Det klarer ikke jeg . Men jeg skulle ønske jeg klarte å tro på det nå som den digitale er positiv.
 

Vedlegg

  • IMG_6760.JPG
    IMG_6760.JPG
    355,5 KB · Visninger: 126
Tusen takk for svar og gratulasjoner. I dag 12 dpo testet jeg med cb+ og cb digital. Nå viser den positivt. Men jeg synes cb+ har en litt svak strek. Jeg tenker fremdeles at det kan være kjemisk.

Mannen mener jeg må roe ned med testingen og bare ta det som det kommer. Det klarer ikke jeg . Men jeg skulle ønske jeg klarte å tro på det nå som den digitale er positiv.

Synes det der er en kjempe fin pluss på testen jeg. Og den digitale lyger ikke. Du ER gravid;) hurra:)

Gratulerer:)
 
Tusen takk for svar og gratulasjoner. I dag 12 dpo testet jeg med cb+ og cb digital. Nå viser den positivt. Men jeg synes cb+ har en litt svak strek. Jeg tenker fremdeles at det kan være kjemisk.

Mannen mener jeg må roe ned med testingen og bare ta det som det kommer. Det klarer ikke jeg . Men jeg skulle ønske jeg klarte å tro på det nå som den digitale er positiv.
Gratulerer :Heartred :)
 
Tusen takk for svar og gratulasjoner. I dag 12 dpo testet jeg med cb+ og cb digital. Nå viser den positivt. Men jeg synes cb+ har en litt svak strek. Jeg tenker fremdeles at det kan være kjemisk.

Mannen mener jeg må roe ned med testingen og bare ta det som det kommer. Det klarer ikke jeg . Men jeg skulle ønske jeg klarte å tro på det nå som den digitale er positiv.


Gratulerer så mye! Sender en klem og sier ikke tenk mer på det:)
 
Et eller annet er det :S ser på charten min for det siste halvåret og jeg har aldri hatt ømme pupper før ikm.. bare dagen etter el :O men får se i morgen! Ff charter mener på å jeg skal ha mensen i morgen !
 
Jeg blir så glad av alle disse positive testene!:D Stor klem til alle dere som ikke fikk 2 streker denne gangen. Jeg håper det blir vår tur snart[emoji173]
Jeg fikk som sagt TR en uke før tiden.. Begynte på lørdag og jeg har alltid tr 5-6 dager. Men det sluttet i går:/ Veldig rart. Noen som har opplevd det samme??
 
Gratulere så mye til alle med positiv test! Koselig å se når en sitter pal på medisinrommet og sturer [emoji1][emoji173]️
 
Fortsatt ingen mens! Og løper på do i et sett! Superømme bryst, nå gjør det vondt og ta på de! 14 Dager siden eggløsning idag! Og pleier alltid få mensen dag 14 etter el! Kan fortsatt være det er bare 13 dpo da ! Men jeg er 99 prosent sikker på at el var for 14 dager siden! :D
Men i går fikk jeg negativ test på dagen da.. gidder ikke test før til fredag dersom tanta ikke dukker opp :)
 
Fortsatt ingen mens! Og løper på do i et sett! Superømme bryst, nå gjør det vondt og ta på de! 14 Dager siden eggløsning idag! Og pleier alltid få mensen dag 14 etter el! Kan fortsatt være det er bare 13 dpo da ! Men jeg er 99 prosent sikker på at el var for 14 dager siden! :D
Men i går fikk jeg negativ test på dagen da.. gidder ikke test før til fredag dersom tanta ikke dukker opp :)

Hallo hvorfor testet du ikke på morgenurin i dag da?? :p duuu mååå jo være gravid, hallo :p Hehe
 
Hallo hvorfor testet du ikke på morgenurin i dag da?? :p duuu mååå jo være gravid, hallo :p Hehe

Fordi jeg er livredd for negativt resultat:( derfor tenker jeg at hvis jeg ikke får mensen i morgen, så tester jeg til torsdag, eller fredag :D

Ff charten ville egentlig jeg skulle teste idag da! Men får se! Er seriøst skikkelig redd :O
Mens ovia appen mener på at mensen kommer i morgen :( så får se! Men hvis jeg ikke ER GRAVID, så er det seriøst noe galt med min kropp! Fordi føler det er noe rart ☆
 
Her kom TR 4 dager for tidlig denne mnd, bare å stålsette seg for ny pp[emoji51] Gratulerer til alle som har fått positive tester denne mnd, og masse lykke til med prøving på desemberbaby til dere andre, jeg tar gledelig imot en liten desemberskatt[emoji173]
 
Negativ test :( tr kommer nok i morgen som planlagt.. Kjente det gjorde ekstra vondt denne mnd siden mannen drar på jobb tre uker, så neste pp blir ikke noe av..
 
Jeg tror nok jeg kan settes på gravid (endelig!!) ❤

IMG_5569.JPG
IMG_5569.JPG
 
Fordi jeg er livredd for negativt resultat:( derfor tenker jeg at hvis jeg ikke får mensen i morgen, så tester jeg til torsdag, eller fredag :D

Ff charten ville egentlig jeg skulle teste idag da! Men får se! Er seriøst skikkelig redd :O
Mens ovia appen mener på at mensen kommer i morgen :( så får se! Men hvis jeg ikke ER GRAVID, så er det seriøst noe galt med min kropp! Fordi føler det er noe rart ☆

Jeg er fortsatt livredd for å teste jeg også. Og tar hver negative test like tungt. Men samtidig så er det greit å vite, istede for å gå å lure hele dagen.
Jeg har lest om flere som får negativ test en dag, og neste dag er den positiv. Alt kommer an på når egget fester seg.
Ta en test i morgen tidlig. Så slipper du å grue deg noe mer
 
Back
Topp